آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع)
سرخط خبرها

معاون ساترا لغو پخش برنامه ویژه علی کریمی را تکذیب کرد

  • کد خبر: ۵۹۶۳۵
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
معاون ساترا لغو پخش برنامه ویژه علی کریمی را تکذیب کرد
معاون ساترا به خبر لغو پخش برنامه ویژه علی کریمی درباره انتخابات فدراسیون واکنش نشان داد و اعلام کرد، درخواست برنامه تی‌وی تاک در مسیر بررسی و رسیدگی است.

به گزارش شهرآرانیوز - معاون ساترا به خبر لغو پخش برنامه ویژه علی کریمی درباره انتخابات فدراسیون واکنش نشان داد و اعلام کرد، درخواست برنامه تی‌وی تاک در مسیر بررسی و رسیدگی است.

 

روز گذشته اخباری دست به‌دست شد که حاکی از عدم اجازه پخش برنامه علی کریمی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال در شبکه نمایش خانگی بود و دلیل آن محتوای نامناسب برنامه بود که برای پخش عمومی مناسب شناخته نشده است.

 

در این میان، البته نرفتن علی کریمی به برنامه مناظره تلویزیون، این گمان را پیش آورد که شاید ساترا دست به مقابله زده باشد و برای همین اجازه پخش برنامه اینترنتی او را نداده است. 

 علی سعد، معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا با انتشار مطلبی به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: 

 

«ضمن تکذیب خبر منتشره مبنی بر عدم صدور مجوز در برخی از رسانه‌ها، اعلام می‌شود یکشنبه ۳ اسفند ماه درخواستی از سوی فیلیمو برای پخش برنامه یکی از کاندیداهای فدراسیون فوتبال به دبیرخانه ساترا وصول شد که در مسیر معمول برای این برنامه ها قرار دارد.


‏این برنامه به دلیل ساختار حرفه‌ای و نمایشی در دستور کار دبیرخانه قرار گرفته است. فرآیند در نظر گرفته شده برای همه محتواهای نمایشی حرفه‌ای یکسان است که درخصوص برنامه «همرفیق» و سریال‌های «قورباغه»، «خوب بد جلف» و ... طی شده و رسانه‌های صوت و تصویر برنامه‌های خود را طی این فرایند منتشر کرده‌اند.


در صورتی که برنامه در دسته‌بندی نمایشی حرفه‌ای قرار نمی‌گرفت، امکان پخش از صفحات شخصی افراد در رسانه‌های کاربر محور را داشت و به فرایند فوق‌الذکر نیاز نداشت.»

 

منبع: خبرآنلاین

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->