پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد
سرخط خبرها

فرهاد مجیدی به استقلال نزدیک شد| دستیاران فرهاد مجیدی در استقلال را بشناسید

  • کد خبر: ۶۰۳۳۲
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸
  • ۱
فرهاد مجیدی به استقلال نزدیک شد| دستیاران فرهاد مجیدی در استقلال را بشناسید
به نظر می رسد مذاکره مدیران استقلال و فرهاد مجیدی تمام شده و به زودی او به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی خواهدشد، اما دستیاران مجیدی در سومین حضورش روی نیمکت استقلال چه کسانی هستند؟

گروه ورزش/شهرآرانیوز، شنیده می‌شود مذاکرات مدیران استقلال با فرهاد مجیدی به پایان رسیده و مجیدی آماده سومین حضور خود روی نیمکت استقلال به‌عنوان سرمربی است. اسطوره آبی‌های پایتخت، یک‌بار به‌جای شفر و بار دیگر به‌جای استراماچونی سرمربی استقلال شد و حالا باید او را جانشین محمود فکری بدانیم.

 


برای شرکت در نظرسنجی برترین چهره ورزشی کلیک کنید




با حضور مجیدی، پرویز مظلومی از استقلال رفتنی خواهد شد. شنیده می‌شود مجیدی صحبت‌هایی با سعید رمضانی برای پست سرپرستی داشته و داماد مرحوم ناصر حجازی برای پذیرش دوباره این سمت ۲۴ ساعت فرصت خواسته است.

با بازگشت مجیدی به استقلال، حمید علیدوستی و مجید نامجومطلق به‌عنوان دستیاران اسطوره آبی‌ها کار خود را در استقلال آغاز خواهند کرد. نامجومطلق پیش از این هم به‌عنوان کمک مجیدی در استقلال حضور داشت و حتی پس از جدایی فرهاد مجیدی بعد از شکست مقابل تراکتور در فینال جام حذفی، سرمربی استقلال در لیگ قهرمانان اسیا شد.

همچنین صالح مصطفوی دوباره به‌عنوان آنالیزور در کادر فنی حضور خواهد داشت.

اما درخصوص مربی گلر‌ها مجیدی روی دو نام مردد است. گفته می‌شود اشکان نامداری و بهزاد غلامپور گزینه‌های مجیدی هستند. اشکان نامداری با اینکه با شهرخودو قرارداد دارد و جزو دستیاران مهدی رحمتی در شهرخودروست، اما قطعا با پیشنهاد استقلال عطای حضور در تیم بحران‌زده مشهدی را به لقایش خواهد بخشید.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جلیل
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
0
0
سلام اشتباه فصل قبل رانباید مدیر عامل واعضای هیت مدیره استقلال دوباره تکرار کنند با امدن فرهاد مجیدی استقلال خیلی زیاد در خاشیه خواهد بود بحران طوفانی استقلال را فرا می گیرد یک سرمربی مقتدر مثل قلعه نوعی یا مظلومی می توانند استقلال را از باتلاق حاشیه وبحران نجات دهند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->