بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور؛ رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

یک پزشک، ورزشکار المپیکی ایران را دوپینگی کرد!

  • کد خبر: ۷۱۹۵۹
  • ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
یک پزشک، ورزشکار المپیکی ایران را دوپینگی کرد!
قصور پزشکی شنیده می‌شود سبب مثبت‌شدن تست دوپینگ کاراته‌کای کشورمان شده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز، ۲ نفر از اعضای کاروان المپیک کشورمان به‌دلیل دوپینگ از همراهی تیم‌های خود بازماندند. در فاصله کمتر از یک ماه تا شروع المپیک، نمونه اول تست دوپینگ یکی از کارته‌کا‌های اعزامی به المپیک توکیو مثبت شده است و به‌احتمال فراوان این ورزشکار حضور در المپیک را از دست خواهد داد. اهالی کاراته درحال تلاش برای مخفی نگه داشتن نام دوپینگی تازه کاراته هستند، اما شهرام هروی، سرمربی تیم‌ملی کاراته مردان کشورمان، نشانی بهمن عسگری، ملی‌پوش ۷۵-کیلوگرم کاراته، را داد. سرمربی تیم‌ملی کاراته که بسیار ناراحت بود، تأکید کرد این ورزشکار که به دوپینگ متهم شده است، بسیار خوش‌اخلاق و شایسته بود و در چند سال گذشته ۳۰ بار آزمایش منفی دوپینگ داشته است.

 

هروی از او نامی نبرد، اما گفت این ورزشکار سهمیه المپیک را یک‌سال‌ونیم قبل گرفت. باتوجه‌به اینکه از بین سجاد گنج‌زاده و بهمن عسگری، بهمن سهمیه را یک‌سال‌ونیم قبل گرفته است و هروی این مطلب را بیان کرده بود، به‌نظر می‌رسد محروم قطعی ما در المپیک همین بهمن عسگری است. شنیده می‌شود کاراته‌کای جوان کشورمان که ۴ طلای جهانی، یک طلای بازی‌های آسیایی و ۴ طلای قهرمانی جهان را در کارنامه دارد، در بهمن‌ماه به پزشکی مراجعه می‌کند و از او دارویی می‌گیرد و با اصرار به پزشک تأکید می‌کند که از ممنوعه‌نبودن دارو اطمینان داشته باشد و پزشک هم ادعا می‌کند داروی مدنظر در فهرست ممنوعه نیست، اما با همه این احوال آنچه نباید رخ داده است.


همچنین عصر دیروز اعلام شد نتیجه تست دوپینگ یکی از اعضای تیم‌ملی تکواندوی بانوان کشورمان هم مثبت اعلام شده است. این تکواندوکار که در بخش مبارزه هوگو کار می‌کند، درحالی تستش مثبت شده است که در اردو‌های آماده‌سازی برای المپیک هم حضور داشت و قرار بود در بخش تیمی المپیک به روی شی‌هاپ چانگ برود. البته این بخش از رقابت‌های المپیک مدال ندارد و به‌صورت نمایشی اجرا خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->