شرکت «نوکیا» درباره جعل گوشی‌هایش در ایران بیانیه صادر کرد + سند زمان عرضه عینک هوش مصنوعی شیائومی مشخص شد برندگان و بازندگان انتخاب ترامپ | از ماسک تا انرژی سبز سقوط یکی از ماهواره‌های استارلینک در آمریکا + فیلم اولین عکس‌ها از رابط کاربری One UI 7 منتشر شد پاسخ پازل امروز میجر (چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۳) چگونه از زمان قطعی برق هر مشترک در مشهد مطلع شویم؟ + آموزش تصویری کار با سایت مالک «فرام‌سافتور»: درحال توسعه و ساخت ۲۶ بازی جدید هستیم اپل گویا در باریک‌کردن آیفون ۱۷ ایر به مشکلاتی خورده است هنگام تماشای فیلم چه اتفاقی در مغز ما می‌افتد؟ | محققان پاسخ می‌دهند ورود سازمان ملی هوش مصنوعی به پروژه‌های فضایی اینستاگرام دیگر بعد از ورود شما به برنامه به صورت خودکار به‌روز نمی‌شود طبق تحقیقی جدید تأثیر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر سلامت روان بسیار کم است شرکت Xpeng چین رباتی انسان‌نمای با ۶۰ مفصل معرفی کرد + ویدئو پاسخ پازل امروز میجر (دوشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۳) ایجاد معاونت هوش مصنوعی ذیل سازمان فاوا شهرداری مشهد جواب پازل امروز میجر (یکشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۳) آهنگ گروه «بیتلز» با کمک هوش مصنوعی نامزد جایزه گرمی شد روایت مدیرعامل تپسی از تهدید یک نانوایی مشهد توسط اسنپ: رستوران‌ها را هم از همکاری با ما می‌ترسانند معرفی پلتفرم «استعدادهای غزه»، راهی برای ارتباط با فریلنسرهای غزه + فیلم
سرخط خبرها

اجرای سیاست جدید حریم خصوصی واتساپ به تعویق افتاد

  • کد خبر: ۵۶۰۱۷
  • ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
اجرای سیاست جدید حریم خصوصی واتساپ به تعویق افتاد
دو هفته پیش واتساپ از اعمال تغییرات جدید در سیاست حریم خصوصی خود خبر داده‌بود، اما امروز این شرکت به دلیل سردرگمی کاربران و انتشار اطلاعات غلط در این باره، اجرای تصمیم خود برای به‌روزرسانی سیاست حریم خصوصی را ۳ ماه به تعویق انداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، شرکت آمریکایی «واتساپ» به‌روزرسانی سیاست حریم خصوصی این پیام‌رسان را به دلیل سردرگمی کاربران و انتشار اطلاعات غلط در این باره، تا ۱۵ مه (۲۵ اردیبهشت) به تعویق انداخت. 

کمپانی واتساپ با انتشار یک پست وبلاگی اعمال تغییرات در سیاست حریم خصوصی این پیام‌رسان را که قرار بود ۸ فوریه (۲۰ بهمن ۹۹) اجرا شود، سه ماه به تعویق انداخت. مدیران واتساپ دلیل این تصمیم را سردرگرمی کاربران و انتشار اطلاعات غلط درباره سیاست‌های جدید عنوان کرده‌اند.

منتقدان می‌گویند مقررات جدید واتساپ کاربران را ملزم می‌کند اطلاعات شخصی خود را با فیس‌بوک به اشتراک بگذارند، شرکتی که پس از رسوایی فروش اطلاعات کاربران خود به شرکت تحلیل داده کمبریج آنالیتیکا دیگر چندان قابل اعتماد نیست.

شرکت آمریکایی واتساپ زیرمجموعه فیس‌بوک اما می‌گوید به‌روزرسانی سیاست حریم خصوصی این پیام رسان قرار است به افراد در مدیریت حساب‌های تجاری خود کمک کرده و قرار نیست دست واتساپ را در به اشتراک‌گذاری اطلاعات شخصی با فیس‌بوک باز کند.

به استناد این پست رسمی، حساب هیچکدام از کاربران واتساپ در روز ۸ فوریه (۲۰ بهمن ۹۹) که موعد اولیه اعمال تغییرات جدید بود، تعلیق یا پاک نخواهد شد.

دو هفته پیش وقتی واتساپ از اعمال تغییرات جدید در سیاست حریم خصوصی خود خبر داد، بسیاری از کاربران به پیام‌رسان‌های رمزگذاری شده جایگزین چون سیگنال و تلگرام کوچ کردند.

هفته گذشته، برنامه سیگنال ۷ میلیون و ۵۰۰ بار دانلود شد و در صدر برنامه‌های محبوب گوگل پلی و اپ استور قرار گرفت. بسیاری از کاربران نیز تلگرام را جایگزین واتساپ کردند، در هفته‌ای که گذشت ۹ میلیون کاربر جدید عضو این پیام رسان شدند که نسبت به هفته قبل افزایشی ۹۱ درصد داشت.

براساس آمار منتشر شده در ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ (آذر ۹۹)، پیام‌رسان واتساپ بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال در جهان دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->