زمان و برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ درخواست عجیب پرسپولیس از باشگاه قطری درخواست چند میلیون دلاری مهاجم سوری از پرسپولیس از معرفی خارجی‌ها به گاریدو تا بازگشت پیروانی بازی با اسم اخباری برای ترساندن بیرانوند؟ نتیجه و ویدیو ضربات پنالتی بازی برزیل و اروگوئه| حذف در غیاب وینیسیوس دولخانی رئیس جدید هیات سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

وضعیت خاص پرسپولیس برای دربی| از لباس جدید تا مصدومیت عالیشاه

  • کد خبر: ۶۶۹۸۳
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
وضعیت خاص پرسپولیس برای دربی| از لباس جدید تا مصدومیت عالیشاه
مشخص نیست پرسپولیس می‌تواند از امید عالیشاه برای دربی آخر هفته استفاده کند یا نه.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، آخر هفته شاهد دربی حساس پایتخت در چارچوب هفته ۲۳ لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس هستیم. در این دیدار قرار است پرسپولیس با طرح و لباسی جدید رودروی استقلال قرار گیرد.

پرسپولیس که تا به اینجای فصل در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با طرح‌های پیراهن مختلف به میدان رفته اند، برای بازی حساس و حیثیتی خود مقابل استقلال قصد دارند از پیراهن‌هایی با طرح جدید استفاده کنند.

پرسپولیس طیق قوانین می‌تواند در طول فصل یک بار طرح پیراهن خود را عوض کند.
 
به جز لباس اما پرسپولیسی‌ها دغدغه مصدومیت بازیکنان اصلی‌شان را هم این روزها دارند. از سیامک نعمتی تا امید عالیشاه، هنوز مشخص نیست که در دربی می‌توانند به میدان بروند یا نه؟
 
سیامک نعمتی در بازی با سپاهان از ناحیه کتف آسیب دید و عالیشاه نیز در نیمه نخست روی خطایی که حاج صفی مرتکب شد، مصدوم و جای خود را به عیسی آل کثیر داد. گفته می شود مصدومیت عالیشاه به علت کشیدگی رباط داخلی است و شاید به بازی حساس مقابل استقلال برسد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->