قیمت امروز انواع موبایل (۸ مرداد ۱۴۰۳) | سامسونگی‌های پرطرفدار و شیائومی‌های خوش قیمت در مشهد چند؟ خرید تضمینی گندم مازاد کشاورزان خراسان رضوی از مرز ۵۰۰ هزار تن گذر کرد نرخ امروز طلا در مشهد اعلام شد (۸ مرداد ۱۴۰۳) | سکه یک قدم تا ۴۲ میلیونی‌شدن ریزش ۳۰ هزار واحدی شاخص بورس یک روز پس از تنفیذ | گزارش وضعیت بازار سهام (۸ مرداد ۱۴۰۳) آخرین نرخ ارز‌های مبادله‌ای (۸ مرداد ۱۴۰۳) | افزایش قیمت دلار، یورو و درهم آیا واردات خودروهای کارکرده متوقف شده است؟ بررسی قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۸ مرداد ۱۴۰۳) | کاهش ۱ تا ۲۰ میلیون تومانی قیمت‌ها بررسی قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۸ مرداد ۱۴۰۳) | کاهش ۱۲ میلیونی قیمت پژو محبوب جوانان قیمت امروز دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۸ مرداد ۱۴۰۳) | افزایش قیمت‌ها در بازار طلا شرایط ثبت نام خودرو برقی ایران خودرو اعلام شد + جزئیات (۸ مرداد ۱۴۰۳) قیمت امروز میوه و صیفی‌جات در مشهد اعلام شد (۸ مرداد ۱۴۰۳) | هلو انجیری چند؟ درگیری در جنوب لبنان و گسترش منازعات در خاورمیانه هراس به جان بازارهای جهانی انداخت ۶۸ درصد مشترکان گاز خراسان رضوی مشمول پاداش شدند جریمه سد معبر با وسایل نقلیه چقدر است؟ رشد نسبی عملکرد دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی عبور مصرف برق از بدبینانه‌ترین سناریوی پیش‌بینی شده حل مشکلات تولید با اتکا بر نیروی جوان و مهندسی معکوس  افزایش بیش از حد مصرف برق به بخشی از شبکه برق مشهد خسارت زد (۷ مرداد ۱۴۰۳) قیمت موبایل‌های آنر امروز چند شد؟ (۷ مرداد ۱۴۰۳) انتصاب مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی سرخس افزایش ۸ درصدی مصرف برق مشهد نسبت به سال گذشته | شبکه‌های برق تحت فشارند اما قطعی گزارش نشده است ۸۱ درصد حجم مخازن سد‌های خراسان رضوی خالی از آب است موجودی خزانه دولت در زمان تحویل به دولت چهاردهم چقدر است؟ ورود شورای رقابت به افزایش قیمت جدید خودروسازان داخلی فروش غیرحضوری ارز اربعین از امروز یکشنبه (۷ مرداد ۱۴۰۳) آغاز شد + جزئیات پلمب ۴۱ واحد صنفی به‌دلیل به‌کارگیری اتباع خارجی در مشهد (۷ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وزیر صمت: خودروهای داخلی در شأن ملت ایران نیست

  • کد خبر: ۵۲۲۱۶
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶
وزیر صمت: خودروهای داخلی در شأن ملت ایران نیست
وزیر صمت با تأکید بر اینکه رقبای جدید در حوزه خودروسازی باید وارد شوند، گفت: بخش خصوصی باید تقویت شود. او وضعیت خودروهای داخلی را از نظر تنوع و قیمت در شأن ملت ایران ندانست.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، اعلام کرد: کیفیت، تنوع و قیمت خودروهای تولید داخل در شأن ملت ایران نیست.

علیرضا رزم‌حسینی روز چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های کشور با اعلام اینکه کیفیت، تنوع و قیمت خودرو تولید داخل در شأن مردم ایران نیست، افزود: بسته اصلاح صنعت خودرو را ارائه کرده‌ایم که به‌زودی نهایی می‌شود.

وزیر صمت همچنین با تأکید بر اینکه باید رقبای جدید در حوزه خودروسازی وارد شوند، گفت: بخش خصوصی باید تقویت شود.

وی با نگاه به آمارها در حوزه خودرو گفت: افزایش تولید ۵۰ درصدی در حوزه خودرو پیش‌بینی شده است که تا پایان سال محقق شود و در همین چند ماه اخیر نیز ایران خودرو و سایپا افزایش تولید داشتند.

وزیر صمت در بخش دیگری از سخنان خود تأمین نهاده‌های دامی را وظیفه وزارت صمت دانست و گفت: نهاده‌های دامی به‌موقع تأمین شدند و توزیع آن‌ها از طریق سامانه «بازارگاه» وزارت جهاد کشاورزی است.

رزم حسینی همچنین دو‌نرخی‌بودن ارز را ریشه بسیاری از فسادها دانست که سبب از بین رفتن ثروت ملی می‌شود و در این خصوص افزود: در ۲۰ قلم کالایی که ارز ترجیحی دریافت می‌کنند ثبات نسبی، کاهش قیمت و وفور را شاهد هستیم.

وزیر صمت همچنین با بیان اینکه صادرکنندگان در این شرایط سخت تحریمی مجاهدان اقتصادی هستند، بیان کرد: ابلاغ سیاست‌های جدید صادراتی توسط رئیس‌ جمهور و با هماهنگی بانک مرکزی و ستاد اقتصادی دولت سبب خرسندی فعالان اقتصادی و حل بسیاری از پرونده‌ها در این حوزه شده است.

وی گفت: فعالان اقتصادی که از سال ۱۳۹۸ به بعد در این حوزه مشکل دارند با مراجعه به سامانه جامع تجارت می‌توانند به رفع تعهدات ارزی خود اقدام نمایند.

وی با اشاره به ابلاغیه تسریع در ترخیص کالاهای اساسی و رسوب شده در گمرکات گفت: مجموعه این سیاست‌ها سبب وفور کالا و تأمین به‌موقع مواد اولیه کارخانجات شده است.

وزیر صمت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به علل گرانی گفت: افزایش چند برابری نرخ ارز، رشد نقدینگی و هزینه‌های کرونا از علل گرانی‌های اخیر بوده است.

رزم حسینی بورس را بهترین جایگاه برای عرضه نقدینگی دانست و تصریح کرد: نقدینگی‌های موجود در جامعه باید به سمت بورس هدایت شود و بنگاه‌ها نیز با استفاده از روش‌های نوین تأمین مالی از بورس تغذیه کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->