سرپرست روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس منصوب شد (۲۴ فروردین ۱۴۰۴) مشهد و دردسر‌های یک روز واحد برای تعطیلی شهر فرودگاهی مشهد در انتظار تصمیم مسئولان ملی شهردار مشهد مقدس: تعامل و همراهی ایجادشده در استان برای خدمت صادقانه، جای شکر دارد + فیلم جزئیات اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در سال ۱۴۰۴ | تمدید اعتبار کالابرگ‌ها تا خرداد ماه فرماندار مشهد: سال ۱۴۰۴ نقطه عطفی در هم‌افزایی و انسجام مدیریتی شهر مشهد است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: فرصت خدمت به امام‌رضا(ع) را قدر بدانید، این فرصت نباید صرف حاشیه شود معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد: رضایتمندی زائران و مجاوران از برنامه‌های استقبال از بهار، امسال افزایش چشمگیری یافته است ثبت یک روز آلوده دیگر در کلانشهر مشهد (۲۴ فروردین ۱۴۰۴) انجام بیش از ۷میلیون و ۲۴۱هزار سفر از طریق مترو مشهد در اسفند ۱۴۰۳ قلندرشریف: خدمات شهرداری مشهد الگوی شهر‌های کشور شده است چاله آسانسور در مشهد قربانی گرفت (۲۳ فروردین ۱۴۰۴) ثبت ۲۵ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد (۲۳ فروردین ۱۴۰۴) تاریخچه‌ای از ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور مشهد | اولین بیمارستان تامین اجتماعی در مشهد آخرین وضعیت پروژه میدان شهید فهمیده مشهد | گره ترافیکی بولوار توس باز می‌شود (۲۳ فروردین ۱۴۰۴) پیشخان‌های زیارت مشهد، تحقق معماری اسلامی‌ایرانی در شهر محله اسماعیل آباد مشهد در تب و تاب توسعه | دیدار مردمی نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهری هوای کلانشهر مشهد در وضعیت هشدار (۲۳ فروردین ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس خبر داد؛ اتمام عملیات‌های عمرانی پروژه احداث معبر بلوار کرامت جشنواره گل در مشهد کجا برگزار می‌شود؟ + فیلم
سرخط خبرها

۲۱۰ مورد شکایت از زیرمیزی پزشکان درمشهد

  • کد خبر: ۵۱۰۹
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
۲۱۰ مورد شکایت از زیرمیزی پزشکان درمشهد
مسئول واحد شکایات و تعزیرات دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲۱۰ مورد از شکایت‌های شهروندان ساکن این استان مرتبط با موضوع تعرفه پزشکی و دریافت زیرمیزی از سوی پزشکان بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از ایرنا، محمد دشتی افزود: بیشترین تعداد شکایت‌های دریافتی از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰ مربوط به کیفیت مراقبت و رسیدگی به بیماران و مواردی نظیر رفتار و برخورد کارکنان حوزه سلامت است.
وی ادامه داد: همچنین موضوع بیشترین شکایت‌هایی که شهروندان بطور حضوری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد مطرح کرده اند پیرامون تعرفه خدمات و هزینه‌های درمان بیماران است.
مسئول واحد شکایات و تعزیرات دانشگاه علوم پزشکی مشهد، روند رسیدگی به شکایت‌های مربوط به تعرفه و خدمات پزشکی را زمانبر توصیف کرد و گفت: در این خصوص پس از بررسی لازم اگر وجه اضافی از بیمار اخذ شده باشد به آنان بازگردانده می‌شود.
به گفته وی، سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سال ۱۳۹۲ شکایت‌های مردم از همه مناطق کشور را در قالب پنج گروه دریافت می‌کند.
گروه‌های رسیدگی به شکایات در سامانه ۱۹۰ شامل اورژانس ۱۱۵، بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای، شکایت دارو و اطلاعات دارویی؛ کیفیت مراقبت و رسیدگی به بیماران و شکایت از تعرفه و هزینه خدمات درمانی برشمرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->