سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
سرخط خبرها

اولسان، حریف سرسخت پرسپولیس را بشناسید

  • کد خبر: ۵۲۶۱۱
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
اولسان، حریف سرسخت پرسپولیس را بشناسید
ببر‌های کره‌ای همان‌طورکه پیش‌بینی می‌شد، به فینال آسیا رسیدند و حالا باید فینال طولانی ترین رقابت تاریخ لیگ قهرمانان آسیا میان پرسپولیس و اولسان در قطر برگزار شود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ اولسان‌هیوندای کره‌جنوبی با برتری برابر ویسل‌کوبه ژاپن حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد. در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، ۲ تیم اولسان‌هیوندای کره‌جنوبی و ویسل‌کوبه ژاپن با قضاوت «نواف شکرا...» به‌مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار بدون‌گل به پایان رسید. از نکات جالب‌توجه این دیدار حضور آندرس اینیستا با عصا در ورزشگاه بود.
 
هافبک پابه‌سن‌گذاشته ویسل دچار مصدومیت شده است و نتوانست تیمش را همراهی کند. در دقیقه۵۲ مسابقه، هوتارو یاماگوچی توانست گل اول بازی را برای ویسل به ثمر برساند و تیمش را پیش بیندازد. دقایق پایانی بازی با ورود یانسن به زمین دنبال شد و در دقیقه۹۰، بازی به تساوی کشیده شد. بازی ۲ تیم در ادامه گلی در بر نداشت تا در دقیقه۱۱۷، اولسان صاحب یک ضربه پنالتی شد که جونیور نگرائو آن را تبدیل به گل کرد تا اولسان با برتری ۲بر ۱ برابر ویسل‌کوبه حریف پرسپولیس در دیدار نهایی شود.

VAR فینالیست را عوض کرد!

نکته مهم این بازی ۲ بار استفاده از ویدئوچک بود که سبب شد سرنوشت بازی تغییر کند؛ اگر وی‌اِی‌آر نبود، بازی باید ۲ بر ۰ می‌شد، اما سیستم کمک‌داور ویدئویی، گل دوم نماینده ژاپن را مردود کرد و در ادامه، گل تساوی کره‌ای‌ها را که در جریان بازی مردود اعلام شده بود، صحیح اعلام کرد.

کره‌ای‌ها فنی‌تر بازی کردند

نماینده ژاپنی‌ها در این بازی فوتبالی را ارائه داد که برخلاف سبک بازی تیم‌ملی این کشور است. درصد بالای مالکیت توپ کره‌ای‌ها (۶۱.۳%) بیانگر این اتفاق بود که ویسل‌کوبه حتی نتوانست سبک بازی مدنظر خودش را در میدان پیاده کند. فوتبال کره‌جنوبی در سال‌های اخیر بیشتر فیزیکی دنبال می‌شود. بازیکنان اولسان در این دیدار تلاش کردند حریف را از دور بازی خارج کنند تا وسط زمین را از حریف بگیرند و انتقال سریع از دفاع به حمله داشته باشند؛ اتفاقی که در بیشتر دقایق این بازی شاهدش بودیم. نماینده ژاپن در این بازی نشان داد که در آمادگی کامل به سر نمی‌برد و به‌گفته بیشتر کارشناسان، استحقاق رسیدن به فینال این بازی‌ها را نداشت.

اولسان، تیمی با خط‌حمله آتشین

تیم اولسان در مرحله گروهی با ١۴گل زده و ۵گل خورده، خط‌حمله‌ای خطرناک را از خود به‌جای گذاشت. در مرحله یک‌هشتم‌نهایی، ملبورن ویکتوری استرالیا را ٣برصفر شکست داد و در مرحله یک‌چهارم‌نهایی با نتیجه ٢برصفر از سد بیجینگ‌گوان گذشت. دیدار نیمه‌نهایی مقابل ویسل‌کوبه ژاپن هم ٢بریک به‌سود این تیم به اتمام رسید تا درنهایت، با ٢١گل زده و فقط ۶ گل خورده از ٩بازی، حریف پرسپولیس در فینال شود.
دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه و از ساعت۱۵:۳۰ بین ۲ تیم اولسان‌هیوندای کره‌جنوبی و پرسپولیس ایران برگزار خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->