انتقاد یک فعال کارگری به لایحه تغییر قانون تعیین دستمزد کارگران| لایحه بر مبنای اصل سه جانبه گرایی نیست نحوه دریافت گوشت تنظیم بازار مورد نیاز هیئات مذهبی اعلام شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف و معدوم سازی ۲۹ تن مواد غذایی فاسد در مشهد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) با مشارکت اوقاف زمین نهضت مسکن برای ۲ شهر خراسان رضوی فراهم شد ادامه نگرانی‌ها از وضعیت ذخایر آبی سد‌ها در شروع سال ۱۴۰۳ + جدول کاهش زمان تحویل کارت سوخت از یک ماه به یک هفته لایحه اصلاح قانون کار برای تعیین مزد کارگران به هیات دولت می‌رود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خوش آرا: معرفی بهترین مدل های عطر و ادکلن زنانه جی پارلیس با ماندگاری بوی عالی

  • کد خبر: ۵۲۰۹۳
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
خوش آرا: معرفی بهترین مدل های عطر و ادکلن زنانه جی پارلیس با ماندگاری بوی عالی
ما در این مطلب شما را با عطر و ادکلن زنانه جی پارلیس و رایحه‌های مختلف آن مانند عطر ادکلن زنانه چری مادمازل برند جی پارلیس و عطر ادکلن جی پارلیس سوییت سنسیشن زنانه و .. آشنا خواهیم کرد

گزارش آگهی

تابه حال بوی عطر جی پارلیس به مشامتان خورده است؟ اگر تابحال از این عطر استفاده نکرده‌اید مطمئن باشید با یک بار استفاده از این عطر خوشبو و دل انگیز مشتری دائم آن خواهید شد. ما در این مطلب شما را با عطر و ادکلن زنانه جی پارلیس و رایحه‌های مختلف آن مانند عطر ادکلن زنانه چری مادمازل برند جی پارلیس و عطر ادکلن جی پارلیس سوییت سنسیشن زنانه و .. آشنا خواهیم کرد تا بتوانید متناسب با سلیقه و نوع پوست خود و رایحه‌ای که می‌پسندید، عطر دلخواه خود را خریداری نمایید. همچنین در ادامه این مطلب راه‎هایی را به شما آموزش خواهیم داد تا بتوانید بر مدت زمان ماندگاری عطر بر روی پوست خود بیفزایید.

 

آشنایی با عطر و ادکلن برند جی پارلیس

برند جی پارلیس Geparlys یکی از کمپانی‌های عطر و ادکلن در فرانسه به شمار می‌آید که هدف آن ارائه عطرهای لوکس فرانسوی است. شرکت جی پارلیس با توجه به قدمت فعالیت نه چندان طولانی خود توانسته است اکنون به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و در زمره محبوبترین شرکت‌های تولید کننده عطر جای گیرد. این شرکت در حال حاضر توانسته عطرهای زنانه و مردانه جی پارلیس را با رایحه‌های متفاوت به بازار ارائه کند و خواسته مشتریان خود را برآورده سازد. در ادامه می‎توانید با چند نمونه از عطر و ادکلن زنانه جی پارلیس آشنا شوید.

 

عطر ادکلن زنانه بلوم دلیس برند جی پارلیس

شیشه عطر و بسته‌بندی: اگر بخواهیم از ظاهر و بسته‌بندی این عطر خوشبو آغاز کنیم باید گفت برای این عطر زنانه شیشه با کیفیتی تولید شده و می‌توان میزان عطر را داخل آن مشاهده کرد. برای عطر ادکلن زنانه بلوم دلیس برند جی پارلیس بسته‌بندی زیبایی نیز در نظر گرفته شده و در طراحی آن تمامی فاکتورهای زنانه که می‌تواند برای بانوان مهم باشد لحاظ شده است. استفاده از یک پاپیون با گرهی زیبا نیز بر زیبایی این شیشه افزوده است.

 

 

نوع رایحه: رایحه عطر ادکلن زنانه بلوم دلیس برند جی پارلیس خنک و شیرین است و برای افرادی که سن‌شان بالای 25 سال می‌باشد مناسب‌تر خواهد بود. شما از این عطر می‌توانید در فصول گرم سال استفاده نمایید.

عطر ادکلن زنانه بلوم دلیس برند جی پارلیس دارای ماندگاری بالایی می‌باشد و اگر به دنبال خرید عطر و ادکلنی هستید که بتوانید به طور روزانه، در خانه و یا محیط‌های کاری از آن استفاده کنید، این عطر با حجم 100 میلی لیتر می‌تواند یک پیشنهاد خوب به شمار آید. پخش بوی این عطر و یا به قول معروف خط بویی که بر جای می‌گذارد نیز بسیار خوب می‌باشد.

عطر ادکلن زنانه چری مادمازل برند جی پارلیس

شیشه عطر و بسته‌بندی: از دیگر عطر و ادکلن هایی که برند جی پارلیس فرانسه اقدام به تولید آن کرده می‌توان به عطر ادکلن زنانه چری مادمازل برند جی پارلیس اشاره کرد. برای این عطر خاص بسته بندی خاصی نیز در نظر گرفته شده است. نوع شیشه این عطر از کیفیت خوبی برخوردار است و می‌توان مقدار عطر داخل شیشه را به خوبی مشاهده کرد.

 

 

درب این عطر به شکل جواهر تراش خورده طراحی شده و به همراه یک پاپیون پارچه‌ای سفید بر زیبایی آن افزوده شده است و مناسب برای کادو دادن به خانم‌های خوش سلیقه می‌باشد.

نوع رایحه: عطر ادکلن زنانه چری مادمازل برند جی پارلیس دارای رایحه‌ای گرم و شیرین می‌باشد و اگر شما قصد خرید عطر و ادکلنی را دارید که در روزهای خنک و سرد سال بتوانید از آن استفاده کنید، این عطر مناسب سلیقه شما خواهد بود.

عطر ادکلن زنانه چری مادمازل برند جی پارلیس بیشتر برای مصارف رسمی و روزانه و همچنین برای بانوانی که سنین بالای 25 سال دارند مناسب است.

این عطر در واقع به صورت ادوپرفیوم تولید شده و حجم آن 100 میلی لیتر است. نه تنها این عطر بلکه عطر و ادکلن زنانه جی پارلیس در هر یک از مدل‎های آن خط بوی ماندگاری را از خود بر جای خواهد گذاشت.

 

عطر ادکلن زنانه جی پارلیس مشکی فنسی

شرکت تولید کننده عطر و ادکلن زنانه جی پارلیس، عطر دیگری را با رایحه‌ای بسیار خوشبو به نام عطر ادکلن زنانه جی پارلیس مشکی فنسی به بازار ارائه کرده که مورد توجه بانوان بسیاری در سرتاسر دنیا قرار گرفته است. شما هم می‌توانید با خرید این عطر خوشبو از رایحه بی نظیر آن بهره مند شوید. 

 

 

شیشه عطر و بسته‌بندی: در طراحی شیشه و بسته‌بندی این عطر نیز مانند مدل‌های دیگر این برند ظرافت و زیبایی خاصی در نظر گرفته شده است. شیشه‌ای که برای این ادکلن در نظر گرفته شده مات و به رنگ مشکی است و مقدار عطر موجود داخل این شیشه مشخص نمی‌باشد. مانند سایر محصولات عطر و ادکلن زنانه جی پارلیس یک پاپیون پارچه‌ای مشکی زیبایی بیشتری را برای آن به ارمغان آورده است.

نوع رایحه: در تهیه عطر ادکلن زنانه جی پارلیس مشکی فنسی گیاهانی معطر که دارای رایحه گرم و شیرین می‌باشند، به کار رفته است. بنابراین اگر به دنبال خرید عطری هستید که بتوانید در روزهای خنک و سرد سال از آن استفاده کنید این عطر متناسب با سلیقه شما خواهد بود.

از عطر ادکلن زنانه جی پارلیس مشکی فنسی می‎توانید برای مصارف رسمی، محل کار و خانه و مهمانی استفاده کنید.

 ماندگاری این عطر بسیار بالاست و با اسپری کردن کمی از آن روی پوست خود تا چندین ساعت پوست شما بوی خوش این عطر را منعکس خواهد کرد.

 

عطر ادکلن جی پارلیس سوییت سنسیشن زنانه

این محصول یکی دیگر از عطرهایی است که توسط شرکت عطر و ادکلن زنانه جی پارلیس به بازار عرضه شده است.

نوع شیشه عطر و بسته‌بندی: این عطر در شیشه‌ای صورتی که به شکل توپ طراحی شده است قرار دارد و نام Sweet Sensation بر دیواره این شیشه حک شده که طراحی آن می‌تواند مورد سلیقه خانم‌ها واقع شود.

 

 

نوع رایحه: عطر ادکلن جی پارلیس سوییت سنسیشن زنانه دارای رایحه ملایم گلهای بهاری است و از رایحه عطرهای گل صد تومنی سفید، ارکیده و وانیل و کهربا در آن استفاده شده است.

این عطر با غلظت ادوپرفیوم و در حجم 100 میل تولید شده و از این عطر خوشبو می‌توانید در تمامی فصول سال بخصوص بهار و پاییز و در محیط کار و مراسم مختلف استفاده نمایید.

 

چه کنیم تا عطر روی پوست ماندگاری بیشتری داشته باشد؟

  • شیشه عطر خود را دور از نور آفتاب قرار دهید. بهترین محل برای نگهداری عطر جای خشک و خنک یعنی دور از پنجره و یا داخل حمام می‌باشد.
  • عطر را پس از خارج شدن از حمام روی پوست خود اسپری کنید.
  • عطر را روی قسمت‌هایی از بدن که دارای نبض هستند، مانند مچ دست و زیر لاله گوش و گردن اسپری نمایید. البته می‌توانید پیش از اسپری عطر، این قسمت‌ها را کمی با وازلین چرب نمایید.
  • هنگامی که عطر را روی پوست می‌زنید آن را نمالید این کار موجب می‌شود از رایحه اولیه عطر کاسته شود.
  • اگر عادت دارید از لوسیون بدن استفاده نمایید بهتر است نوع بدون بو آن را انتخاب کنید، زیرا بوی لوسیون می‌تواند رایحه عطر شما را تحت تاثیر قرار دهد.
  • بهتر است عطر و ادکلن زنانه جی پارلیس یا هر عطر دیگری را به جای اسپری کردن به سطح پوست، به هوا اسپری کنید و از آن عبور کنید.
  • این مورد را به یاد داشته باشید که غلیظ‌ترین عطرها ابتدا خود عطر بوده و پس از آن ادوپرفیوم‌ها و در نهایت ادوتویلت‌ها از غلظت و ماندگاری بیشتری برخوردارند.
  • عطر را به شانه و برس خود بزنید سپس موهایتان را شانه کنید. به این شکل موها رایحه ملایمی از عطر را پراکنده خواهند کرد.

 

درباره خوش آرا

 خوش آرا با سابقه فروش عطر به مدت 10 سال، فعالیت خود را در بستر اینترنت از سال 1398 آغاز کرده و با راه‎اندازی وبسایت تخصصی فروش عطر به آدرس اینترنتی www.khoshara.com سعی داشته با مشتریان خود تعامل بیشتری را برقرار نماید و محصولات خود را که شامل انواع عطر و ادکلن، شامپو و لوازم آرایش و .. می‌شود را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

شما اکنون می‌توانید انواع عطر و ادکلن بخصوص عطر و ادکلن زنانه جی پارلیس را که در بالا به معرفی چند نمونه از آن پرداختیم، از این سایت خریداری نمایید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->