تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳
سرخط خبرها

پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی منتشرشده در آذرماه

  • کد خبر: ۵۳۳۰۹
  • ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی منتشرشده در آذرماه
 بعد از ماه‌ها خلوتی مارکت موسیقی، در ماه آذر چندین آلبوم جدید راهی بازار موسیقی شد. آثاری در سبک‌های مختلف موسیقایی که هرکدام می‌توانند نیاز گروهی از علاقه‌مندان به موسیقی را تأمین کنند.
شکیبا افخمی‌راد | شهرآرانیوز - بعد از ماه‌ها خلوتی مارکت موسیقی، در ماه آذر چندین آلبوم جدید راهی بازار موسیقی شد. آثاری در سبک‌های مختلف موسیقایی که هرکدام می‌توانند نیاز گروهی از علاقه‌مندان به موسیقی را تأمین کنند. این آلبوم‌ها با استقبال خیلی خوب مخاطبان نیز روبه‌رو شده‌اند به طوری که در عرض کمتر از یک ماه سه آلبوم تازه منتشر شده «قبل پاییز، بعد پاییز»، «بعد تو» و «ایستگاه»، عنوان سه اثر پرفروش ماه را در سایت بیپ‌تونز از آن خود کرده‌اند. هم‌زمان با به پایان رسیدن آخرین ماه فصل پاییز در این نوشتار نگاهی داشته‌ایم به برخی از مهم‌ترین آلبوم‌های تازه منتشر شده در بازار موسیقی. آلبوم‌هایی که بعد از مدت‌ها، رونق را به این حوزه برگردانده‌اند.


پرفروش‌ترین آلبوم‌های منتشر شده در آذرماهمستقل از پالت

آلبوم «قبل پاییز، بعد پاییز» که هم‌اکنون رتبه نخســت پرفروش‌ترین آلبوم‌های ماه سایت بیپ‌تونز را از آن خود کرده، اثری است با صدای امید نعمتی و آهنگ‌سازی امین همایی. امید نعمتی را بیشتر علاقه‌مندان به موسیقی با گروه پالت می‌شناسند. خواننده‌ای که در کنار فعالیت‌های گروهی‌اش به صورت مستقل هم آثاری را منتشر می‌کند. امین همایی نیز آهنگ‌سازی است که در سال‌های اخیر در تولید برخی آثار ژانر موسیقی ایرانی و تلفیقی با هنرمندانی، چون وحید تاج، محمدرضا نیازی و نوید نوروزی همکاری داشته است. آلبوم مشترک همایی و نعمتی دارای ۶ قطعه با کلام است که در آن‌ها از سروده‌های احسان افشاری بهره گرفته شده است. علاقه‌مندان می‌توانند آلبوم «قبل پاییز، بعد پاییز» را با پرداخت ۱۵ هزارتومان خریداری و دانلود کنند.


پرفروش‌ترین آلبوم‌های منتشر شده در آذرماهصدای موسیقی پاپ راک

آلبوم «بعد تو» با صدای «امیریار» نیز جزو آثار تازه بازار موسیقی است که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده است. امیریار که سبک موسیقی‌اش تلفیقی از الکترونیک، پاپ و راک است تا به امروز با هنرمندانی همچون کاوه یغمایی، فرزاد فرزین، امیرعباس گلاب و سیامک عباسی همکاری داشته است. این خواننده پیش از این نیز چندین تک‌آهنگ منتشر کرده بود و «بعد تو» اولین آلبوم رسمی او محسوب می‌شود. این اثر شامل دوازده آهنگ باکلام است که اشعارش را افرادی، چون فرهاد جهانی، محمد ابراهیمی و فرشاد فارسی سروده‌اند. کاوه یغمایی از خوانندگان شناخته شده سبک راک نیز جزو افرادی است که امیریار را در اولین اثر رسمی‌اش همراهی کرده است. یغمایی به عنوان نوازنده گیتار الکتریک و آکوستیک در قطعه «تنهام» حضور دارد. آلبوم «بعد تو» هم‌اکنون با قیمت ۲۵ هزارتومان خریداری می‌شود.


پرفروش‌ترین آلبوم‌های منتشر شده در آذرماهموسیقی در «ایستگاه»

جایگاه سومین اثر پرفروش سایت بیپ‌تونز نیز به آلبوم دیگری از امید نعمتی رسیده است، خواننده‌ای که روز‌های پرکاری را پشت سر می‌گذارد. آهنگ‌سازی قطعات این آلبوم که «ایستگاه» نام دارد برعهده مهیار علیزاده بوده است. در توضیحی که درباره این پروژه ارائه شده نیز چنین آمده است: ««ایستگاه» دربرگیرنده قصه‌ای بود که در آن چند کودک در یک ایستگاه متروک قطار مشغول بازی هستند، اما حضور یک نفر در این ایستگاه مسیر زندگی تک‌تک آن‌ها را به سمتی می‌برد که برایشان غافل‌گیرکننده است.» آلبوم مشترک نعمتی و علیزاده مشتمل بر ۸ قطعه موسیقایی است که در آن اشعار شاعران شناخته شده و صاحب‌نامی، چون وحشی بافقی، محمدرضا شفیعی کدکنی، احمد امیرخلیلی، علیرضا کلیایی و اهورا ایمان گنجانده شده است. قیمت تعیین شده برای آلبوم «ایستگاه» که دیروز منتشر شد نیز ۲۵ هزارتومان است.


پرفروش‌ترین آلبوم‌های منتشر شده در آذرماهانتشار اثری رایگان

در میان آلبوم‌های تازه منتشر شده در بازار موسیقی، یک اثر رایگان هم دیده می‌شود اثری به نام «تهران عاشق» با صدای محمد معتمدی که در سایت «موسیقی ما» در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. جدیدترین اثر معتمدی که با حمایت شهرداری تهران منتشر شده را محمدرضا چراغ‌علی بر اساس اشعاری از سجاد عزیزی آرام آهنگ‌سازی کرده است. معتمدی درباره آلبوم «تهران عاشق» که شامل ۹ قطعه باکلام و یک قطعه بی‌کلام است چنین می‌گوید: ممکن است بگویند این اثر شبیه کار‌های پاپ است؛ ولی ژانر موسیقی پاپ هم می‌تواند خوب باشد. ما گاهی گمان می‌کنیم که هر آنچه که در موسیقی سنتی تولید می‌شود، ارزشمند است و هر چیزی که در موسیقی پاپ خلق می‌شود، فاقد ارزش است؛ در حالی که ما آهنگ‌سازان بسیار بزرگی در حوزه موسیقی پاپ داشته‌ایم که آثار بسیار موفقی در این زمینه ساخته‌اند.


پرفروش‌ترین آلبوم‌های منتشر شده در آذرماهآلبوم هنرمند مشهدی

آراد آریا، هنرمند مشهدی، نیز آلبوم «هزاران سال نوری» را در ماه آذر روانه بازار موسیقی کرد. این مجموعه شامل هفده آهنگ در سبک پاپ و پاپ‌راک است. آریا علاوه بر خوانندگی، کار آهنگ‌سازی قطعات را نیز بر عهده داشته است. او در اثر جدیدش با کاوه آفاق خواننده سبک موسیقی پاپ راک نیز همکاری کرده است. آفاق به عنوان نوازنده گیتار و شاعر قطعه «لالایی» در آلبوم «هزاران سال نوری» حضور دارد. مهرداد احمدی، علیرضا ثنایی، احسان ایمانی، آراد آریا، حامد اسحاقی، امیر دانایی، سحر مغانی و شهریار جعفری‌پور نیز از دیگر نوازندگان آلبوم جدید این هنرمند مشهدی هستند. آلبوم «هزاران سال نوری» با قیمت ۴۰ هزارتومان خریداری و دانلود می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->