حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

کرونا در اردوی پرسپولیس

  • کد خبر: ۴۶۸۱۴
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
کرونا در اردوی پرسپولیس
تست کرونای دو نفر از اعضای باشگاه پرسپولیس تهران مثبت شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تمرینات پرسپولیس تهران از دو روز قبل آغاز شد اما تمرینات نصفه و نیمه سرخپوشان احتمالا به حالت تعطیل درآید، زیرا دو عضو باشگاه پرسپولیس به کرونا مبتلا و تست آنها مثبت اعلام شده‌است.

مظاهر رحیم پور، بدنساز تیم پرسپولیس و بهروز یوسفی، ماساژور این تیم به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می برند. این در حالی است که دو روز قبل این دو نفر در تمرین پرسپولیس حضور داشتند و بعید نیست موجب انتقال ویروس به سایرین شده باشند.

در تمرینات این روزهای پرسپولیس تعداد زیادی از بازیکنان به دلیل بحران مالی این باشگاه و همچنین حضور در اردوی تیم ملی غایب هستند.

باید منتظر ماند و دید که آیا شرکت کنندگان در تمرین که تعدادشان به ۱۵ نفر هم نمی‌رسد، به کرونا مبتلا شده اند یا نه؟
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->