نگاهی بر شروه‌خوانی «ناخدا ستوده» در برنامه هلال + فیلم قسمت هجدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر بهادر اسدی کارگردان مشهدی درگذشت + بیوگرافی (۱۰ فروردین ۱۴۰۲) انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟
سرخط خبرها

فرصتی تازه برای استارت‌آپ‌های فرهنگی در فضای مجازی

  • کد خبر: ۷۲۳۲
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
فرصتی تازه برای استارت‌آپ‌های فرهنگی در فضای مجازی
امسال برای نخستین‌بار نمایشگاه «توسعه کسب‌وکار‌های فرهنگی در فضای مجازی» در مشهد برگزار می‌شود.
این خبر را مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی در نشست کارگروه استانی هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی در مشهد اعلام کرد.
 
به گزارش ایرنا، جعفر مروارید گفت: نمایشگاه توسعه کسب‌وکار‌های فرهنگی در فضای مجازی، مدلی از نمایشگاه است که به جای فروش محصولات، دربردارنده میز‌های گفت‌وگوی تجاری است. پیش از این نمایشگاه مشابهی در قم با محوریت «ایجاد نرم‌افزار اسلامی و نقش آن در مدل زندگی» برگزار شده بود، اما نمایشگاهی با محوریت کسب‌وکار فرهنگی در فضای مجازی در طیف گسترده برای نخستین‌بار در خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به طرح ابتکاری استاندار خراسان‌رضوی مبنی بر «مثلث توسعه اقتصادی-فرهنگی» باید فضای کسب‌وکار رونق پیدا کند که در این راستا برنامه‌های رونق تولید در فضای مجازی نیز یک گام رو به جلو در این حوزه خواهد بود.

مروارید ادامه داد: مشهد در تولید خبر، تأثیرگذاری و تبلیغات در رتبه‌های برتر کشور قرار دارد. محور نمایشگاه توسعه کسب‌وکار‌های فرهنگی امسال در مشهد نیز خبر، اطلاع‌رسانی و تبلیغات خواهد بود و هدف کلی، ایجاد ارتباط بین ایده‌پردازان و معین‌های اقتصادی در بستر پیشرفت کشور است.

در این نشست برای برگزاری نمایشگاه توسعه کسب‌وکار‌های فرهنگی در فضای مجازی مقرر شد در یک فراخوان، ایده‌پردازان و سرمایه‌گذاران استان شناسایی شوند و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان‌رضوی نیز پیونددهنده این ۲ قطب باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->