زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

صدور کارت تردد برای اصحاب رسانه خراسان رضوی

  • کد خبر: ۵۰۴۶۷
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
صدور کارت تردد برای اصحاب رسانه خراسان رضوی
براساس اطلاعیه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد، برای تردد شبانه اصحاب رسانه خراسان رضوی از ساعت ۲۱ تا ۴صبح، کارت تردد صادر شد.
 
امیری|به گزارش شهرآرانیوز، تردد اصحاب رسانه در زمان‌های خارج از ساعات تعیین‌شده برای تردد در شرایط تعطیلی کرونا، موضوعی بود که امروز در وزارت ارشاد مطرح شد. براساس اطلاعیه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، امکان تردد اصحاب رسانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح برای روزنامه‌های دارای دفتر مرکزی در تهران با نظم در انتشار ۵۰ درصد به بالا، ۱۵ خبرگزاری‌، ۳۰ پایگاه خبری دارای دفتر مرکزی در تهران به‌ترتیب اولویت امتیاز و مطابق نتایج رتبه‌بندی، فعالان چاپخانه‌های ناشر «روزنامه» و عوامل توزیع روزنامه‌ها امکان‌پذیر است.
 
در همین راستا مدیران مسئول رسانه‌های مشمول باید اسامی افرادی را که به تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح نیاز دارند، اعلام کنند.
 
در خراسان رضوی نیز بر همین اساس اهالی رسانه موظف‌اند اسامی آن‌دسته از کارکنانی را که به تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح نیاز دارند، به اداره کل ارشاد خراسان رضوی اطلاع‌ دهند و برای کارکنان خود کارت تردد دریافت کنند.
 
معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اطلاعیه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد اعلام کرد: در استان‌ها هم قرار است براساس همین اطلاعیه، برای تردد شبانه اصحاب رسانه از ساعت ۲۱ تا ۴صبح کارت تردد صادر شود.
 
افشین تحفه‌گر افزود: اکنون درحال تهیه فهرست اسامی‌ای هستیم که به تردد در ساعات ذکرشده نیاز دارند. رسانه‌ها نیز موظف‌اند اسامی این‌دسته از کارکنانشان را به ما اعلام کنند.
 
به‌گفته تحفه‌گر، این اسامی به فرمانداری و ستاد ملی کرونا فرستاده می‌شود و پس از تأیید، کارت تردد صادر خواهد شد.
براساس صحبت‌های او، تاکنون برای تعدادی از اهالی رسانه که امروز خودشان مراجعه کرده بودند، کارت تردد صادر شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->