لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

فکری با پرداخت ۳/۵ میلیارد آزاد می‌شود

  • کد خبر: ۴۶۴۳۵
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
فکری با پرداخت ۳/۵ میلیارد آزاد می‌شود
پرونده مالی محمود فکری و باشگاه نساجی به گفته سرمربی استقلال با پرداخت ۳ ونیم میلیارد تومان بسته خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه نساجی از محمود فکری شکایت کرده و قصد دارد غرامت خود را از این مربی بگیرد. درحالی که سران باشگاه نساجی بار‌ها اعلام کرده‌اند که فکری با پرداخت مبلغی بیش از ۶ میلیاردتومان می‌تواند حکم آزادی خود را بگیرد، اما محمود فکری نظر دیگری دارد.

او در این راستا به شهرآرانیوز می‌گوید: «قراردادم را بررسی کردم. طبق برآوردی که من داشتم با پرداخت ۳ ونیم میلیاردتومان آزاد می‌شوم و این پرونده بسته خواهد شد. رقمی که قبلا از سوی برخی گفته شده صحت ندارد.» با توجه به صحبت‌هایی که سرمربی استقلال انجام داده به نظر می‌رسد پرونده او با باشگاه سابقش به زودی بسته خواهد شد. فکری در تلاش است تا در شرایطی مسالمت آمیز این مشکل از میان برود. گفته می‌شود نظری جویباری که نسبت فامیلی هم با محمود فکری دارد به سرمربی استقلال پیغام داده که خودش این مسئله مالی را حل می‌کند و هیچ بعید نیست که جویباری دوباره در نقش حامی مالی استقلال قد علم کرده و این مبلغ را به نساجی چی‌ها پرداخت کند تا پرونده باجناقش بسته شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->