سرخط خبرها

اخبار کوتاه از آموزش

  • کد خبر: ۷۵۱۶
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
اخبار کوتاه از آموزش
امیر بابک پادارلو، دانش‌آموز ناحیه ۶ مشهد، مقام نایب قهرمانی در رشته میل‌بازی و مقام سوم در رشته تیمی زورخانه‌ای در مسابقات قهرمانی کشوری جوانان در استان اصفهان را از آن خود کرد.

آموزش وپرورش خراسان‌رضوی برای دومین سال پیاپی در حوزه پژوهش‌سرا‌های دانش‌آموزی رتبه برتر کشور را به دست آورد.

جشن عبادت مدارس دخترانه در حرم مطهر امام رضا (ع) با هماهنگی دارالقرآن حضرت زهرا (س) ناحیه ۴ مشهد مقدس برگزار شد.

اولین جلسه هماهنگی بیست‌و یکمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس استان با شعار «مدرسه ایمن-جامعه تاب‌آور» با حضور مسئولان آموزش و پرورش برگزار شد. لازم به یادآوری است مانور زلزله و ایمنی روز چهارشنبه ۶ آذرماه به صورت هم‌زمان در همه مدارس کشور برگزار خواهد شد.

مهدیس میرزایی و غزل قالجوقی ۲ دانش‌آموز دبیرستان دخترانه مصلی‌نژاد حضرت زهرا (س) ناحیه ۳ مشهد موفق شدند در جشنواره بین‌المللی اختراعات سال ۲۰۱۹ که در شهر لندن برگزار شد عناوین برتر این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهند.

تیم‌های برتر مسابقات علوم اعصاب شناختی دانش‌آموزی معرفی شدند. تیم دانش‌آموزی دبیرستان شهید هاشمی‌نژاد یک مشهد به عنوان گروه برتر و تیم‌های دانش‌آموزی دبیرستان شهید هاشمی‌نژاد ۲ مشهد و فرزانگان امین شهر نجف‌آباد استان اصفهان در رده‌های دوم و سوم این مسابقات برگزیده شدند.

بیست‌و‌دومین دوره انتخابات شورا‌های دانش‌آموزی استان با شعار «شورای دانش‌آموزی طلایه‌دار گام دوم انقلاب» روز چهارشنبه اول آبان‌ماه در تمامی مدارس استان و کشور برگزار خواهد شد.

به گفته «علیرضا مالک اشرفی»، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی از میان دانش‌آموزان استان، ۹۴۰ هزار دانش‌آموز واجد شرایط هستند که در بیش از ۹۰۰۰ مدرسه استان در انتخابات شورای مدرسه شرکت می‌کنند و پایه‌های اول و دوم ابتدایی در این فرایند حضور نخواهند داشت. افرادی که در انتخابات پذیرفته خواهند شد برای یک سال تحصیلی در همه تصمیم گیری‌های مدرسه نقش خواهند داشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->