تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

واکنش هافبک فوتبال زنان آمریکا به خبر لغو المپیک

  • کد خبر: ۵۶۷۴۲
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
واکنش هافبک فوتبال زنان آمریکا به خبر لغو المپیک
دارنده توپ طلای سال ۲۰۱۹ به خبر لغو المپیک واکنش نشان داد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، مگان راپینو هافبک برنده تیم ملی آمریکا و قهرمان جام جهانی گفت که اگر بازی‌های المپیک توکیو به دلیل همه گیری کووید ۱۹ لغو شود، او ویران خواهد شد.

بعد از گزارشی که روزنامه تایمز روز جمعه منتشر کرد کمیته بین‌المللی المپیک و دولت ژاپن متعهد شدند بازیهای توکیو را در تابستان سال آینده برگزار کنند.

راپینو که در پیروزی دوستانه تیمش روز جمعه مقابل کلمبیا ۲ گل به ثمر رساند، به خبرنگاران در واکنش به خبر لغو المپیک، گفت: این بسیار وحشتناک خواهد بود. من شخصاً بسیار ویران خواهم شد. بسیاری از هم تیمی هایم به خاطر از دست دادن یک مسابقات قهرمانی بزرگ، نابود خواهند شد چرا که فکر نمی‌کنم این بازی‌ها دوباره به تعویق بیفتد.

برنده توپ طلای سال ۲۰۱۹ اظهار داشت: ما می فهمیم در وضعیتی قرار داریم که بیماری همه گیر کرونا تمام جهان را در بر گرفته است. کشور ما هم یکی از کشورهایی است که بیشترین آسیب را دیده و بدترین کار را انجام داده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->