وزیر دفاع روسیه: اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد سن‌پترزبورگ روسیه شد اردوغان در راه بازگشت از عراق: نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «امیر تتلو» برگزار شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعداد شعب اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد تکرار ادعاهای سیاسی و تحریک‌آمیز گروسی درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران سرلشکر باقری: وضعیت منطقه بعد از تنبیه رژیم صهیونیستی تغییر کرده است سخنگوی وزارت خارجه: به توافق ارمنستان و آذربایجان احترام می‌گذاریم عربستان سرکنسول جدید خود برای مشهد را مشخص کرد ماجرای خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟ قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (سه‌شنبه، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + مسیریابی بهادری جهرمی: انتخاب روزهای تعطیلی آخر هفته به دو روز در اختیار نظرات کارشناسان قرار گیرد رییس سازمان انرژی اتمی از گام‌های اساسی ایران برای افزایش تعداد نیروگاه‌های اتمی خبرداد وزیر خارجه: اروپا از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی نکند رئیسی در دیدار با فرمانده ارتش پاکستان: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد نتیجه استعلام از دفتر مراجع درباره تعطیلی آخر هفته غزلی از رهبر معظم انقلاب که در آستانه عملیات وعده صادق خواندند برای نخستین بار منتشر شد+ عکس حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد
سرخط خبرها

مشاور وزیر اطلاعات: اجازه نمی دهیم از فرهنگ سنگری علیه نظام ساخته شود

  • کد خبر: ۵۰۰۵۷
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
مشاور وزیر اطلاعات: اجازه نمی دهیم از فرهنگ سنگری علیه نظام ساخته شود
مشاور وزیر و مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی در نشست با مدیران فرهنگی استان، فرهنگ را نخ تسبیح فعالیت‌ها و تحولات کشور عنوان و تأکید کرد: هر مجموعه‌ای اگر فرهنگ را حفظ نکند، به سقوط کشیده می‌شود، لذا نباید اجازه داد از فرهنگ سنگری علیه نظام ساخته شود.
به گزارش شهرآرانیوز، در ابتدای این جلسه چند تن از مدیران و فعالان فرهنگی دیدگاه‌ها و مطالبات خود را مطرح کردند و در ادامه مدیر کل اطلاعات استان ضمن پاسخگویی درباره این موارد، نکاتی را در آسیب شناسی مدیریت فرهنگی در استان بیان کرد.

این مقام امنیتی در ابتدا با اشاره به اظهارات محرمانه یکی از فرماندهان ارتش اسرائیل درباره قدرت موشکی ایران گفت: این چهره نظامی صهیونیست می‌گوید در حال حاضر ایرانی‌ها هر نقطه استراتژیکی را که در اسرائیل بخواهند، می‌توانند مورد هدف قرار داده و به اسرائیل، خسارات غیرقابل جبرانی وارد کنند.

وی همچنین با اشاره به سخنان یکی دیگر از مسئولان بلندپایه امنیتی اسرائیل گفت: این مقام اسرائیلی ۱۰ سال قبل گفته است که اگر آمریکا هم برای حمله به ایران چراغ سبز بدهد، حمله به ایران دیوانگی است چرا که در صورت این حمله ۱۵۰ هزار موشک فقط از بیروت به سمت ما شلیک می‌شود.
 
وی با اشاره به اذعان مقامات آمریکایی در شکست استراتژی تحریمی علیه ایران و مقاومت اقتصاد ایران، گفت: بخشی از آمریکایی‌ها بعد از شکست ترامپ در انتخابات، نقش ایران را در این شکست پررنگ می‌بینند.

مدیر کل اطلاعات استان در ادامه با بیان این که ظرفیت‌های اقتصادی، قدرت نظامی و پیروزی‌های منطقه‌ای سال‌های اخیر برای ایران قدرت آفریده، گفت: اما همه این‌ها قدرت خود را از فرهنگ گرفته است. به عنوان نمونه اگر نقش و جایگاه مادران، معلمان و رهبران اجتماعی در جامعه شکسته شده باشد، نباید به تقویت فرهنگ امید داشته باشیم، لذا همه دستگاه‌های حاکمیتی باید با عِده و عُده خود برای قوام فرهنگ هزینه کنند.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->