حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده | اسرائیل شکست خورده عربستان: توافق ما با اروپا باید به فشار به اسرائیل برای توقف درگیری در غزه منجر شود وزارت خارجه آمریکا باز هم ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد اطلاعیه شماره ۴ فراجا در اجرایِ طرح نور | حرکتِ جامعه به سمت حفظِ حریم و حرمت زنان ‌بورل خواستار تلاش مضاعف برای کاهش تنش‌ها در خاورمیانه شد رئیسی: ایران اسلامی امنیت پاکستان را امنیت خود می داند نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس جمهور: به هیچ وجه نمی‌توان بین ملت پاکستان و ایران جدایی انداخت بازدید استاندار خراسان رضوی از هنگ مرزی درگز و پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی + تصاویر تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس جمهور: اراده ایران و پاکستان بر توسعه روابط همه جانبه است وزیر خارجه لبنان: خواهان جنگ نیستیم گفتگوی تلفنی بایدن و زلنسکی پس از تصویب کمک بزرگ به اوکراین حمله سنگین حزب الله به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی + فیلم (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) اتحادیه اروپا، تحریم‌های حوزه دفاعی ایران را گسترش می دهد زلنسکی به احتمال مذاکره با روسیه اشاره کرد شلیک ده‌ها موشک به شهر اشغالی صفد از جنوب لبنان + فیلم (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) امنیت مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار است
سرخط خبرها

سخنگوی کاخ سفید: یک میلیون نفر از هوداران ترامپ به واشنگتن آمدند

  • کد خبر: ۴۹۷۵۷
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹
سخنگوی کاخ سفید: یک میلیون نفر از هوداران ترامپ به واشنگتن آمدند
تجمع امروز حامیان ترامپ در اعتراض به نتیجه انتخابات آمریکا «راه‌پیمایی میلیونی "آمریکا را دوباره عالی کن"» نام گذاری شده است و از مرکز شهر واشنگتن تا دیوان عالی آمریکا در حال انجام است.

سخنگوی کاخ سفید در پیامی در توییتر مدعی شد که بیش از یک میلیون نفر از طرفداران رئیس جمهور آمریکا در واشنگتن حضور یافتند.

«کیلی مک‌انانی» سخنگوی کاخ سفید روز شنبه در پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت که بیش از یک میلیون نفر از طرفداران ترامپ در واشنگتن تجمع کردند. البته خبرگزاری فرانسه در برآورد میزان تجمع طرفداران ترامپ در اطراف میدان آزادی واشنگتن نوشت که این تجمع هزاران نفری بوده است.

دونالد ترامپ، نیز امروز پیش از رفتن به زمین گلف خود برای سپری کردن تعطیلات آخر هفته،‌ با خودرو در میان طرفدارانش حاضر شد. تجمع امروز حامیان ترامپ در اعتراض به نتیجه انتخابات آمریکا «راه‌پیمایی میلیونی "آمریکا را دوباره عالی کن"» نام گذاری شده است و از مرکز شهر واشنگتن تا دیوان عالی آمریکا در حال انجام است.

گروه‌های راست‌گرای افراطی نظیر «پسران مفتخر» که اکثراً مسلح هستند، «دزدیدن دی‌سی‌ (واشنگتن) را متوقف کنید» و «نگه‌دارندگان پیمان» برای شرکت در این تجمع اعلام آمادگی کرده‌اند.

علی‌رغم ارزیابی رسانه‌های آمریکایی مبنی بر پیروزی بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری، به دلیل مخالفت ترامپ با پذیرش شکست و تأکید وی به شکایت به مراجع حقوقی به‌خاطر «تقلب گسترده در انتخابات»، اداره خدمات عمومی این کشور هنوز پیروزی بایدن را به رسمیت نشناخته است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->