راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است
سرخط خبرها

مطالبات کارگران سی ان جی پیگیری شود

  • کد خبر: ۵۷۸۴
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱
مطالبات کارگران سی ان جی پیگیری شود
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

شهرداری
شهروند: از کارگران سی‌ان‌جی هستیم که در شرایط فعلی اقتصادی واقعا دچار مشکل شده‌ایم. با واگذاری پمپ‌های گاز به بخش خصوصی، پیمانکار مبلغ 500 هزار تومان را که حق شیفت است، از هر کارگر کم کرده، در‌حالی‌که طبق قراردادی که با پیمانکار مربوطه منعقد شده است نباید از حقوق کارگران کم شود. مسئولان شهرداری هم به هیچ‌وجه پاسخ‌گوی مطالبات کارگران نیستند.
سهام عدالت
0915000882 چند سال است سود سهام عدالت می پردازند. چرا فکری به حال ما نمی شود. هروقت می رویم برای ثبت نام می گویند سایت بسته است.
قطارشهری
0901000500 لطفا در مانیتورهای داخل مترو تاریخ و ساعت برای مسافران نمایش داده شود.
شهروند: اگر امکان دارد مسئولان فکری برای تعداد کم واگن های قطارشهری بکنند. مدارس و دانشگاه ها شروع شده وقطارها خیلی شلوغ هستند.
راهنمایی و رانندگی
0905000176 متأسفانه در مشهد عبور از چراغ قرمز، پارک دوبل و پارک کردن در پیاده رو کاملا عادی شده است. آیین نامه راهنمایی و رانندگی هم انگار فقط در هنگام امتحان ارزش دارد.
سازمان ترافیک
شهروند: نصب موانع ترافیکی در ورودی‌های وکیل‌آباد موجب آسیب جدی به خودروها و بر هم خوردن کنترل موتورسوارها شده و این در حالی است که نصبشان نیز باید با پیچ و پلاک باشد تا ارتعاش به واشر و زمین منتقل، و بر اثر فشار مواد پلی‌اتیلن ضربه و ارتعاش گرفته شود اما متأسفانه با چسب به زمین ثابت شده‌اند که خشکی و تنش را به خودرو و جلوبندی خودرو برمی‌گردانند. با توجه به گرانی لوازم جلوبندی و پلوس خواهشمندم این موانع ترافیکی هر‌چه سریع‌تر از سطح بولوار وکیل‌آباد جمع‌آوری شود.
شهروند: سلام. سه‌راه عبادی، مجلسی نیاز قطعی به اصلاح هندسی دارد. موقع گردش به چپ خودروها به سمت بولوار مجلسی به دلیل عرض کم ورودیِ بولوار در پی گلکاری و استاندارد نبودن تقاطع و باتوجه به ترافیک زیاد خیابان عبادی، احتمال تصادف زیاد است. لطفا شهرداری رسیدگی کند.
نیروی انتظامی
0937000144 منزل ما در طبرسی 24، رجب‌زاده 8 است و از دست موادفروش‌ها و قاچاقچی‌ها آسایش نداریم. صدای ویراژ خودروها و موتورهایشان امان ما را بریده است؛ نه شب آرامش داریم، نه روز. تذکر هم دادیم، بی‌نتیجه ماند. به کلانتری 39 طبرسی هم مراجعه کردیم که متأسفانه رسیدگی نشد. لطفا پیگیری کنید.
اتوبوس رانی
0915000597 خط 26 در مسیر خود از فلسطین به سمت فرامرز عباسی از ایستگاه چهارراه مهدی عبور می‌کند اما توقف ندارد. بهتر است سازمان اتوبوس‌رانی تدبیری اتخاذ کند که اتوبوس‌های این خط در این ایستگاه توقف کنند تا تبادل با سایر خطوط عبوری از بولوار فردوسی آسان شود.
متفرقه
0915000166 برای تحویل دادن کارت هوشمند ملی، مبلغ 2500 تومان می گیرند. آیا این رقم درست است؟
شهروند: خواهش می‌کنم مسئله سهام‌داران پدیده را همچنان پیگیری کنید تا تکلیف مدیریت و وضعیت بورس آن زودتر مشخص شود. سرمایه‌های مردم نابود و زندگی‌های زیادی متلاشی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->