امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست
سرخط خبرها

ایران پرتهدیدترین نقطه دنیا و یکی از امن ترین کشورهای دنیاست

  • کد خبر: ۶۸۶۶۵
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱
ایران پرتهدیدترین نقطه دنیا و یکی از امن ترین کشورهای دنیاست
مشاور وزیر و مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی تأکید کرد: هیچ کشوری به اندازه ایران دارای تمرکز تهدیدات امنیتی نبوده و در عین حال هیچ کشوری نیز مانند ایران نتوانسته امنیت پایدار به وجود بیاورد.
به گزارش شهرآرانیوز، مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی در جمع فعالان اجتماعی و اعضای سمن‌های استان خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: جمهوری اسلامی ایران پر تهدیدترین نقطه دنیا است، اما وجود تهدید در جمهوری اسلامی منجر به ناامنی نشده و ایران همچنان یکی از امن‌ترین کشور‌های دنیاست.


وی در تحلیل چرایی موفقیت ایران در مقابله با تهدیدات امنیتی ادامه داد: اساس حاکمیت جمهوری اسلامی متکی بر مردم است. ما به مردم امنیت نمی‌دهیم بلکه این مردم هستند که به نظام امنیت می‌دهند.


مدیر کل اطلاعات استان با اشاره به انتخابات پیش رو ادامه داد: دشمنان حرف‌های خود را درباره مشارکت به مردم نسبت می‌دهند و مدام تکرار می‌کنند که کسی پای صندوق‌ها نمی‌رود در حالی که مردم در انتخابات حضور مناسبی خواهند داشت.


این مقام امنیتی افزود: امروز آمریکایی‌ها با این که غول اقتصادی دنیا هستند بعد از ۶ سال جنگ در سوریه و ۲۰ سال حضور در افغانستان کم آورده اند و فرار می‌کنند. اما ایران ۴۲ سال است در کشور‌های مختلف و جبهه‌های متعدد جنگیده و هنوز هم ایستاده است.


مدیر کل اطلاعات استان با اشاره به جنگ ۱۲ روزه اخیر رژیم صهیونیستی با مردم فلسطین ادامه داد: در این نبرد نابرابر، همه مرز‌های غزه بسته شد، اما باز هم پدافند چند صد میلیارد دلاری اسرائیل در مقابله راکت‌های دست ساز فلسطینی ناتوان بود.


عضو شورای تأمین خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعبیر «فعل خیر» در قرآن کریم، این مفهوم را مساعدت در حل مشکلات مردم و مسئله‌ای غیر از عبادت پروردگار عنوان و تأکید کرد: این موضوع امروز وظیفه همه فعالان و جریان‌های اجتماعی است.


وی افزود: در ادبیات دینی ما، محور ساختن امنیت و بهره بردن از آن، داشتن ایمان و عدم ظلم است. ایمان به باور‌های الهی مانند توحید و معاد امنیت آفرین است و ظلم، امنیت پایدار در جامعه را به هم می‌زند به عنوان مثال حریم انسان‌ها به قدری برای اسلام مهم است که قرآن حتی اجازه نمی‌دهد که ما در ذهن خودمان نیز نسبت به بقیه سوء ظن داشته باشیم.


مدیر کل اطلاعات استان همچنین گفت: انسانی که به دشمن خود اجازه تسلط می‌دهد نمی‌تواند برای خود امنیت بیافریند. متقابلاً در تعامل با جریانات خودی هم رعایت حقوق یکدیگر امنیت آفرین است.
در این جلسه تعدای از مدیران و نمایندگان سمن‌های استان ضمن ارائه تحلیل خود از فضای سیاسی کشور، بر ضرورت مشارکت و حضور مردم و سازمان‌های مردم نهاد در انتخابات آتی تأکید کردند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->