ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

بازنشستگان سال ۹۹ از دو مرحله متناسب‌سازی حقوق محروم ماندند + تصویر فیش حقوقی

  • کد خبر: ۶۳۵۲۵
  • ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷
  • ۲
بازنشستگان سال ۹۹ از دو مرحله متناسب‌سازی حقوق محروم ماندند + تصویر فیش حقوقی
گروهی از بازنشستگان سال ۹۹ سازمان تامین اجتماعی اعلام کردند که مبلغ متناسب‌سازی مرحله دوم، در احکام و فیش مستمری فروردین ماه آن‌ها اعمال نشده و در سال ۱۴۰۰، صرفا افزایش سالیانه مستمری به آن‌ها پرداخت می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، گروهی از بازنشستگان سال ۹۹ سازمان تامین اجتماعی به خبرگزاری ایلنا، اعلام کردند که مبلغ متناسب‌سازی مرحله دوم، در احکام و فیش مستمری فروردین ماه آن‌ها اعمال نشده و در سال ۱۴۰۰، صرفا افزایش سالیانه مستمری به آن‌ها پرداخت می‌شود. بر این اساس بر روی یکی از این فیش‌ها، افزایش ۳۹ درصدی روی مستمری پیش از افزایش سال ۱۴۰۰ که ۲ میلیون و ۶۸۱ هزار و ۸۳۱ تومان محاسبه شده، قرار گرفته و مبلغ مستمری جدید منهای مزایای جانبی به ۳ میلیون ۷۲۷ هزار و ۷۵۴ تومان می‌رسد.

 

بازنشستگان سال ۹۹ از دو مرحله متناسب‌سازی حقوق محروم ماندند + تصویر فیش حقوقی

 

مستمری این بازنشسته سال ۹۹ با در نظر گرفتن ۱۵۰ هزار تومان کمک مسکن، ۹۵ هزار و ۹۹۶ تومان کمک هزینه اولاد، ۳۷۰ هزار و ۲۷۱ تومان کمک هزینه عائله‌مندی و ۲۰۰ هزار تومان کمک معیشت به ۴ میلیون و ۵۴۴ هزار تومان می‌رسد. در نتیجه هیچ افزایش ناشی از متناسب‌سازی بر روی آن اعمال نشده است. این در حالی است که بازنشستگان سال ۹۹، مشمول متناسب‌سازی مرداد تا ابتدای اسفند ۹۹ هم نشدند و انتظار داشتند که در متناسب‌سازی مرحله دوم حق آنها مورد چشم‌پوشی قرار نگیرد.

 

منبع: ایلنا


اینجا بخوانید: احکام بازنشستگان را جمع آوری و آن‌ها را اصلاح کند! | بازنشستگان به شدت معترضند

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن شادروح
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
0
0
باسلام وخسته نباشید بخاطردستورسریع ومجدداحکام مستمری بگیران سایرسطو.جناب دکترسالاری.متاسفانه درهمسان سازی حقوق بنده سه اشتباه رخ داده است اول پایه حقوق سال ۸۹که بازنشست شدم که حدود۷۷۰هزارتومان بوده که ۷۵درصد آن حدود۶۰۰هزارتومان میشود درصورتیکه ۲۸۰ هزارتومان منظورومحاسبه کردن.دوم پایه حقوق اسفند۹۹بنده حدودچهارمیلیون وچهارصد هزارتومان بوده که حدود سه میلیون و هشتصد هزارتومان منظور کردند.سوم نتیجه اصلاح این ارقام باتوجه به مصوبه شورای عالی تامین اجتماعی درسال ۱۴۰۰ برای سایر سطوح چیزی حدود۱۲۰۰هزارتومان دروازه حقوق امسالم کمترمحاسبه نموده آن تقاضای اصلاح سریع دارم.متشکرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
0
0
ایا حق بازنشته از کار افتاده ۳۰سال کار افتاده خوردن داره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->