گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

انتقاد پیشکسوت استقلال از فروش قایدی و جدایی اسماعیلی

  • کد خبر: ۷۹۳۹۶
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
انتقاد پیشکسوت استقلال از فروش قایدی و جدایی اسماعیلی
رضا رجبی، یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال براین باور است که مدیران استقلال در ماجرای فروش قایدی هیچ صداقتی با هواداران این باشگاه نداشتند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، رضا رجبی، پیشکسوت باشگاه استقلال از نحوه عملکرد استقلال درنقل و انتقالات و همچنین شیوه جدایی مهدی قایدی به شدت ناراحت است.


رجبی می‌گوید: «در کل دنیا پیش از اتمام فصل و شروع نقل و انتقالات برای جذب بازیکن و تعیین تکلیف کادرفنی برنامه‌ریزی می‌شود. پس از مشخص شدن فلسفه و سیستم بازی تیم، روند جذب بازیکن آغاز می‌شود.  نمی‌دانم در باشگاه استقلال چه خبر است که به احتمال زیاد فرشید اسماعیلی جدا می‌شود. در زمان جدایی مهدی قائدی هم کمترین میزان صداقت را دیدیم. یک روز می‌گفتند وی را می‌فروشند و روز دیگر گفتند با توجه به نیاز فرهاد مجیدی، قائدی حفظ می‌شود. نفراتی هم که جای آن‌ها جذب شدند جوان هستند، اما استقلال زمانی برای آزمون و خطا ندارد. سال‌ها است این تیم جام نگرفته و این امر سبب تحقیر و عصبانیت هواداران شده است.» رجبی معتقد است این تیم هم نمی‌تواند قهرمان لیگ بیست و یکم شود: «با این نفراتی که استقلال در نقل و انتقالات امسال جذب کرده باز هم نمی‌توانند این تیم را به قهرمانی برسانند. استقلال در پست‌های مختلف بازیکنان مکمل ندارد.  به صورت مثال اگر قرار باشد ۴-۲-۳-۱ بازی کند، در پست‌های مختلف بازیکن مکمل در اختیار ندارد. این موضوع در دراز مدت برای تیمی که می‌خواهد در سه رقابت بازی کند، اذیت کننده است.»


رجبی از عملکرد بازیکنی همچون رضاوند نیز گله می‌کند: «استقلال در خط هافبک مشکلات زیادی دارد. بازیکنی مثل آرش رضاوند با وجود توانمندی‌های تکنیکی‌اش، فصل گذشته به دلیل ناآمادگی بدنی از دقیقه ۶۰ به بعد نمی‌توانست کارایی بالا داشته باشد و تقریبا در زمین راه می‌رفت. خلاء بازیکنی مثل مسعود ریگی قطعا در استقلال مشخص خواهد شد. وی در قطع توپ، فشار روی تیم حریف، دوندگی بالا وضعیت فوق‌العاده‌ای داشت. همچنین در خط حمله هم بازیکنان هدف، سرعتی و سرزن قابلی که بتوانند شرایط متفاوتی را رقم بزنند نداریم. به همین دلیل همیشه باید استقلال با یک سبک و شیوه بازی کند و در این حالت قطعا به مشکل می‌خورد. مجبوریم تیم‌مان را همیشه با پرسپولیس مقایسه کنیم. تیم حریف وقتی بازیکنی را از دست می‌دهد بازیکنی مشابه را با همان ویژگی‌ها، قیمت و توانمندی جذب می‌کند، زیرا از پرسپولیس حمایت‌های دولتی و جانبی می‌شود.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->