٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تذکر مجلس به «روحانی» درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

  • کد خبر: ۶۰۲۴۸
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
  • ۲
تذکر مجلس به «روحانی» درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر ۷۹ نماینده به رئیس‌جمهور درباره لزوم همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با سایر بازنشستگان را قرائت کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، علی کریمی فیروزجائی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی نوبت عصر دیروز (دوشنبه  ۱۱ اسفند) قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح ذیل قرائت کرد:


- تذکر علیرضا سلیمی، نماینده محلات و دلیجان، به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم سامان‌دهی آشفتگی نظام توزیع کشور از جمله روغن و تخم‌مرغ.

- تذکر مهرداد ویس کرمی، نماینده خرم‌آباد و چگنی، همراه با ۲۷ تن از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی به تخلف در انتصاب دبیر هیئت عالی گزینش کشور.

- تذکر غلامعلی کوهساری، نماینده رامیان و آزادشهر، به وزیر نیرو: لزوم رسیدگی به قطعی مکرر برق در سطح کشور به ویژه شهرستان‌های رامیان و آزادشهر.

- تذکر حسین میرزائی، نماینده اصفهان، همراه با ۴۹ نفر از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم مصرف‌نکردن مازوت در پالایشگاه‌ها.

- تذکر اسماعیل حسین زهی، نماینده خاش، میرجاوه، بخش‌های نصرت آباد و کورین، همراه با ۳۳ نفر از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم نظارت صحیح و کارآمد بر بازار کالا‌های مصرفی و مصالح ساختمانی.

- تذکر حسین گودرزی، نماینده دورود و ازنا، به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت پرداخت دیه متوفیان در پرونده اهمال زیست محیطی شستا در شرکت حوزه انتخابیه‌اش و جبران درآمد ناشی فقدان سرپرست خانواده.

- تذکر فرهاد بشیری، نماینده پاکدشت، و ۳۴ نفر از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم فعال‌کردن بدنه کارشناسی و مدیریت وزارتخانه برای ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به مردم و نظارت کافی بر قیمت کالاها.

- تذکر ولی اسماعیلی، نماینده گرمی، به وزیر آموزش و پرورش: دلیل ضعف آموزش و پرورش در انجام برنامه ششم توسعه چیست؟ همچنین تذکر به وزیر آموزش و پرورش: علت بی‌توجهی به مناطق کمتر توسعه یافته آموزش و پرورش، همچنین تذکر به وزیر نیرو: لزوم تسریع در تأمین آب شرب و توسعه مجتمع آب‌رسانی شهرستان گرمی مغان.

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین شهر و میمه و برخوار، همراه با ۳۶ تن از نمایندگان به رئیس جمهور: چرا علیرغم لغو تمامی فعالیت‌ها جهت تحقق و اجرایی شدن سند ۲۰۳۰ باز هم در بودجه ۱۴۰۰ ردیفی با عنوان مشارکت فعال در اجرای برنامه‌ها و تعهدات جهانی به ویژه اهداف توسعه پایدار و آموزش ۲۰۳۰ آمده است.

- تذکر محمدحسن آصفری، نماینده اراک و کمیجان و خنداب، همراه با ۲۹ نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم تسریع در پرداخت حقوق کارگران کارخانه هپکو اراک. همچنین همراه با ۷۸ تن از نماینده به رئیس جمهور: لزوم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی با سایر بازنشستگان.

- تذکر کیوان مرادیان کوچکسرائی، نماینده قائم شهر، سوادکوه، جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی، همراه با ۴۶ نفر از نمایندگان به وزرای راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، نیرو و کشور: لزوم اقدام مؤثر جهت کاهش آلودگی هوای پایتخت و سایر کلان‌شهر‌های کشور.

- تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نفت: ضرورت نظارت و رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی در جایگاه‌های سوخت. همچنین تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت توجه جدی به آئین‌نامه‌های حفاظت فنی و بهداشتی جهت جلوگیری از وقوع حوادث در کارگاه‌ها. همچنین تذکر به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تعریض و ترمیم روکش آسفالت جاده‌های مواصلاتی استان اصفهان. همچنین تذکر به وزیر امور خارجه: ضرورت توجه ویژه به ظرفیت دیپلماسی اقتصادی. همچنین تذکر به وزیر امور خارجه: ضرورت توجه، افزایش نظارت و ارزیابی عملکرد مراکز کنسولگری کشور در راستای پیگیری کامل امور هم‌وطنان خارج از کشور. همچنین تذکر این نماینده به همراه حسین میرازیی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت وصول دو میلیون یورو پرداختی از اموال بازنشستگان به سرمربی سابق تیم ملی فوتبال به صورت نرخ روز ارز.

- تذکر علی حدادی، نماینده ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان، همراه با ۴۸ تن از نمایندگان به وزیر ورزش و جوانان: لزوم افزایش وام ازدواج و تسریع و تسهیل در ارائه آن به جوانان. همچنین در تذکر دیگر به وزیر ورزش و جوانان: لزوم اعطای وام خوداشتغالی به جوانان دارای طرح‌های خوداشتغالی. همچنین تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی. همچنین تذکر به همراه ۳۱ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: علت افزایش سفر‌های برون شهری در شرایط شکننده کرونا و افزایش صدور مجوز‌ها برای تردد چیست؟

- تذکر حسین حق وردی، نماینده شهریار، همراه با ۴۱ تن از نمایندگان به وزرای نفت و نیرو: ضرورت تسریع در سوخت مورد نیاز نیروگاه‌های تولید برق کشور برای جلوگیری از تداوم خاموشی‌های گسترده.

- تذکر علیرضا ورناصری قندعلی، نماینده مسجدسلیمان و لالی، همراه با ۵۳ تن از نماینده به رئیس جمهور: درباره لزوم تسریع در اجرای قانون مصوب تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری.

- تذکر شهباز حسن پوربیگلری، نماینده سیرجان و بردسیر، به وزیر نیرو: لزوم تحویل پروانه‌های چاه و پرونده‌های آب و برق مشترکین روستا‌های بازگردانده شده به شهرستان سیرجان توسط شرکت آب و فاضلاب منطقه‌ای و شرکت آب و برق و فاضلاب استان فارس. همچنین تذکر به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در واگذاری زمین جهت ساخت پردیس دانشگاه سیرجان. همچنین تذکر به وزیر کشور: لزوم تسریع در مشکل خط مرزی استان‌های فارس و کرمان محدوده شهرستان سیرجان.

- تذکر احمد مرادی، نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر، همراه با ۱۸ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: ضرورت تعویق برگزاری آزمون پذیرش دستیاری تخصصی طبق آئین‌نامه‌های شورای پزشکی تا سال آینده

- تذکر منصور آرامی، نماینده بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر، به وزیر جهاد کشاورزی: علت بی‌توجهی به اسکله‌های صیادی جزیره قشم چیست.

- تذکر علی حدادی، نماینده ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان، به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تکمیل مدارس نیمه تمام در شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان. همچنین لزوم تعیین تکلیف قرارداد‌های نیرو‌های پیمانی پیش دبستانی و معلم حق التدریس. همچنین تذکر به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: لزوم اجرای همسان‌سازی برای اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور.

- تذکر سیدسلمان ذاکر، نماینده ارومیه، به وزیر راه و شهرسازی: لزوم استرداد و جبران خسارت انتقال دستگاه ایکس‌ری ترمینال باری فرودگاه شهید باکری ارومیه به اصفهان.

- تذکر غلام رضا شریعتی اندراتی، نماینده بهشهر و نکا و گلوگاه، به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم تسریع در تأمین روغن نباتی در سطح حوزه انتخابیه.

- تذکر کمال علی پورخنکداری، نماینده قائم شهر، سوادکوه، جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی، به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تشکیل کمیسیو‌ن‌های رفع تداخلات در استان مازندران جهت رفع موانع زمین‌های کشاورزی.
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
مریم غ بازنشست
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
0
1
سلام من متوجه شدم که هیچ نماینده محترم بفکر قش ناتوان کارگران وبازنشستگان نبودند،،،انگار متوجه نیستند که ما خالی ما چیزی نیست و دیگه توان گفتن را نداریم و ،،،واقعآ از یاد رفته ایم،،،چرا دولتی ها میگویند که آن طرف سال کلید خواهد خورد،،یعنی ار یاد خواهدرفت وبه فراموشی میرود،،،،آخه ماها خیلی رنج دیدین ودولت که مارا درک نمیکند،اگه می بود حالا ما با سخت ترین شرایط زندگی نمی کردیم خیلی سخت،،،کرایه خانه وقتی نداری بدی یعنی چی؟نان وتخم هم امروز خریدن آن بسختی انجام میگیره،،،وقتی نان 1000وومان وتخم مرغ 1700تومانی حالا حساب کنید،،زیر یک میلیون ،،اگه اجناس گران نبود،مشکلی نبودبخدا،،،ولی ،،،،،،،ای داد،،،از گرانی
فرشته یاری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
توروخدابراپایان سال فکری به حال مستمری تامین اجتماعی کنین
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->