اعلام نتایج قطعی آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم (۲ مرداد ۱۴۰۳) بازداشت در مدینه به‌خاطر غزه | روحانی مشهدی از ماجرای دستگیری خود در عربستان، در ایام حج امسال می‌گوید وامی قطره‌چکانی برای بازنشستگان | سهم ناچیز بازنشستگان تامین اجتماعی مشهد و خراسان رضوی از وام ۳۰ میلیونی ویروس جدید «نیپا» جنوب هند را در حالت آماده‌باش قرار داد + ویدئو آنتی بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از استاندارد جهانی تجویز می‌شود خراسان رضوی پیشرو در شناسایی و اهدای عضو در کشور | اهداکنندگان مرگ مغزی به ۳۲۴ بیمار نیازمند به عضو، زندگی دوباره بخشیدند تقریباً تمام افراد بالای ۶۵ سال مبتلا به آب‌مروارید می‌شوند آزمون تعیین رشته مجدد، برای کدام دانش‌آموزان برگزار می‌شود؟ کاهش نسبی دمای هوای برخی مناطق کشور از اواسط هفته آینده (۲ مرداد ۱۴۰۳) متن دقیق آیین‌نامه اجرایی متناسب سازی حقوق بازنشستگان چیست؟ | واریز مبلغ ماهانه یک میلیون تومان به حساب بازنشستگان کشوری و لشکری و صندوق فولاد انتقال زائران اربعین از شلمچه با ناوگان ایرانی امکان پذیر شد هوای کشور گرم‌تر می‌شود (یکم مرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم
سرخط خبرها

جهش آمار کودکان مبتلا به کرونا در موج پنجم + جدول

  • کد خبر: ۷۷۶۸۸
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
جهش آمار کودکان مبتلا به کرونا در موج پنجم + جدول
ابتلای کودکان به کرونا درحالی در کشور افزایش یافته است که به جز تهران ۴ استان خراسان رضوی، مازندران، فارس و همدان پیشتاز بستری کودکان هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، به‌گفته فرهاد چوبدار، رئیس بیمارستان کودکان حضرت علی‌اصغر (ع) تهران در پیک پنجم کرونا مراجعه کودکان به بیمارستان‌ها افزایش دوبرابری داشته است. به گزارش گروه ایرانشهر، گرچه در موج نخست کرونا نه تنها کودکان که ابتلای افراد جوان هم احتمال کمی داشت، اما از تیر سال گذشته اعلام شد، موج دوم کرونا می‌تواند کودکان را درگیر کند.

در یک سال گذشته و با آمدن و رفتن موج‌های مختلف کرونا بر میزان ابتلای کودکان و حتی نوزادان به ویروس کرونا افزوده شد و کار تا جایی پیش رفت که حالا در موج پنجم با بستری پرتعداد و مرگ کودکان نسبت به پیک‌های قبلی مواجهیم. آنطور که در اخبار آمده است، بیمارستان مسیح‌دانشوری تهران و بیمارستان‌های مشهد روزگار خوبی در بخش کودکان ندارند.

سویه دلتا جان کودکان را به‌راحتی می‌گیرد و حتی اگر منجر به مرگ نشود، آنطور که پزشک متخصص بیمارستان مسیح‌دانشوری گفته است در یک هفته می‌تواند ۴ کیلوگرم از وزن کودکی ۷ ساله را برباید و به او صدماتی جبران‌ناپذیر بزند.

مهدیار سعیدیان می‌گوید: بیمارستان‌های تخصصی کودکان پر است از کودکان، نوزادان و شیرخوارانی که مبتلا به نوع پیشرفته کوویدـ ۱۹ هستند و این مسئله به‌دلیل رعایت نکردن و بی‌توجهی به توصیه کارشناسان بوده است.

 

جهش آمار کودکان مبتلا به کرونا در موج پنجم + جدول
منبع: همشهری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->