جوانان افغانستان بربام فوتسال آسیا ایستادند بوستان خطی اسماعیل آباد در آستانه بهره‌برداری | افزایش ۷۲ هزار مترمربعی فضای سبز مشهد تا ماه آینده  شهردار مشهد مقدس خبر داد: بهره‌برداری از ایستگاه بسیج خط۳ مترو مشهد در دهه فجر ۱۴۰۴ + فیلم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد: نسخه مازوت کم‌گوگرد برای کاهش آلایندگی صنایع و نیروگاه‌ها + فیلم اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد (۸ آبان ۱۴۰۴) انصاری: نظام ویژه استاندارد خراسان رضوی تدوین می‌شود | اعطای «نشان ملی زائر» از سال ۱۴۰۵ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: بهبود ترافیک و توسعه حمل‌ونقل، اولویت شورای ششم است شهردار مشهدمقدس: تقاطع انقلاب اسلامی گره‌گشای ترافیک مناطق جنوبی و مرکزی شهر است + فیلم تکمیل ۱۱ بخش از ۱۲ پروژه ساماندهی تقاطع انقلاب اسلامی مشهد مشهد در وضعیت قرمز آلودگی | امروز نفس‌کشیدن سخت شد! (پنجشنبه، ۸ آبان ۱۴۰۴) مسیر دسترسی بولوار امام‌خمینی(ره) به میدان حافظ در تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب اسلامی مشهد بازگشایی شد پایان انتظار و نفس تازه در بولوار شهید فخرایی مشهد | ۵ سال خاک و تاریکی به آسفالت و روشنایی رسید ضرورت تأمین منافع مردم مشهد در طرح بلندمرتبه‌سازی شهر بازگشایی مسیر دسترسی بولوار امام خمینی (ره) به میدان حافظ درتقاطع غیرهم‌سطح انقلاب مشهد پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول بوستان جهانشهر مشهد بازرسان، دیده‌بانان امین خدمت و سلامت اداری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، برند علمی مشهد در تعامل میان دانشگاه و مدیریت شهری حادثه، مستأجر ساختمان‌های ناایمن شهر | گزارش آخرین وضعیت ۶۵۰ ساختمان ناایمن در بافت شهری مشهد بودجه حفظ و مرمت آثار تاریخی خراسان رضوی کمتر از نیازها | مرمت می کنیم اما به اندازه اعتبار یادمان «رستم و رخش» مشهد به دلیل اجرای پروژه چپ‌گرد شاهنامه جمع شد | نصب مجدد مجسمه پس از اتمام پروژه
سرخط خبرها

۲۱۰ مورد شکایت از زیرمیزی پزشکان درمشهد

  • کد خبر: ۵۱۰۹
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
۲۱۰ مورد شکایت از زیرمیزی پزشکان درمشهد
مسئول واحد شکایات و تعزیرات دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲۱۰ مورد از شکایت‌های شهروندان ساکن این استان مرتبط با موضوع تعرفه پزشکی و دریافت زیرمیزی از سوی پزشکان بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از ایرنا، محمد دشتی افزود: بیشترین تعداد شکایت‌های دریافتی از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ مربوط به کیفیت مراقبت و رسیدگی به بیماران و مواردی نظیر رفتار و برخورد کارکنان حوزه سلامت است.
وی ادامه داد: همچنین موضوع بیشترین شکایت‌هایی که شهروندان بطور حضوری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد مطرح کرده اند پیرامون تعرفه خدمات و هزینه‌های درمان بیماران است.
مسئول واحد شکایات و تعزیرات دانشگاه علوم پزشکی مشهد، روند رسیدگی به شکایت‌های مربوط به تعرفه و خدمات پزشکی را زمانبر توصیف کرد و گفت: در این خصوص پس از بررسی لازم اگر وجه اضافی از بیمار اخذ شده باشد به آنان بازگردانده می‌شود.
به گفته وی، سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سال ۱۳۹۲ شکایت‌های مردم از همه مناطق کشور را در قالب پنج گروه دریافت می‌کند.
گروه‌های رسیدگی به شکایات در سامانه ۱۹۰ شامل اورژانس ۱۱۵، بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای، شکایت دارو و اطلاعات دارویی؛ کیفیت مراقبت و رسیدگی به بیماران و شکایت از تعرفه و هزینه خدمات درمانی برشمرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->