تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری
سرخط خبرها

جزئیات حکم اعدام خلبان تهرانی به جرم مصرف مشروبات الکلی

  • کد خبر: ۵۹۴۴۵
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
جزئیات حکم اعدام خلبان تهرانی به جرم مصرف مشروبات الکلی
خلبان بازنشسته‌ای که برای چهارمین بار به اتهام شرب خمر بازداشت شده بود پای میز محاکمه ایستاد و نماینده دادستان برای وی درخواست اعدام را مطرح کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، مرد ۷۳ ساله به جرم خوردن مشروبات الکلی در تهران دستگیر شد، احسان ۷۳ ساله که دکترای نظامی دارد و خلبان بازنشسته است به اتهام شرب خمر و رانندگی در حال مستی در شمال تهران بازداشت شد. وی منکر مصرف مشروبات الکلی بود، اما در بررسی پرونده اش مشخص شد وی قبلاً نیز سه مرتبه به اتهام شرب خمر بازداشت شده و حد برای وی اجرا شده است.

به این ترتیب خلبان بازنشسته به اتهام شرب خمر با وصف سه مرتبه اجرای حد، در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و جرمش را انکار کرد.

در ابتدای جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و برای وی درخواست اعدام را مطرح کرد.
 

ماجرای دستگیری پیرمرد ۷۳ ساله در تهران

وقتی پیرمرد روبه روی قضات ایستاد گفت: قبول دارم در سال‌های قبل سه مرتبه به اتهام شرب خمر بازداشت شدم وچون تست الکل مثبت بود هر بار شلاق خوردم. اما آخرین بار بی دلیل بازداشت شدم و من مشروب مصرف نکرده بودم.

باور کنید به زور از من تست الکل گرفته شد و به همین خاطر هم برگه‌ای را که تایید کننده مثبت بودن تست الکل بود امضا نکردم. من اتهامم را قبول ندارم.

سپس محمد شمس وکیل وی به دفاع پرداخت و گفت: پرونده نواقص بسیاری دارد و موکلم نیز در پرونده اعتراف به مشروب خواری نداشته است. از این رو تقاضای برائت وی را دارم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.
 
منبع: رکنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->