بحران کرونا با کشف واکسن تمام نمی‌شود جدول پخش برنامه‌های مدرسه تلویزیونی از شبکه آموزش شنبه ۱۵ آذر آزمایش دارویی که می‌تواند از انتقال ویروس کرونا جلوگیری کند وام ۵۰میلیون تومانی به بازنشستگان تأمین اجتماعی خراسان رضوی نرسید کمیسیون تخصصی ارزیابی موضوع نوزاد آبدانانی برگزار می‌شود جزئیات محدودیت‌های کرونایی جدید اعلام شد| اجرا از روز شنبه آمار کرونا در ایران ۱۴ آذر| ۳۴۷ فوتی کرونایی در شبانه‌روز گذشته قیمت مرغ کاهش می‌یابد آخرین وضعیت فعالیت آموزشگاه‌های رانندگی در شهر‌های قرمز و نارنجی آخرین آمار کرونا در جهان تا ۱۴ آذر جزئیات ماجرای زنده شدن نوزاد ۲ ماهه در غسالخانه+فیلم خراسان رضوی رتبه دوم کشور را در تعداد معلولان زیر پوشش دارد سرگذشت عجیب سه الماس تاریخی ایران + فیلم جدول پخش برنامه‌های مدرسه تلویزیونی از شبکه آموزش جمعه ۱۴ آذر از واکسن ایرانی کرونا چه خبر؟ + فیلم خواص کیوی برای سلامتی جزئیات محدودیت‌های کرونایی در کشور از شنبه ۱۵ آذر آشنایی با خواص شگفت انگیز گلاب هشدار هواشناسی به بارش برف و باران در ۹ استان
خبر ویژه
روشی برای بیدارشدن در ساعت دل‌خواه بدون زنگ هشدار
داشتن خواب کافی و بیدارشدن بموقع یکی از دغدغه‌های مهم افراد است که یک شرکت با محاسبات دقیق، توانست راه بیدارشدن بدون زنگ هشدار را پیدا کند.
به گزارش شهرآرانیوز، خواب یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های شبانه زندگی افراد است. درست‌خوابیدن می‌تواند فردای شما را به بهترین وجه ممکن رقم بزند و در این موضوع نقش بسزایی دارد.

خیلی اوقات شده است مدت زمان زیادی خواب بوده‌اید، اما هنوز احساس تنبلی و خستگی دارید یا شاید هم تغییر در ساعت خواب باعث به‌هم‌ریختگی و بد‌خوابی شما شود. در این مطالعه شما را با بهترین زمان خواب آشنا می‌کنیم.

دانشمندان شرکت هیلاری محاسبات دقیقی انجام دادند. این دانشمندان مشخص کردند که دقیقا چه ساعتی بخوابید تا فردا در ساعت مدنظر خود بیدار شوید.

کمبود خواب بیشتر از آنچه که تصور می‌کنید در سلامتی شما تأثیر دارد و نه‌تنها می‌تواند روی عملکرد شما در روز بعد تأثیر بگذارد، بلکه می‌تواند ظاهر شما را تغییر دهد و پوست شما را سریع‌تر پیر کند. درباره خواب ناکافی مشکلات جدی‌تری نیز وجود دارد. افزایش فشار خون، دیابت و سکته قلبی از جمله شایع‌ترین بیماری‌های کم‌خوابی طولانی‌مدت است.

خواب ما در چرخه‌های ۹۰ دقیقه‌ای تنظیم شده و هدف ما این است که هر شب پنج یا شش تا از این چرخه‌ها رابه طور کامل بخوابیم.

چه زمانی بهتر است بخوابیم تا در ساعت مدنظرمان بیدار شویم؟

اگر می‌خواهید ساعت ۶ صبح بیدار شوید باید در سه زمان ۸:۴۶، ۱۰:۱۶ یا ۱۱:۴۶ شب بخوابید.

برای بیدار شدن در ساعت ۷ صبح بهتراست در ساعات ۹:۴۶، ۱۱:۱۶ و ۱۲:۴۶ شب به رختخواب بروید.

اگر می‌خواهید ساعت ۸ صبح بسیار سرحال باشید باید در ساعت‌های ۱۰:۴۶، ۱۲:۱۶ و ۱:۴۶ شب بخوابید.

بهترین زمان خوابیدن برای بیدار شدن در ساعت ۹ صبح، ساعات ۱۲:۱۶، ۱:۴۶ و ۳:۱۶ شب است.
 
 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
هرموقع که می خوابم صبح دیربیدارمیشم خسته شدم ازصدازنگ چکارکنم
سرخط خبرها
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}