سرخط خبرها

تیزر سریال «صفر بیست و یک» سیدجواد رضویان و سیامک انصاری

  • کد خبر: ۴۷۶۰۱
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
تیزر سریال «صفر بیست و یک» سیدجواد رضویان و سیامک انصاری
تیزر مجموعه تلویزیونی «صفر بیست و یک» به کارگردانی سیدجواد رضویان و سیامک انصاری و تهیه کنندگی مهدی فرجی رونمایی و منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز - اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی «صفر بیست و یک» ۵ آبان از شبکه سوم سیما پخش می شود و در آستانه پخش اولین قسمت، تیزر سریال رونمایی و منتشر شد.

 

فیلمبرداری فصل اول سریال «صفر بیست و یک» از اواخر خرداد در تهران آغاز شده بود و اواخر مهرماه به پایان رسید. فصل اول سریال «صفر بیست و یک» در ۲۵ قسمت برای پخش از شبکه سوم سیما ساخته شده است.

 

داستان سریال جواد رضویان و سیامک انصاری حول دو باجناق می‌گردد که روابط دوستانه‌ای با هم ندارند. این دو مرد که در شهرداری کار می‌کنند، برای زمین زدن همدیگر تلاش می‌کنند و در راستای همین تلاش‌ها اتفاقات بامزه و بانمکی را رقم می‌زنند. شعار اصلی این سریال حول محور ضرب‌المثل مشهور «ژیان ماشین نمی‌شه، باجناق فامیل نمی‌شه!» می‌گردد.

 

سیامک انصاری، سید جواد رضویان، امیر حسین رستمی، سیاوش طهمورث، سروش جمشیدی، رویا میر علمی، نگار عابدی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی، پادینا کیانی، بازیگر نقش کودک مهبد بیور از بازیگران این سریال هستند.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->