آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان
سرخط خبرها

کوهنوردان گمشده در ارتفاعات دارآباد تهران + عکس و فیلم

  • کد خبر: ۵۳۸۱۸
  • ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
کوهنوردان گمشده در ارتفاعات دارآباد تهران + عکس و فیلم
کوهنوردان حادثه دیده در کوه‌های دارآباد تهران که توسط امدادگران از مرگ حتمی نجات یافتند.
به گزارش شهرآرانیوز، مدیرعامل هلال احمر تهران از وقوع بهمن در ارتفاعات شمیرانات خبر داد و گفت: طبق گزارشات تاکنون ۴ نفر در ارتفاعات دارآباد و فشم مفقود شدند.
 
تصاویری از کوهنوردان حادثه دیده در ارتفاعات دارآباد که توسط امدادگران از مرگ حتمی نجات یافتند.
 
 
کوهنوردان گمشده در ارتفاعات دارآباد تهران + عکس و فیلم

کوهنوردان نجات یافته در ارتفاعات دارآباد تهران


شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران، در شمیرانات، اظهار کرد: ظهر دیروز وقوع بهمن دو نقطه ارتفاعات شمال تهران در دارآباد و فشم گزارش شد. طبق گزارشات تاکنون ۴ نفر پس از بهمن مفقود شده‌اند و تیم‌های جست‌و جر جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: به علت وقوع کولاک در قله کلکچال نیز تیم‌های‌های جست‌وجو گر برای نجات ۵ کوهنورد که دچار سرما زدگی شده بودند راهی منطقه شدند.
 

لحظه وقوع بهمن در جاده دربندسر شمیرانات تهران

تعداد بازدید : 3943
 

روایت سخنگوی آتش نشانی از گرفتار شدن ۱۰۰ کوهپیما در توچال

تعداد بازدید : 2257
 

مرگ را جلوی چشمانم دیدم، سخت ترین شرایط را سپری کردیم

نجات یافته حادثه در ارتفاعات تهران می گوید: قبل از صعود شرایط آب و هوایی را مطلع شده بودیم و فکر می کردیم مانند همیشه باد در حد ۳۰، ۴۰ کیلومتر در ساعت باشد، اما وقتی به قله رسیدیم، باد بسیار شدیدی شروع به وزیدن کرد که در حال پرت کردن کوهنوردان حاضر در آنجا بود.

هنگام بازگشت شرایط بسیار سخت بود و یک متری هم دیده نمی‌ شد. در آن لحظات مرگ را در جلوی چشمهایم می‌دیدم و مطمئن نبودم که سلامت به پایین برسم.

 

نجات کوهنوردان از زیر بهمن توسط گروه نجات

تعداد بازدید : 3012
 
 
کوهنوردان گمشده در ارتفاعات دارآباد تهران + عکس و فیلم
 
 
یک فعال توییتری با انتشار این تصاویر نوشت:

تو حوادث کوهنوردی دیروز تهران ۴ نفر فوت کردن و چند نفر مصدوم و مفقودی هم داشتیم اینم تصاویری از سرمازدگی و یخ‌زدگی کوهنوردان در ارتفاعات کلکچال، به نظرتون نباید تو شرایط بد آب و هوایی نهادی وجود داشته باشه که جلو صعود به کوه‌ها و ارتفاعات خطرناک رو بگیره؟


اینجا ببینید:
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->