نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

همه بالانشینان مساوی کردند!

  • کد خبر: ۷۹۸۹
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
همه بالانشینان مساوی کردند!
در هفته ناکامی ادامه‌دار ملوان در لیگ دسته‌اول فوتبال کشور

هفته دهم لیگ‌یک فوتبال کشور عصر دیروز با 9 دیدار شروع شد و تیم‌های بادران، سپیدرود رشت، نود ارومیه و نیروی زمینی مقابل حریفانشان به پیروزی رسیدند و 5 بازی نیز به تساوی انجامید.


فجر با تساوی هم صدرنشین ماند
مهم‌ترین بازی هفته دهم رقابت‌های لیگ‌یک بین 2 تیم بالای‌جدولی در شیراز بدون گل به اتمام رسید تا فجر همچنان رتبه اول جدول را حفظ کند. بازی 2 تیم فجرسپاسی و گل‌ریحان در زمین حافظیه با حضور نزدیک به 5هزار تماشاچی باوجود بازی تهاجمی 2 تیم گلی دربرنداشت. فجر با این تساوی بیست‌ویک‌امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم شگفتی‌ساز نود در صدر باقی ماند؛ این درحالی است که آن‌ها باید از مس کرمان نیز متشکر باشند که با متوقف‌کردن مس رفسنجان، صدر را برای شیراز حفظ کردند. گل‌ریحان هم که در این فصل فراتر از انتظار نشان داده است، با 20امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت که اگر این بازی به سود آن‌ها تمام می‌شد، شاگردان نصرتی صدرنشین لیگ می‌شدند.


ادامه شگفتی‌سازی نود
نودی‌ها که دیروز در خانه میزبان آرمان‎گهر بودند، با گلی که در دقایق پایانی وارد دروازه حریف کردند، بیست‌امتیازی شدند تا در رده دوم جدول قرار بگیرند. وحید بیات‎لو که تیمی دونده و چغر را در رقابت‌های این فصل از لیگ دسته‌اول به میدان فرستاده است، برای این پیروزی زحمات زیادی متحمل شد. اگر‌چه به نظر می‌رسید آرمان‎گهر حریف سرسختی نباشد، اما در دقایق پایانی تماشاگران میزبان از کسب پیروزی ناامید شده بودند. این تیم دیروز مقاومت جانانه‌ای مقابل نود داشت و 2 بار هم تیر دروازه‌اش لرزید؛ اما تا ثانیه‌های پایانی کم نیاورد. دیروز لیگ دسته‌اول کم‌گل و درحالی‌که بازی‌ها با حداقل فاصله دنبال شد، شاگردان بیات‎لو با تک‌گل عبادزاده در دقیقه87 توانستند به یک برد مهم دست پیدا کنند که این 3امتیاز اهمیت زیادی برای ادامه راه این تیم تازه‌وارد به فوتبال ایران خواهد داشت.


هفتمین شکست متوالی انزلیچی‌ها
ملوانان یکی از بدترین و البته عجیب‌ترین روزهای خود را پشت‌سر می‌گذارند. آن‌ها دیروز با گلی که در دقایق پایانی دریافت کردند، 3 امتیاز بازی را به حریف خود واگذار کردند تا برای هفتمین بازی پشت‌سر هم ببازند. انزلیچی‌ها از ابتدا درشرایطی پا به میدان گذاشتند تا بتوانند با حداقل امتیاز زمین را ترک کنند و در طرف مقابل بادرانی‌ها که برای رسیدن به بالای جدول احتیاج به 3امتیاز این بازی داشتند، شروع به حمله به دروازه ملوانان کردند. انزلیچی‌ها که بعد از دفع یکی‌دو فرصت چند حمله نیز به سوی دروازه حریف داشتند، در دقایق پایان نیمه اول و بر اثر خطای فربد بلوک‌باشی یک پنالتی به حریف خود دادند. این پنالتی که توسط کریم اسلامی نواخته شد، درنهایت راهی به دروازه ملوانان نیافت و این کامیاب عشایر بود که توانست ضربه اسلامی را مهار کند تا بادرانی‌ها درنهایت با امتیاز کامل راهی رختکن نشوند. از آغاز نیمه شاگردان فرهاد کاظمی به‌دنبال این بودند تا بتوانند دروازه تیم مهمان را باز کنند و بتوانند به 3امتیاز این دیدار خانگی دست پیدا کنند. این اتفاق در دقیقه4+90 بالاخره افتاد و نارنجی‌پوشان درحالی‌که چیزی تا پایان بازی باقی نمانده بود، توسط کیوان امرایی ضربه نهایی را به انزلیچی‌ها وارد کردند.
در سایر بازی‌های دیروز، دیدار مسی‌های رفسنجان و کرمان با تساوی یک‌بر‌یک به پایان رسید. شهرداری تبریز هم با همین نتیجه مقابل آلومینیوم متوقف شد و استقلال خوزستان نیز این نتیجه را برابر سرخ‌پوشان پاکدشت تکرار کرد. نیروی زمینی هم با یک گل از سد رایکا گذشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->