افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است اسکان ۸ هزار زائر نوروزی طی هشت روز در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد «سید ناصر نعمتی» به عنوان مدیرکل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد حاجی بگلو: واگذاری اختیار کمیسیون ماده ۵ به شهرداری‌ها باعث رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال می‌شود + ویدئو بهای بلیت قطار شهری مشهد افزایش یافت | افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه (۷ فروردین ۱۴۰۳) نوروزی متفاوت در فرودگاه مشهد | از اجرای برنامه‌های فرهنگی تا استقبال عروسک‌ها از مسافران خردسال
سرخط خبرها

ثبت کارت سوخت موتورسیکلت را پیگیری کنید

  • کد خبر: ۵۰۶۷
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۱
ثبت کارت سوخت موتورسیکلت را پیگیری کنید
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

شرکت پالایش فراورده‌های نفتی
شهروند- من از اردیبهشت‌ماه برای کارت سوختم ثبت‌نام کرده‌ام ولی هیچ خبری نیست. به سایت هم که می‌روم فقط شماره پلاک ماشین را قبول می‌کند. شما را به خدا برای ثبت شماره پلاک موتورسیکلت‌ها هم برنامه‌ریزی کنید.


شهرداری
633...0935 ازشهرداری خواهشمندیم کوچه نماز 21 را آسفالت کند. در این کوچه یک مجتمع مسکونی 120 واحدی قرار دارد که به دلیل خاکی بودن، اهالی را در فصل بارندگی با مشکل روبه رو می کند.
823...0915 از اینکه جدول های خیابان جهان آرای6 را تعویض می کنید، تشکر می کنیم اما کار خیلی به کندی پیشرفت می کند و گویا نیمه کاره تعطیل شده است. لطفا پیگیری کنید.
277...0939 لطفا بررسی کنید چرا داخل فنس های ورزشی را نور نمی اندازند. فنس حجاب 93 نور ندارد.
597...0915 در زیرگذر استقلال از سمت میدان آزادی به طرف قائم، لاین اول و در ادامه مسیر از آزادی 37 تا آزادی 67 لاین اول و دوم بزرگراه دچار ترک های متعدد آسفالت شده و نیازمند تراش و روکش مقطعی آسفالت است.
شهروند- ما از وجود چند سگ در گاراژی در ابتدای حر 44 که باعث سروصدا و مزاحمت برای همسایه ها شده است شکایت داریم. از مسئولان مربوط درخواست می کنم این معضل را برطرف کنند.
شهروند- از مسئولان شهرداری خواهشمندیم برای تمیزی و نظافت زمین روبه روی پارک رجا، واقع در خیابان حر ۴۶، به پیمانکار مربوط تذکرات لازم را بدهند. این محل بیشتر مواقع کثیف است و به دلیل وجود سطل های بزرگ زباله مستقر در آنجا، بوی بسیار نامطبوعی مقابل هنرستان دخترانه محمودزاده می پیچد و تولید بیماری می کند.
317...0936 ممنون که سنگ‌صبور همه هستید. لطفا به مأموران آبیاری فضاهای سبز بگویید آب‌ روی آسفالت‌ نریزند. گاه سبب تصادف می‌شود.


اتوبوس رانی
753...0915 از سازمان اتوبوس رانی درخواست می کنیم با توجه به باز شدن محور طرق به محمدآباد، یک خط از مصلی به طرق راه اندازی کند.
597...0915 خط 42 مدت هاست افتتاح شده اما هنوز تنظیمات اعلام نام ایستگاه ها در اتوبوس های این خط صورت نپذیرفته است.
شهروند- تقریبا اواخر سال 96 خبری مبنی بر اینکه یک نفر در مشهد به بهانه خرید و فروش خودرو و نمایندگی ایران خودرو پول میلیاردی به جیب زد -که البته ابتدا متواری و بعد دستگیر شد- انتشار یافت. از آن روز تا الان هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است. شاکیان پرونده و مال باختگان که بخشی از آن ها تقریبا تمام دارایی شان را از دست داده اند همچنان حیران و سرگردان اند. لطفا پیگیری کنید چرا به این پرونده که بالغ بر 800 نفر شاکی دارد رسیدگی نمی شود.


میراث فرهنگی
شهروند- سازمان میراث فرهنگی، ما همین خانه‌های قدیمی را دوست داریم. در این خانه‌ها زندگی وجود دارد. صدای آب و پرنده‌ها و دیدن گل‌های رنگارنگ حس خوبی به انسان می‌دهند. حس امید به زندگی و دوست داشتن، نه قهر و کینه. این آپارتمان‌ها و برج‌ها به‌ درد زندگی نمی‌خورند.


قطارشهری
شهروند- از کارکنان دیده‌بان قطارشهری هستم. تمام سازمان‌ها و ارگان‌های شهرداری رفاهیات دریافت کرده‌اند اما از کارکنان قطارشهری فقط به بهره‌برداران تعلق گرفته است. چطور برای بهره‌برداران بودجه هست اما برای همکاران شیفتی نه! لطفا رسیدگی کنید.


بهزیستی
شهروند- به جای اینکه این‌همه به اسم معلولان هزینه کنند، یک‌دهم آن را مستقیم به معلولان پرداخت کنند. معلولان راضی‌تر می‌شوند و زندگی بهتری خواهند داشت.


شهرستان
851...0936 مسئول محترم تاکسی‌رانی شهرک گلبهار، لطفا پیگیری کنید که محل توقف تاکسی‌های شهری در میدان عمران مسقف شود. مگر چقدر هزینه‌بر است؟ هم مسافران و هم راننده‌ها در عذاب‌اند.
907...0990 لطفا مشکلات اتوبوس‌های گلبهار مشهد را پیگیری کنید. رفت‌و‌آمد مسافران با مسائلی همراه است.


آب و فاضلاب
538...0915 سازمان آب و فاضلاب از ابتدای سال 98 تاکنون هیچ‌ قبضی برای ساکنان محله ادیب 51 قاسم‌آباد صادر نکرده است اما متأسفانه طی هفته گذشته ناگهان اخطار قطع آب با ارقامی نجومی به خانه‌ها فرستاده است. چه کسی پاسخ‌گو است؟


متفرقه
758...0935 حیوان‌آزاری چقدر دردناک است.
412...0915 اهل دلی می گفت: تاریخ تولدت مهم نیست، تاریخ تحولت مهم است، اهل کجا بودن مهم نیست، اهل و بجا بودن مهم است، منطقه زندگی ات مهم نیست، منطق زندگی ات مهم است. درود برکسانی که دعا دارند و ادعا ندارند. نیایش دارند و نمایش ندارند، حیا دارند و ریا ندارند، رسم دارند و اسم ندارند.
758...0935 به دیدار بزرگ ترها بروید، همین امروز که فردا دیر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->