علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

ثبت نام در سامانه «قشم زیبا» برای سفر به جزیره قشم + جزئیات

  • کد خبر: ۵۸۷۹۷
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
  • ۱۷
ثبت نام در سامانه «قشم زیبا» برای سفر به جزیره قشم + جزئیات
«سامانه قشم زیبا» برای هوشمندسازی سفر به قشم در ایام شیوع کرونا طراحی و از ابتدای اسفندماه اجرایی می‌شود که برای سفر به این جزیره باید در آن ثبت نام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی شیخ زاده امروز دوشنبه (۲۷ بهمن ۹۹) در جلسه ستاد کرونای شهرستان قشم افزود: این سامانه به منظور ارایه خدمات گردشگری شایسته به گردشگران و نیز ساماندهی به صنعت گردشگری قشم به ویژه در ایام نوروز و با هدف جلوگیری از ازدحام افراد طراحی شده است.

 

وی ادامه داد: رزرو هتل و محل اقامت مسافر، ساعت ورود و خروج به قشم، مبادی ورودی، پایش الکترونیک سلامت، صدور مجوز ورود و خرید بلیط شناور از امکانات این سامانه به شمار می‌رود.

 

معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: اطلاعات مربوط به سلامت افراد از نظر بیماری کووید-۱۹ با اتصال به درگاه اینترنتی وزارت بهداشت بررسی و تاییدیه سفر برای سرپرست و افراد همراه ارایه می‌شود.

 

وی اظهار کرد: ثبت نام در این سامانه در ایام بیماری کرونا برای مسافران اجباری است و از ورود مسافر به جزیره قشم بدون ثبت‌نام جلوگیری می‌شود.

 

سامانه قشم زیبا

 

شیخ زاده افزود: استفاده از هتل، مهمانسرا، خانه‌های بومگردی و مسافر برای مسافران اجباری است و شرایط سفر یک خانواده و حضور در منزل اقوام ساکن قشم نیز در این سامانه طراحی شده است.

 

وی ادامه داد: با استفاده از سامانه سفر هوشمند، ورود مسافرانی که قصد استفاده از چادر مسافرتی و اقامتگاه‌های بدون مجوز دارند، ممنوع است.

 

معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: هتل‌ها و تاسیسات گردشگری امکان ثبت تعداد مسافران بر اساس ظرفیت مجاز را دارند و پذیرش خارج از ظرفیت این اقامتگاه‌ها کنترل می‌شود.

 

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تصمیمات اتخاذ شده در خصوص سفرهای نوروزی گردشگران در سراسر کشور، مسافرانی که قصد دارند منطقه آزاد قشم را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند، نیاز به دریافت مجوز ورود به جزیره و ثبت اطلاعات سفر خود هستند که این اقدامات تنها از طریق سامانه هوشمند قشم زیبا انجام می پذیرد.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
افشین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
1
15
با سلام و احترام ثبت نام از چه تاریخی مقدور می باشد برای اقامت در خونه دوست فامیل در قشم از چه طریقی اقدام کنیم ممنون
افشین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
لطفا جواب بدین
ماهان
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
15
با سلام و عرض ادب دقیقا زمان ثبت نام از چه تاریخی هست یا به عبارتی سایت کی باز می شود
الی
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
1
14
کجا باید ثبت نام کنیم آدرس سایت بدین خدا وکیلی مسخره بازیه
Jefosun
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
تنها یک راه گذاشتن ...... با هواپیما های قراضه و برای هر نفر رفت و برگشت بیشتر از ۱/۵ میلیون تومان و معلوم نیست سالم برسیم یا سالم برگردیم و فاتحه و عیدمون میشه سیاه بهتره امسال هم نریم قشم مگه چی میشه
فرنگیس عندلیب
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
2
8
از کی باید ثبت نام کنیم؟
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
http://my.qeshmeziba.ir
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
1
1
سلام از کی باید ثبت نام کنیم اگه ورودی بندرپل به قشم رو باز نمیکنن بلیط رو پس بدیم لطفا جواب بدید
شعبان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
مگه باز نیست گفتن که با تست منفی کرونا میشه رفت
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
اگه رفتین و باز بود به اینجا اطلاع بدین لطفا چون منم برا ده اسفند هتل رزرو کردم
مریم‌
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
3
3
سلام
از کی وداخل کدوم سایت باید ثبت نام کنیم
سمیرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
9
فقط گفتن همچین سامانه ای هس ولی هیچ اثری ازش نیست آخه کجا باید ثبت نام بشه
مریم
United States of America
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
1
9
سلام لطفا بفرمایید از چه تاریخی نیاز به مجوز هست وچطور باید مجوز دریافت کنیم
ناهید اسعدی آزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
1
9
میشه همونطور که گفتین سفر به قشم به شرط ثبت نام کردنه لطفا بگید که چجوری باید ثبت نام کرد الان بلاتکلیف موندیم که ثبت نام باید کرد یا نه
شجاع
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
هنوز سایتشون فعال نیست، سفر به قشم کاملا آزاده و هیچ محدویتی نداره. حتی تو تعطیلی 5 روزه که قشم قرنطینه بود طی اعلام مسولین، ولی تمامی ورودی ها باز بود. قصدشون فقط پول گرفتن از مردمه که شما بیا با ماشین فقط پول بده رد شو تمام
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
0
2
خب لینکش رو بزار
حميد نجم الديني
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
0
0
سلام لطفا روش ثبت نام براي امدن به قشم را ارسال فرماييد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->