شناسایی ۲۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی| ساماندهی سالمندان متکدی در دستورکار قرارگاه اجتماعی مشهد رضایت مندی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از خدمات نوروزی شهرداری مشهد حسامی: حل مسائل اساسی شهری باید ازجمله اهداف زیست‌بوم نوآوری باشد مدیریت شهری مشهد از برنامه‌های خلاقانه و نوآورانه حمایت می‌کند اعزام کاروان ۳۰۰ نفره راهیان نور شهرداری مشهد به مناطق عملیاتی غرب کشور نگرانی از حمله ملخ‌ها به روستا‌های مشهد، بی‌اساس است | اعلام آخرین وضعیت از مناطق درگیر رونمایی از مدل بهینه زیست‌بوم نوآوری مدیریت شهری مشهد + فیلم طراحی و اجرای مدرن‌ترین زمین بازی کودکان در مشهد | تلفیق بازی، یادگیری و خلاقیت راه‌اندازی زیپ لاین، کابل گلایدر، دوچرخه کابلی و پل ماجراجویی در چهار بوستان بزرگ مشهد قصه ناتمام دیوارهای شهرک شهید بهشتی مشهد | ماجرای دیواری که مسیر اصلی خیابان را مسدود کرده است شهردار مشهد مقدس: اگر روش‌های نوین به کمک مدیریت شهری نیاید، امکان اداره شهر را نخواهیم داشت ویدئو | آغاز مسافرگیری فاز اول خط ۳ متروی مشهد از ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ رئیس شورای عالی استان‌ها: دو فوریت طرح اصلاح جزء (۳) بند (ب) ماده (۱۰۶) قانون برنامه پنج‌ساله هفتم، برای برقراری فوق‌العاده خاص کارکنان و کارگران شهرداری‌ها تصویب شد شورای اسلامی شهر مشهد تصویب کرد: نام‌گذاری ۴ سالن ورزشی به نام شهدا | نوسازی ناوگان ون فرسوده و واگذاری ۱۳۰ دستگاه ون «وانا» + فیلم سرویس‌دهی رایگان خط دو متروی مشهد در سالروز شهادت امام‌جعفرصادق(ع) (۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد، در مرز آلودگی (۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) نوآوری، ضرورت و فرصت پیش‌روی مدیریت شهر نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: در دوره ششم، باید گره‌های چندده‌ساله شهر مشهد باز شود ساختمان ستاد و فرماندهی آتش‌نشانی مشهد در آستانه بهره‌برداری حاشیه هایی از ترافیک پل شهید عباسپور مشهد تمرکز بر حداکثر بهره‌وری منابع آبی موجود برای فضای سبز مشهد در سال ۱۴۰۴
سرخط خبرها

پیشرفت ۵۷ درصدی تقاطع غیر همسطح مصلی

  • کد خبر: ۵۴۹۴۶
  • ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
پیشرفت ۵۷ درصدی تقاطع غیر همسطح مصلی
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: عملیات اجرایی پروژه مصلی روند مناسبی دارد و درحال حاضر از حدود ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

 به گزارش شهرآرانیوز، خلیل الله کاظمی در این خصوص افزود: اجرای این پروژه نه تنها مسیر دسترسی میان شهرک‌های اطراف این محل را محیا می‌کند بلکه این منطقه را از بن بست خارج کرده و با کاهش مسافت کاهش آلودگی هوا و ایمن شدن تردد عابران پیاده را نیز درپی خواهد داشت.


وی با اشاره به این که بار ترافیک سنگین شهرک شهید رجایی و شهید باهنر و مسیر سرخس به مشهد به بولوار حر منتقل می‌شود که این بولوار گنجایش این ترافیک سنگین را ندارد، اظهارکرد: بر همین اساس در حال طراحی پروژه‌ای برای ایجاد دسترسی و اتصال این معابر به تقاطع غیر همسطح مصلی هستیم تا شهرک شیرین و پانیز هم از بن بست خارج شوند.


معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: زمانبندی اجرای طرح ابتدا ۱۵ ماهه بود که با تاکیدات شهردار برای سرعت بخشیدن به کار طی هماهنگی‌های انجام شده با پیمانکار پروژه، تقاطع غیر همسطح مصلی طی ۱۴ ماه اجرا می‌شود.


وی گفت: تقاطع غیر همسطح مصلی با زیرگذری به طول ۳.۱۰ کیلومتر و میدانی همسطح با ۲۸۰ هزار مترمکعب عملیات خاکی، ۲۰ هزار مترمکعب عملیات بتن ریزی اجرایی خواهد شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->