خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سیم و کابل برق در میانه (۸ فروردین ۱۴۰۳) یک کشته و ۲ زخمی در تصادف ۲ موتور سیکلت با پاترول در جاده بابل (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

صحبت‌های دختر مهراب قاسم خانی در مواجهه با سارق زورگیر در کلانتری + فیلم

  • کد خبر: ۴۵۵۵۷
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
  • ۵
صحبت‌های دختر مهراب قاسم خانی در مواجهه با سارق زورگیر در کلانتری + فیلم
سارق زورگیری که چندی پیش با استفاده از قمه گوشی موبایل دختر مهراب قاسم خانی را به سرقت برده بود دستگیر شد. دختر مهراب قاسم خانی در مواجهه با این دزد قمه کش از ترس به گریه افتاد.
به گزارش شهرآرانیوز، چندی پیش مهراب قاسم خانی در یک پست اینستاگرامی از قربانی شدن دخترش توسط یک زورگیر خبر داد و نوشت: امروز یه عزیزی سوار ماشین دخترم شد و قمه رو گذاشت زیر گردنش و گوشیش رو ازش گرفت. عکس‌ها مال دوربینیه که سرقت گوشی دخترم رو ثبت کرد. گفتم دوستان و خانواده اش ببیننش و بهش افتخار کنن که زندگیش رو از طریق زحمت دیگران میگذرونه.

این خبر بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت تا اینکه ماموران کلانتری ۱۱۰ شهدای تهران سارق زورگیر دختر مهراب قاسم خانی را دستگیر کردند و برای شناسایی این سارق توسط قربانی در تماس با دختر مهراب قاسم خانی برای مواجه حضوری با سارق زورگیر از او خواستند به کلانتری شهدا برود.
 

صحبت‌های مهراب قاسم خانی در خصوص زورگیری از دخترش


دختر مهراب قاسم خانی پس از مواجه شدن با سارق زورگیر نتوانست اشک‌های خود را کنترل کند و به گریه افتاد.

مهراب قاسم خانی در خصوص روز حادثه گفت: ساعت ۱۰ صبح بیست و سوم شهریورماه امسال دخترم از خانه مان در پاسداران خارج شد و زمانی که قصد داشت با خودرو به مقصدش برود، یک سارق زورگیر به داخل خودرو خم شد و با تهدید قمه گوشی موبایل دخترم را به سرقت برد. در ادامه سرایدار یکی از خانه‌ها قصد دستگیری سارق زورگیر را داشت که سارق با قمه کشی باعث ترس وی شد. تمام تصاویر زورگیری و فرار سارق در دوربین مداربسته ضبط شده است. ما برای دستگیری این سارق پیگیری‌های لازم را کردیم و در این مدت دخترم مدام با ماموران پلیس در تماس بود.

مهراب قاسم خانی در ادامه از ماموران کلانتری ۱۱۰ شهدا و سرهنگ حیدری تشکر کرد و گفت: از یک هفته قبل ماموران پلیس اسم و آدرس سارق زورگیر را به ما دادند و برای فرار نکردن این سارق از تله پلیس، ماموران گفتند که هیچ جا در این مورد حرف نزنیم تا اینکه امروز سارق زورگیر بعد از چند هفته به خانه شان بازگشت و ماموران پلیس او را دستگیر کردند.
 
 
تعداد بازدید : 3356
 

دختر مهراب قاسم خانی هنوز ترس دارد

قاسم خانی در خصوص وضعیت روحی دخترش گفت: این حادثه باعث شده دخترم از بیرون رفتن بترسد و حتی زمانی که قصد دارد خودرویش را به داخل پارکینگ منتقل کند از من می‌خواهد مقابل در پارکینگ مراقب وی باشم.

قاسم خانی گفت: سارق باید معرفت داشته باشد و متوجه ضرر روحی و روانی قربانی باشد و من فکر می‌کنم الان با این وضعیت قیمت‌ها یک گوشی تلفن همراه دردی را دوا نمی‌کند. دخترم حتی زمانی که کنار من است صدای موتور می‌شنود به شدت می‌ترسد و حتی برخی اوقات گریه هم می‌کند. امیدوارم این افراد تا زمانی که متوجه شوند این رفتارشان درست نیست در زندان بمانند نه اینکه با گذاشتن وثیقه سریع از زندان خارج شوند و دوباره این رفتار‌ها را از سر بگیرند. وقتی ماموران برای مواجهه حضوری تماس گرفتند نمی‌دانستم قرار است چه رفتاری از خودم نشان ندهم، واقعا دوست ندارم برای دختر شخص دیگری این اتفاق رخ بدهد.
 

اشک‌های دختر مهراب قاسم خانی زمان مواجهه با سارق زورگیر

در ادامه دختر مهراب قاسم خانی گفت: هنگامیکه می‌خواستم خودرویم را روشن کنم صدای فریاد زورگیر را شنیدم که می‌گفت تلفن همراهت را میدی یا بکشمت، بلافاصله در خودرو را باز کرد و سارق زورگیر با یک قمه داخل خودرو خم شد و تلفن همراه ام را از دستم گرفت و متواری شد. در این مدت همچنان تصویر سارق قمه به دست در ذهنم است و کاملا از نظر روحی به هم ریخته ام.

وی ادامه داد: زمانی که سارق از خودرو خارج شد از مردم کمک خواستم که سرایدار یک خانه متوجه این موضوع شد، اما زمانی که سرایدار قمه سارق را دید ترسید و نتوانست تعقیبش کند، اما نمی‌دانم چرا الان که این سارق دستگیر شده است در صورت من نگاه می‌کند و می‌گوید که قمه نداشته است، می‌توانم تصویر قمه این سارق زورگیر را نقاشی کنم.

وی گفت: من سارق زورگیر را قبل از اینکه بخواهد نقشه اش را عملی کند دیدم که با ماسک سفید منتظر است، اما نمی‌دانستم او چه فکری در سرش است.

دختر مهراب قاسم خانی در آخر از ماموران پلیس تشکر کرد و گفت که شاید از امروز به بعد کمی آرام‌تر شوم.
 
منبع: رکنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
4
اقای قاسم خانی حالا بریدپست اعدام نکنید بزارید برای قاتلان و زور گیران نوش جان بخورید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
3
هشتگ
#دزد
#دزد _گوشی_ را _آزاد کنید!!!
#نه به اعدام!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
4
خوب خوش به حال شما. بالاخره باید با ما بدبخت بیچاره ها فرقی داشته باشید . گوشی برادر من رو سه تا زور گیر ازش دزدیدن، کتکش زدن انگار نه انگار. پلیسه میگه برو صبح بیا شکایت کن. اونا دیگه رفتن. بالاخره معروفیت این موقع ها خوبه دیگه. ما که نه پول داریم نه پارتی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
1
4
آقای قاسم خانی حالا بیا هشتک بزن. جو جامعه امثال شماها وقتی یک سارق دستگیر میکنند میریزید به هم ولی الان برای خودتون رگ گردنتون کلفت شده
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
1
افسوس که من دختر آقای قاسم خانی و یا علی دایی نیستم.
که حساب بانکیم یکساله خالی شده و متهم را پیدا نکردن!!
آیا نیروی انتظامی حافظ منافع مردم باید باشد یا سلبریتی ها
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->