سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تور کیش از تهران

  • کد خبر: ۵۱۸۴۲
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
  • ۹
تور کیش از تهران
کیش جزیره پر طرفدار و پر گردشگر ایران است. جایی که شما را با انواع تفریحات و جاذبه های هیجان انگیز خود شگفت زده می کند.

گزارش آگهی

تصمیم به سفر اولین گام برای آغاز مسافرت است. برای برداشتن گام های بعدی  قطعاً با سوالات بسیاری مواجه خواهید شد. کجا؟ چگونه؟ چقدر هزینه؟ چند روز اقامت؟ تمام اینها سوالاتی است که باید پیش از بستن چمدان پاسخ آن را پیدا کنید. شما باید پیش از همه بدانید که چگونه سفر کنید. راه های مختلفی برای سفر پیش پای شماست. اگر به دنبال سفر با تور کیش از تهران هستید به جواب یکی از سوالات خود رسیده اید. با ما همراه باشید تا به پاسخ دیگر سوالات خود نیز برسید. 

 

کیش؛ جزیره زیبایی و جذابیت

پاسخ سوال «کجا»، جزیره زیبا و محبوب کیش است. کیش جزیره پر طرفدار و پر گردشگر ایران است. جایی که شما را با انواع تفریحات و جاذبه های هیجان انگیز خود شگفت زده می کند. نام نگین خلیج فارس بی سبب بر این جزیره نهاده نشده است. این جزیره به عنوان یکی از مهم ترین قطب های گردشگری در تمام ایام سال پر از گردشگر است. محبوبیت این جزیره سبب شده است تا تورهای بسیاری نیز از مبادی مختلف برای سفر به این شهر عرضه شود. شما می توانید تور کیش را از مبادی مختلف چون مشهد، اصفهان، ساری، تبریز و شیراز تهیه کنید. دلیل اختصاص این همه تور برای سفر به کیش محبوبیت بی اندازه این شهر است. اما دلایل این همه محبوبیت چیست؟

 

چرا کیش ؟

دلایل محبوبیت این جزیره ی زیبا متعدد و متنوع است. مجموعه ای از امکانات،  جاذبه ها، تفریحات  و ورزش های مهیج سبب پر طرفدار بودن این منطقه نزد گردشگران شده. اغلب کسانی که برای اولین بار مسافر این جزیره بوده اند در مقابل این همه انتخاب سر در گم شده اند. این سردرگمی به دلیل وجود مناطق گردشگری بی شمار این شهر است. بنابراین لازم است پیش از سفر اطلاعات لازم را کسب کنید و برنامه سفر خود را منظم تر بچینید. برای چیدن این برنامه به تعداد روزهای اقامت خود با  تور کیش از تهران توجه داشته باشید.

 

لذت خرید در منطقه آزاد تجاری

با بازارهای متنوع و پر زرق و برق کیش خرید به یک تفریح جذاب در جزیره بدل شده است. مراکز تجاری این جزیره با عرضه برندهای معروف و با کیفیت توانسته اند مشتریان بسیاری را جذب کند. البته در کیش نیز مانند دیگر شهرها کالاهای مختلف در کیفیت های گوناگون ارائه می شوند. بنابراین در خرید باید دقت کافی داشته باشید و از مراکز مطمئن خرید کنید. مرکز خرید پردیس 1 و 2، مرکز خرید مروارید و دامون و مرکز تجاری کیش از بهترین بازارهای جزیره هستند. این مراکز با امکانات تفریحی خود فضایی مفرح برای مشتریان خود ایجاد کرده اند.

 

تفریحات کیش شما را مات می کند

 

تور کیش از تهران

 

تفریحات کیش شاید مهمترین دلیل پر جذبه بودن این جزیره است. این تفریحات شما در فضایی خاص و متفاوت قرار می دهد. روی زمین، اوج آسمان، قعر دریا؛ هر کدام از این فضا ها را  در تفریحات مهیج کیش  می توانید تجربه کنید. تماشای کیش از اوج آسمان با بانجی جامپینگ، لذت موتور سواری در سافاری و پرواز با گلایدر تنها بخشی از تفریحاتی است که در انتظار شما خواهد بود. اما یکی از مهیج ترین و فوق العاده ترین جاذبه های کیش در تفریحات آبی آن خلاصه می شود. غواصی در عمق آب های خلیج، قرار گرفتن در اوج آسمان با چتر پاراسل، هیجان در روی آب با کیبل اسکی و معلق بودن روی آب های خلیج با فلای بورد. تمام این تفریحات هیجان انگیز را در تور کیش از تهران می توانید امتحان کنید. با یک بار تجربه  قطعاً  این تفریحات به یکی از ایده آل های شما بدل می شود.

 

آب و هوایی ناب در دل جزیره

شاید یکی از انگیزه های اصلی سفر شما رهایی از دود و دم  و نفس کشیدن در هوایی مطبوع و پاک باشد.  اگر با این انگیزه راهی کیش شده اید بهتر است بدانید این شهر دارای آب هوایی گرم و مرطوب است. آب و هوای این جزیره در بهار بخصوص در اوایل آن معتدل و مناسب است که این امر سبب شلوغی این شهر در این فصل شده است. اما در تابستان گرما و رطوبتی شدید به خصوص در مرداد ماه جزیره را فرا می گیرد. هوای جزیره در این ایام برای بسیاری از مسافران آزاردهنده است. با این تفاسیر بهترین زمان سفر برای شما از نیمه های مهر ماه تا اواسط فروردین است. در این زمان روزهای خاطره انگیزی را در جزیره مرجانی کیش سپری خواهید کرد. 

 

بازدید از جاذبه های جذاب در تور کیش از تهران

انواع جاذبه های تاریخی و توریستی در تور کیش از تهران منتظر شماست. یکی از معروف ترین این جاذبه ها کشتی یونانی است. این کشتی از زمان به گل نشستن در آب های خلیج به مکانی دیدنی تبدیل شده است. تماشای غروب هنگام پنهان شدن خورشید در پس این کشتی جاذبه ای بی نظیر است. ساحل های مرجانی کیش از فوق العاده ترین دیدنی های این جزیره است. عرضه انوع تفریحات آبی در ساحل های کیش سبب پربازدید بودن آنها شده است. با بازدید از شهر زیر زمینی کاریز کیش در دل تاریخ سفر می کنید و مسافر 2500 سال پیش می شوید. در شهر باستانی حریره نیز با معماری ایرانیان کهن آشنا خواهید شد. بازدید از آب انبار دوقلوی کیش نیز شما را در فضایی سنتی و کهن قرار می دهد.

 

راه های سفر به کیش

هنگامی که کیش را به عنوان مقصد انتخاب کردید و تصمیم به رفتن گرفتید مساله «چگونه رفتن» پیش می آید. راه ها و شیوه های متعددی برای رفتن به این جزیره وجود دارد. سفر زمینی با قطار یا سفر هوایی با هواپیما؟ سفر تک نفره یا گروهی؟ سفر شخصی یا با تورهای کیش؟ اگر اولین بار است که مسافر کیش هستید بهتر است مزایا و معایب این روش ها را بدانید.  پس از آن می توانید دست به انتخاب بزنید. یکی از شیوه های پر طرفدار و محبوب گردشگران استفاده از تور کیش است. مزایای این شیوه سبب شده که بسیاری از افراد این روش را بر سایر روش ها ترجیح دهند. با ما همراه باشید تا با مزایای تور کیش آشنا شوید. با رزرو تور کیش از اصفهان  سفر لذت بخشی را تجربه خواهید کرد.

 

چرا سفر با تور؟

سفر با تور کیش دارای مزایایی است که مسافران را به آن ترغیب می کند. این تورها عموماً شامل رزرو بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل و استقبال فرودگاهی است. اما شما پیش از رزرو تور باید کاملاً از تعهدات و شرایط آن آگاهی پیدا کنید. ذهن شما در سفر با تور از بسیاری از تصمیم گیری ها آسوده است. در این تورها، لیدر به شما برنامه هر رزو را اعلام می کند. بنابراین شما بدون هیچ دغدغه ای به گشت وگذار می پردازید. تجربه آژانس های مسافرتی نیز  سبب شده که بهترین برنامه ها در مدت سفر ارائه شود. با این مزایا محبوبیت تور کیش بی دلیل نیست. اما یکی از مهم ترین مزایای تور کیش به صرفه تر بودن آن است. 

 

سفری ارزان با تور کیش ارزان قیمت

برای بسیاری از مسافران ارزان بودن سفر با تور نسبت به سفر شخصی دلیل انتخاب تور کیش است. دلیل این تفاوت قیمت در اجاره سالانه بلیط و هتل های کیش توسط آژانس های مسافرتی است. خرید سالانه بلیط و هتل قطعاً در پایین آمدن هزینه آن مؤثر است. البته باید بدانید که هزینه تور کیش در ایام مختلف سال متفاوت است. این تورها در ایام پربازدید جزیره عموماً گران تر هستند. تور کیش یکی از پر طرفدار ترین تورهاست که در ایام مختلف سال عرضه می شود. تنوع تورهای کیش انتخاب های متعددی را در اختیار شما قرار می دهد. اگر هزینه سفر برای شما مساله ای اساسی است و به دنبال سفری به صرفه هستید بهتر است تور کیش ارزان قیمت از تهران را خریداری کنید.

 

تفاوت تور کیش لحظه آخری با تورهای دیگر

یکی از بهترین را ه ها برای کاهش هزینه های سفر رزرو تور کیش لحظه آخری است. شاید فکر کنید که این کم بودن قیمت به سبب بی کیفیتی این تور است. اما به هیچ وجه اینگونه نیست. تور لحظه آخری کیش از نظر کیفیت هیچ تفاوتی با تورهای دیگر ندارد. در واقع تور لحظه آخری همان تور معمولی است که لحظه عرضه آن در روزها یا ساعات نزدیک به پرواز است. آژانس های مسافرتی در صورت تکمیل نشدن ظرفیت پرواز خود، تورها را با قیمت پایین تری عرضه می کنند. یکی از معایب این تورها فرصت کم شما برای آماده شدن جهت سفر است. شما ممکن است دو ساعت قبل از سفر رزرو خود را انجام دهید. در این صورت زمان زیادی برای آماده شدن نخواهید داشت. همچنین ساعت پرواز این تورها ممکن است باب میل شما نباشد. این نکته را نیز باید بدانید که تور لحظه آخری در هزینه اقامت در هتل تأثیری نخواهد داشت. زیرا عموماً هزینه های اقامت در هتل های کیش ثابت است.

 

قیمت تور کیش از تهران

قیمت تور کیش به عوامل متعددی وابسته است. طول اقامت، کیفیت هتل، کیفیت ایرلاین و خدماتی که در تور دریافت می کنید مهم ترین این عوامل است. در کیش هتل های مختلفی با کیفیت های گوناگون وجود دارد. موقعیت مکانی هتل یکی از عواملی است که بر قیمت آن تأثیر می گذارد. امکانات و تعداد ستاره های هتل نیز عامل مهمی در قیمت آن است. این قیمت نهایتاً روی قیمت تور تأثیر خواهد گذاشت. تور کیش از تهران از تورهایی است که عرضه آن در ایام مختلفی از سال انجام می شود. پر طرفدار بودن این تور سبب شده در زمان های بسیاری بتوانید آن را از سایت های مختلف رزرو کنید. شما می توانید تور کیش از مشهد را نیز به راحتی خریداری کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

 

هتل های کیش؛ مجموعه ای از امکانات اقامتی و تفریحی

 

تور کیش از تهران

 

 هتل انتخابی شما برای اقامت در کیش تأثیر بسیار زیادی در کیفیت سفر شما خواهد گذاشت. موقعیت، امکانات، قیمت و همچنین امکانات غذاخوری هتل از عوامل موثر در کیفیت آن است. اقامتگاه های بسیاری در این جزیره مرجانی پذیرای مهمانان عزیز هستند. در این قسمت شما را با تعدادی از هتل های ناب جزیره آشنا خواهیم کرد. 

 

هتل پانوراما کیش

پانوراما یکی از هتل های نوساخته جزیره است که می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای اقامت در کیش باشد. احداث این هتل در یکی از بهترین موقعیت های جزیره از نظر دسترسی به مراکز خرید و ساحل امتیاز بالایی نصیب این هتل کرده است. امکانات رفاهی مطلوب، کیفیت اتاق ها و تنوع غذایی بالا از جمله مزیت های این هتل پنج ستاره است. 

 

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش نیز از جمله هتل های تازه تأسیس و باکیفیت کیش است. این هتل  با چشم انداز زیبایی از دریا اقامتی آرامش بخش را تقدیم شما می کند.  نزدیکی به ساحل خلیج و امکانات تفریحی آن این هتل را به اقامتگاهی محبوب تبدیل کرده است. این هتل با توجه به موقعیت مکانی و امکانات مطلوب خود از بهترین گزینه ها برای اقامت در جزیره است.

 

هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش در زمره یکی از بهترین و مدرن ترین هتل های جزیره است که در سال 1396 افتتاح شده. نزدیکی به ساحل دریا و مراکز خرید کیش این هتل را انتخاب مناسبی برای مسافران قرار داده است. انواع ورزش ها، تفریحات و تسهیلات رفاهی چون استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، زمین ورزشی در این هتل ارائه می شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
4
مطلب خوبی بود. من یه بار تور کیش رو رزرو کردم و بخاطر پشتیبانی و قیمت خوبشون بنظرم ارزش رزرو کردن رو داره.
فرید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
2
سلام مطلب خوبیه . لذت بردم
متین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
0
1
خیلی خوب و مفید بود
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
0
2
سلام . مطلب خوب و زیبایی بود و فکر کنم باید اطلاعاتمون رو راجع به شهر های ایران و جاهای دیدنیشون بیشتر کنیم.
ناشناس
Romania
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
1
من یه تور مشهد از سفرآس رزرو کردم. خدماتشون بد نبود. پشتیبانی خوبی داشتن
محمد بینش
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
0
3
هتل ترنج بهترین هتل کیش هستش بدون شک. از امکانات و خدمات که عالیه و روی آب هم هست. اگه امکان مالیش رو دارین حتما هتل ترنج رو انتخاب کنین مطمئن باشید که پشیمون نمیشید.
سما
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
0
2
چه خوب بود این مطلب
امیر قدیری
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
0
0
برای رزرو تور باید حواستون باشه از کجا خرید می کنید. رزرواسیون های معتبر باید حتما پشتیبان داشته باشن
سمیرا صادقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
0
0
خیلی خوب راجع به کیش توضیح داده شده .
تور کیش از تهران قیمت های عجیبی داره این روزها ولی خب چاره ای نیست ، اگر اهل سفر باشی باید بپردازی این مبالغ رو . من قصد خرید از سفرآس24 رو دارم امیدوارم پشتیبانی خوبی داشته باشن . البته یکی از دوستانم ازشون خرید کرده بود راضی بود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->