تعریف ۸۱ پروژه زودبازده برای محلات منطقه ۷ شهرداری مشهدمقدس اعمال تخفیف ۲۲درصدی درصورت پرداخت نقدی بدهی ساختمانی شهرداری مشهد تا پایان تابستان ۱۴۰۳ مطالبات کارکنان و پیمانکاران شهرداری مشهد باید پرداخت شود| هفت‌ساله‌شدن شورای ششم مطالبه عمومی است در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «حاج‌حسن» مشهد که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد + فیلم کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) گلایه شهروندان از سرریز آلودگی‌ قصابی‌ها به پیاده رو خیابان آیت الله عبادی مشهد شهرداری بانی پویش‌های فرهنگی | نگاهی به عملکرد موفق پویش «نذر من» در مشهد افزایش مازوت سوزی با کاهش گاز تحویلی به نیروگاه توس مشهد برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد
سرخط خبرها

شهردار مشهد در پست اینستاگرامی خود نوشت: پارک بانوان وکیل آباد؛ همسو با طبیعت

  • کد خبر: ۵۶۴۸۷
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
شهردار مشهد در پست اینستاگرامی خود نوشت: پارک بانوان وکیل آباد؛ همسو با طبیعت
شهردار مشهد گفت: پارک بانوان وکیل آباد تا پایان سال به شکلی مدرن و زیبا در فضایی به وسعت پنج هزار و ۸۰۰ متر مربع با طراحی صخره‌ای و همسو با طبیعت و درختان کهنسال و تاریخی بوستان وکیل آباد، ان شاالله به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا کلائی در پست اینستاگرامی خود درباره احداث پارک بانوان می‌نویسد؛
"حدود ۱۳ سالی است که احداث پارک بانوان در برنامه‌های مدیریت شهری مشهد جای گرفته است، اما همچنان برای همه شهروندان خانم در نقاط مختلف شهر، پارک بانوان در دسترس نیست. تلاش ما افزایش تعداد این بوستان‌های ویژه است.


تا چهار سال گذشته فقط هشت پارک ویژه بانوان در شهر مشهد وجود داشت که خوشبختانه با تلاش همکاران در معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد و با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر مشهد طی این مدت، ساخت و تجهیز چهار پارک جدید در دستور کار قرار گرفته است.


خوشبختانه بوستان‌های طرق، امید و بهار در این مدت مورد بهره برداری قرار گرفته اند و پارک بانوان وکیل آباد نیز تا پایان سال به شکلی مدرن و زیبا در فضایی به وسعت پنج هزار و ۸۰۰ متر مربع با طراحی صخره‌ای و همسو با طبیعت و درختان کهنسال و تاریخی بوستان وکیل آباد، ان شاالله به بهره برداری می‌رسد.


البته احداث مسیر ویژه دوچرخه وزمین تخصصی تنیس و زمین‌های چندمنظوره روباز برای ورزش‌های توپی و مسیر پیاده روی نیز در این بوستان پیش بینی شده و در اختیار بانوان همشهری ما قرار خواهد گرفت.
موضوع مهمی که درباره احداث بوستان اختصاصی بانوان در سطح شهر در نظر گرفته می‌شود، این است که بتوانیم فضایی را برای تفریح و سرگرمی بی دغدغه شهروندان خانم ایجاد کنیم تا مطابق میل خود ساعاتی را به خوشی سپری کنند.


درباره پارک بانوان بوستان پارک ملت نیز باید این نکته را اضافه کنم که ما با توجه به محدودیت‌هایی که بانوان در این بوستان داشتند، توسعه ۱۸ هزار مترمربعی را در دستور کار قرار داده ایم تا با اضافه شدن مسیر پیاده روی و فضای بازی کودکان، مادران و خانم‌های بزرگواری که به پارک بانوان ملت مراجعه می‌کنند، دیگر دغدغه محیط بازی برای فرزندان خود را نداشته باشند.


این خبر خوش را نیز باید اعلام کنم که به امید خدا عملیات اجرایی سیزدهمین پارک اختصاصی بانوان در مشهد را به زودی در بوستان نصرت آغاز خواهیم کرد و تا قبل از مرداد ماه ۱۴۰۰، به بهره برداری می‌رسد تا اهالی شریف محله امیرآباد و پورسینا نیز بتوانند از این فضای اختصاصی استفاده کنند"

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->