نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

سر تیم ما را در لیگ بریدند

  • کد خبر: ۶۴۹۲
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
سر تیم ما را در لیگ بریدند
سرمربی نماینده مشهد در لیگ دوومیدانی از دلایل ناکامی تیمش می‌گوید

مژده رنگیان - با شروع فصل پاییز، رقابت‌های دوومیدانی کشور نیز تعطیل می‌شود که بزرگ‌ترین رقابت سال98 در این رشته، در قالب لیگ دوومیدانی بانوان ایران برگزار شد؛ لیگی که پس از 5 سال دوری، میزبان تیمی از خراسان بود. درحالی‌که سال‌های قبل مشهد به‌دلیل نداشتن اسپانسر، غایب لیگ بود، امسال با حمایت شهرداری مشهد تیم استان با نام «باشگاه شهر» در مسابقات حاضر شد. در 2 مرحله نخست لیگ، تیم استان توانست رده سوم کشور را در اختیار داشته باشد و درحالی‌که احتمال می‌رفت شاید با خوش‌شانسی بتوانند حتی به رده دوم صعود کنند و در کمترین حالت لیگ را با عنوان سومی به پایان برسانند، در کمال تعجب در مرحله سوم لیگ با مجموعه‌ای از بدشانسی‌ها و اشتباهات روبه‌رو شدند که آن‌ها را به رده چهارم تنزل داد و دستشان ازرسیدن به مدال دور شد.

 

حذف طلای امدادی
حمیده جوان که هدایت این تیم را برعهده داشت، درباره دلایل ناکامی تیمش و رویدادهایی که ورزشکاران استان پیش‌رو دارند، سخن گفت. او با بیان اینکه هزار اتفاق دورازانتظار در مرحله آخر لیگ برای تیم ما رقم خورد، اظهار کرد: بزرگ‌ترین اتفاق، حذف مدال طلای ما در 4در100متر بود. در ماده 4در100متر امدادی تیم شهر خراسان رضوی توانست با بهترین زمان قهرمان شود؛ اما با اعتراض تیم سپاهان، داوران روز دوم رأی خود را تغییر دادند و 2 تیم اول یعنی شهر خراسان و دانشگاه آزاد حذف شدند و تیم سپاهان عنوان قهرمانی را کسب کرد. قضیه از این قرار بود که در جابه‌جایی دوندگان یک به دو، ورزشکار ما در خط یکی دیگر از دوندگان حرکت کرده بود. این خطا را تیم دانشگاه آزاد در جابه‌جایی سوم در لاین تیم ما انجام داده بود که داوران در حین مسابقه این خطاها را متوجه نشده بودند و بعد از آنکه سپاهان شکایت می‌کند و در فضای مجازی آن را منتشر می‌کنند، در روز دوم مسابقات هیئت ژوری رأی به حذف 2 تیم مشهد و دانشگاه آزاد می‌دهد و 10امتیاز در این بخش از دست می‌دهیم و سر ما بریده می‌شود.


آسیب‌دیدگی و تهدید به اخراج از کار
جوان ادامه داد: اتفاق بد بعدی، نداشتن آرزو محمدرضایی در این مرحله بود. او بعد از پایان مرحله دوم اعلام کرد از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شدید شده است و دیگر نمی‌تواند در مرحله بعدی در کنار تیم باشد و با توجه به ماده‌هایی که آرزو برای تیم مشهد به میدان می‌رفت، 15امتیاز به‌دلیل نبود او از دست ما رفت. سرمربی تیم دوومیدانی استان همچنین تصریح کرد: ورزشکار پرش نیزه ما نیز مدیر کار او اعلام کرده بود که اجازه ندارد مرخصی بگیرد و در صورت رفتن به مسابقه، اخراج خواهد شد و 6 امتیاز هم در این مرحله از دست دادیم. در 200 متر نیز فائزه نسایی اعلام کرد که آسیب دیده است و نمی‌تواند در این ماده بدود و 5 امتیاز هم اینجا کسب نکردیم. تکتم دستاربندان نیز به‌دلیل خستگی و فاصله کم مسابقات نتوانست رکورد خود را بشکند؛ درحالی‌که در مرحله قبل، امتیاز 2 رکوردشکنی را داشتیم.
او ادامه داد: به این شکل بود که ضربه بدی به تیم ما وارد شد و انواع‌واقسام اتفاقات رقم خورد تا نتوانیم روی سکو قرار بگیریم. حق ما بود که به‌جای سپاهان در آن جایگاه قرار بگیریم.


تلاش برای اعزام به چین
جوان همچنین با اشاره به رویدادهایی که در رشته دوومیدانی پیش‌روست، گفت: در کشور مسابقات صحرانوردی در پیش است اما مهم‌ترین رویداد برای ما مسابقات بزرگ‌سالان داخل سالن چین است که در بهمن‌ماه برگزار می‌شود و ما سعی می‌کنیم در این رقابت‌ها نماینده داشته باشیم. مسابقات انتخابی در دی‌ماه است و با توجه به اینکه دستاربندان از شرایط خوبی بهره‌مند است و حتی شانس آسیایی‌شدن را دارد، امید زیادی به حضور ورزشکاری از مشهد در مسابقات آسیایی داریم.

پیست صابری، میزبان دختران ورزشکار
مربی مشهدی تیم ملی دوومیدانی با اشاره به افتتاح پیست استاد صابری در مجموعه کوثر مشهد گفت: گفته شده در هفته پیش‌رو پیست افتتاح خواهد شد و از تیم دختران ساعت‌های مناسب برای تمرین را جویا شده‌اند و قرار است در صورت بهره‌برداری دختران بتوانند به‌راحتی در این پیست به تمرین بپردازند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->