معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

رونمایی استارتاپ مشهدی از پلتفرم بازار معاملات رمز ارزها با امکان ترید آزمایشی

  • کد خبر: ۶۱۲۰۵
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
رونمایی استارتاپ مشهدی از پلتفرم بازار معاملات رمز ارزها با امکان ترید آزمایشی
استارتاپ او.ام. پی. فینکس از پلتفرم بومی بازار معاملات رمز ارزها با امکان ترید آزمایشی رونمایی کرد.

گروه علم و فناوری | شهرآرانیوز، استارتاپ دانش بنیان او.ام. پی. فینکس از پلتفرم بومی بازار معاملات رمز ارزها با امکان ترید آزمایشی رونمایی کرد.

مدیرعامل و بنیانگذار پلتفرم ompfinix در مراسم رونمایی از این سامانه معاملات گفت: ضعف آموزش و آگاهی کاربران ایرانی در زمینه رمز ارز‌ها و عدم آگاهی کافی باعث شده است در معرض کلاهبرداری و ضرر مالی قرار بگیرند و در کشور ما گروه‌های خیلی اندک در زمینه آموزش در این زمینه فعالیت دارند.

سامان بیرقی افزود: با توجه به اینکه از نظر تکنیکی گروه‌های با استعدادی در ایران داریم که پلتفرم‌های خوبی را راه‌اندازی کردند، اما برخی از صرافی‌ها و پلتفرم‌هایی که در این زمینه در داخل کشور فعالیت دارند در مورد رمزارز‌ها به باطن و روح این کار و تجارت و زیرساخت‌های آموزشی آن توجه نکرده‌اند.

وی در باره راهکار‌های رفع ضعف زیرساختی و آموزشی بازار‌های ایران در زمینه رمزارز‌ها ادامه داد: در این راستا حدود یک سال و نیم پیش با مشاوره‌های بسیار و بررسی فراوان با یک تیم از نخبگان مشهدی و گروه شتاب‌دهنده ماموت و یک کارگروه مرحله فنی کار را به صورت حرفه‌ای و جدی شروع کردیم.

بیرقی گفت: با داشتن متخصصین نخبه در مشهد، بحث فنی و تکنیکی پروژه را تامین کردیم و در خصوص زیرساخت آن این پلتفرم آزمایشی دمو را راه‌اندازی کردیم که در این پروژه ۱۲ فاز تعریف شده و امروز فاز سوم رونمایی می‌شود.

او افزود: این موضوع برای ما به عنوان یک پلتفرم داخلی این انگیزه را ایجاد کرد که خود را به استاندارد‌های جهانی برسانیم و بتوانیم جاذبه ایجاد کنیم و از خروج ارز جلوگیری کنیم و در تامین زیرساخت‌های آموزشی و آکادمیک ompfinix را پس از دریافت مجوز‌های لازم به صورت فیزیکی و مجازی راه اندازی کنیم.

بیرقی ادامه داد: زیرساخت آکادمیک پلتفرم دمو به اینگونه است که در آن بازار معاملاتی شبیه سازی شده است و کاربر وقتی وارد پلتفرم آزمایشی دمو می‌شود کیف پولش شارژ می‌شود و دارایی مجازی و فرضی دریافت می‌کند و بعد از آموزش و تمرین و انجام خرید و فروش‌های مجازی اگر توانست سرمایه مجازی را افزایش دهد می‌تواند با سرمایه خود وارد بازار معاملات اصلی در سایت بشود و معلاملات حقیقی را شروع کند که با این کار از ضرر و زیان جلوگیری می‌شود و این بستر می‌تواند یک زمین تمرین خوب برای کاربران و معامله گران باشد.

مسعود جلالیان، هم بنیانگذاران پلتفرم او. ام. پی. فینکس نیز در این باره گفت: با توجه به اینکه برخی برای دریافت پول از کارفرمایان خارجی با مشکل مواجه هستند یکی از اهدافی که در راه‌اندازی این پلتفرم داشتیم ورود پول به کشور و دریافت پول از طرف کارفرمایانی است که نمی‌توانند با ارز‌های کاغذی پولشان را به داخل کشور برسانند.

جلالیان افزود: امنیت بالا وپشتیبانی وپاسخگویی سریع به کاربران از مهم ترین ویژگی های این پلتفرم است که به محض ورود کاربر به سامانه دارایی‌های فرد تحت عنوان کیف پول سرد تعریف می‌شود این ویژگی از هرگونه قابل دسترس بودن و هک شدن توسط کلاهبرداران جلوگیری می‌کند.

او ادامه داد: پلتفرم آزمایشی دمو برای اولین بار در ایران راه‌اندازی شده که ریسک معاملات کاربران به ویژه کاربران مبتدی را به صفر می‌رساند و همچنین کاربران ابتدا صفر تا صد روش‌های معاملات رمزارز‌ها را به صورت رایگان آموزش می‌بینند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->