سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ماجرای آهنربایی شدن بدن پس از تزریق واکسن کرونا + فیلم

  • کد خبر: ۶۹۳۸۰
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹
ماجرای آهنربایی شدن بدن پس از تزریق واکسن کرونا + فیلم
طی روز‌های اخیر ویدئو‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد برخی افراد پس از تزریق واکسن کرونا دچار عارضه آهن ربایی بدن شده اند.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کرونا کلیپ‌های پخش شده در فضای مجازی مبنی بر ایجاد خاصیت آهن‌ربایی در محل تزریق واکسن کرونا را تکذیب کرد.


دکتر حمید سوری درباره کلیپ‌های منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر ایجاد خاصیت آهن‌ربایی در محل تزریق واکسن کرونا اظهار داشت: محتوای این کلیپ‌ها کذب است و هیچکس نمی‌تواند ادعا کند که در ساخت واکسن از آهن یا چیپ استفاده شده است.

وی افزود: در واکسن کرونا ممکن است مقدار ناچیزی آلومینیوم وجود داشته باشد که این ماده نیز خاصیت آهن‌ربایی ندارد؛ عناصری مانند نیکل و کبالت و ... که ممکن است به آهن‌ربا بچسبند نیز باید به میزان یک گرم باشند که بتوانند آهن را به خود جذب کنند؛ در حالی که کل میزان واکسنی که تزریق می‌شود آن قدر کم است که چنین امکانی وجود ندارد.

استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داد: برخی افراد به طور طبیعی بدنشان خاصیت جذب آهن را به خود دارد که ارتباطی به واکسن کرونا ندارد و تنها با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت می‌توان به فیلم‌های زیادی پیش از اپیدمی کرونا دست یافت که در آن‌ها مشاهده می‌شود بدن برخی افراد قابلیت جذب آهن را دارد که این مسئله نیز به دلیل ساختار بدن افراد است و ارتباطی به مسئله دیگری نظیر واکسن ندارد.

رئیس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کرونا تصریح کرد: برخی اوقات نیز ممکن است چسبیدن سوزن به بدن به دلیل رطوبت پوست و شیب بدن باشد بنابراین کلیپ‌های منتشرشده در فضای مجازی به هیچ عنوان صحت ندارد و بیشتر از سوی افرادی در حال پخش شدن است که جریان‌های ضدواکسن هستند.  

 

ماجرای آهنربایی شدن بدن پس از تزریق واکسن کرونا + فیلم

 

خاصیت آهن ربایی واکسن کرونا

مسعود مردانی، عضو ستاد ملی مقابله با کرونا نیز در این خصوص گفت: برخی افراد در فضای مجازی با انتشار ویدئو‌هایی بی اساس و کذب در مورد تزریق واکسن کرونا روح و روان مردم را به هم می‌ریزند و باید مسئولان ذیربط با این عوامل برخورد اساسی کنند، زیرا سلامت جامعه مختل می‌شود.

دبیر کمیته علمی ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز گفت: این موضوع خطرناک نیست و موقت خواهد بود و مرگ و میر به دنبال نداشته است.

ویدئو | ماجرای خاصیت آهنربایی در ناحیه تزریق واکسن کرونا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->