جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

درباره فیلم «ستاره‌بازی» هاتف علیمردانی | جشنواره فجر ۳۹

  • کد خبر: ۵۷۵۴۸
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
درباره فیلم «ستاره‌بازی» هاتف علیمردانی | جشنواره فجر ۳۹
خلاصه فیلم: صبا به همراه خانواده اش به آمریکا مهاجرت می‌کنند به امید آنکه معجزه‌ای رخ دهد و سرطانش درمان شود اما ...

شهرآرانیوز - فیلم قرار بود در جشنواره سال گذشته نمایش داده شود که به دلیل طولانی‌شدن مراحل فنی، به جشنواره امسال رسید. فیلم‌های علیمردانی همواره موردعلاقه جشنواره و مخاطب بوده‌اند. حال باید دید این فیلم که بازیگران ایرانی اندکی دارد و از حضور بازیگری، چون مایکل مدسن (بازیگر آثار تارانتینو) و بازیگر «دزدان دریایی کارائیب» (مارشال منش) بهره‌مند است، آیا خواهد توانست اقبال ملودرام‌های قبلی کارگردان را تکرار کند یا خیر.

 

درباره فیلم «ستاره‌بازی» هاتف علیمردانی | جشنواره فجر ۳۹

 

کارگردان: هاتف علیمردانی

تهیه‌کننده: علی سرتیپی

بازیگران: فرهاد اصلانی، مایکل مدسن، شبنم مقدمی، مارشال منش، ملیسا ذاکری، لیندا جویز، هاوارد رسنزتین و دان لیستر

 

خلاصه فیلم: صبا به همراه خانواده اش به آمریکا مهاجرت می‌کنند به امید آنکه معجزه‌ای رخ دهد و سرطانش درمان شود اما ...

 

منتقدان درباره فیلم چه گفته‌اند؟

حمید عبدالحسینی:

ستاره‌بازی می خواهد از مهاجرت و آلام آن بگوید. فیلمی ست که بنای خود را بر بستری واقع گرایانه قرار می دهد و با کم ترین دخل و تصرف و به بیان صحیح تر بدون پرداخت دراماتیک که می بایست از حیث نقاط عطف بر بیننده برتری جوید؛ مسیری معکوس را طی می کند به گونه ای که از نیمه با فیلمی طرف هستیم که پتانسیل های آغازین را از دست می دهد و به اثری با کاراکترها و روایتی بی افت و اخیز و قابل حدس تبدیل می شود؛ اگرچه فیلمساز با تمهیداتی همچون نزدیک شدن به آدم ها و ایجاد نوعی سمپاتی (خاصه در خصوص شخصیت دختر) و تلاش قابل اعتنای گروه بازیگران درصدد است تا خلاهای موجود در بستر درام را پوشش دهد و فیلمی با داعیه ی شخصیت محوری بسازد؛ اما به دلیل تبعیت از همان الگوهای امتحان شده پیشین به موفقیت چشمگیری دست نمی یابد.

 

درباره فیلم «ستاره‌بازی» هاتف علیمردانی | جشنواره فجر ۳۹

 

تریلر فیلم 

 

عکس‌های فیلم 

 

 

عکس‌های نشست خبری فیلم 

 
 
درباره فیلم «ابلق» نرگس آبیار | جشنواره فجر ۳۹
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->