نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

افشاگری فتح الله زاده درباره اساسنامه باشگاه استقلال

  • کد خبر: ۵۵۲۲۰
  • ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
افشاگری فتح الله زاده درباره اساسنامه باشگاه استقلال
علی فتح الله زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در مصاحبه ای اعلام کرده اساسنامه باشگاه استقلال بدون اجازه منصور پورحیدری تغییر کرده است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، علی فتح الله زاده درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس نظراتی کاراشناسانه را مطرح کرده است:« از نظر من این موضوع نامش رهاسازی است تا واگذاری؛ ما می‌خواهیم باشگاه‌ها را به سمت خصوصی‌سازی ببریم ولی با این شرایط این کار امکانپذیر نیست. با توجه به شرایط اقتصادی در ایران و آسیب‌هایی که در ایام کرونا به کل جهان و به خصوص کشور ما وارد شده باید بررسی‌های دقیقی روی این موضوعات صورت بگیرد. متأسفانه این روزها اموال باشگاه‌ها را بالا می‌برند و مثلاً فلان استادیوم را به نام استقلال و پرسپولیس  می کنند اما فرض کنید کسی که می‌خواهد سهام استقلال را بخرد نیاز نداشته باشد که دو ورزشگاه در اختیار استقلال باشد.»

مدیرعامل سابق استقلال پیشنهادی برای رفع این مشکل دارد. او می گوید:« به جای آنکه این کار را انجام بدهند بهتر است برند دو باشگاه را واگذار کنند. مثلاً  فردی که می‌خواهد سهام داشته باشد خودش وارد عرصه شود و هرکاری که دلش می‌خواهد با سلیقه خودش انجام بدهد. اشتباه اول اینجا بود که ورزشگاه‌ها را برای اضافه کردن اموال برای ورود به فرابورس اینگونه به دو باشگاه اختصاص دادند اما شاید فردی که خواست سهام را بخرد نیازی نداشته باشد که ورزشگاه مرغوب‌کار به نام استقلال باشد.»

فتح الله زاده سوالی را هم مطرح می‌کند:« نکته مهم قضیه هم این است که آیا مسائل مالی این باشگاه‌ها حل شده است یا خیر؟ من خودم چندین بار به رؤسای مجامع مختلف نامه نوشته‌ام که ما مطالباتی داریم که باید تکلیفش مشخص شود. شاید فردا یک نفر باشگاه را خریداری کرد و یک شاکی جدید پیدا شد و به AFC نامه نوشت در آن صورت خریدار باشگاه اصلاً مسئولیت قبول نمی‌کند و می‌گوید باشگاه را تازه خریده و به بدهی‌های گذشته کاری ندارد. باید تمام بدهی‌ها پرداخت شود. در یک دوره یکسری از افراد سهام خریده‌اند اما بعدها آقایان اساسنامه باشگاه را عوض کرده‌اند آن هم بدون اجازه کسانی که سهام خریده‌اند. در زمان ریاست آقای علی عبادی در سازمان تربیت بدنی نفراتی مثل خسرو دانشجو، مرحوم منصور پورحیدری، محمد سعید نفریه و ... سهامدار شدند اما آیا از این نفرات اجازه گرفتند که اساسنامه را تغییر دادند؟ خود من از مرحوم پورحیدری سؤال کردم که او گفت ما اجازه ندادیم اساسنامه عوض شود اما آقایان این کار را انجام دادند. از خانواده او هم سؤال کردم همین حرف را زدند.»

مدیرعامل سابق استقلال صحبت هایش را با نی جملات به پایان رساند:« نکته مهم و سوم این است که وزارت ورزش در این چند سال بارها و بارها اعلام کرده این دو باشگاه بدهی مالیاتی سنگین دارند آن هم به دولت؛ آیا این بدهی‌ها تعیین تکلیف شده است یا خیر؟ شما همین حالا اگر بخواهید شخصاً خرید و فروشی انجام دهید تا مفصاحساب نبرید اجازه معامله به شما نمی‌دهند. آیا کسی که می‌خواهد سهام استقلال را بخرد فردا نمی‌گوید صدها میلیارد تومان بدهی مالیاتی چه شده است؟»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->