سرخط خبرها
رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور:

الزام منشی‌های امتحانات دانش‌آموزان نابینا به رعایت پروتکل‌های بهداشت فردی

  • کد خبر: ۲۴۴۸۸
  • ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲
الزام منشی‌های امتحانات دانش‌آموزان نابینا به رعایت پروتکل‌های بهداشت فردی
معاون وزیر آموزش‌وپرورش از الزام رعایت تمام نکات بهداشتی از سوی منشیان امتحانات ویژه دانش‌آموزان نابینا در زمان برگزاری امتحانات خبر داد.

علی صمدی جوان_ به گزارش شهرآرانیوز، دکتر سیدجواد حسینی با اعلام این خبر گفت: باتوجه به تصویب برگزاری امتحانات پایان‌ترم مدارس کشور به‌صورت حضوری، تمام دانش‌آموزان مدارس استثنایی سراسر کشور نیز با رعایت حداکثری نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی در این امتحانات شرکت خواهند کرد.


حسینی تصریح کرد: باتوجه به نیاز دانش‌آموزان کم‌بینا و نابینا به منشی برای امتحانات، منشی‌های این گروه از دانش‌آموزان استثنایی باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام آزمایش‌های پزشکی لازم در کنار این دانش‌آموزان بنشینند.


رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور در واکنش به مناسب‌سازی نشدن محتوای دروس مدارس برای دانش‌آموزان استثنایی که از شبکه‌های سراسری سیما پخش می‌شود، گفت: رایزنی‌های فراوانی برای این امر شده است، اما پاسخ صداوسیما به ما این بود که امکانات و زیرساخت‌های لازم برای مناسب‌سازی محتوای دروس دانش‌آموزان ناشنوا را نداریم.


حسینی ادامه داد: براین‌اساس، ما با این فرض که اصلا تلویزیون نداریم، آموزش‌های مکمل خود را از طریق فضای مجازی و با هماهنگی آموزگاران متخصص آموزش ناشنوایان ادامه خواهیم داد.

 

گفتنی است که ۱۲۵۹ دانش‌آموز معلول در مشهد به تحصیل مشغول می‌باشند که از این تعداد ۷۲۱ نفر در مقطع ابتدایی و ۵۳۸ نفر نیز در مقطع متوسطه به تحصیل مشغول هستند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->