تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دارندگان ویزای عراق برای اربعین نیازی به ثبت نام در سامانه سماح ندارند

  • کد خبر: ۸۰۷۶۶
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
دارندگان ویزای عراق برای اربعین نیازی به ثبت نام در سامانه سماح ندارند
افرادی که از قبل اقدام به دریافت ویزای عراق کرده‌اند و ویزای آن‌ها همچنان اعتبار دارد برای سفر اربعین نیاز نیست در سامانه سماح ثبت نام کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد محمدی فر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی از افرادی که از قبل ویزای عراق دریافت کردند آیا باید مانند سایر زائران مراسم اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کنند، اظهار کرد: افرادی که از قبل اقدام به دریافت ویزای عراق کرده‌اند و ویزای آن‌ها همچنان اعتبار دارد برای سفر اربعین نیاز نیست در سامانه سماح ثبت نام کنند.

وی افزود: این افراد دقت کنند که ویزای آن‌ها باید تا پایان مراسم اربعین حسینی اعتبار داشته باشد در غیر این صورت از خروج آن‌ها از کشور جلوگیری می‌شود.

به گفته محمدی فر افرادی که از قبل ویزا دارند و الان می‌خواهند از کشور خارج شوند حتماً باید تست PCR منفی که ۷۲ ساعت قبل از پرواز انجام شده است را برای خروج از کشور ارائه دهند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی تاکید کرد: افرادی که ویزا ندارند به هیچ عنوان اجازه خروج از کشور را ندارند چراکه هیچ گونه ویزای اورژانسی در فرودگاه‌های عراق صادر نمی‌شود.

محمدی فر بیان کرد: تمام افرادی که تصمیم دارند در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند برای خروج از کشور باید از طریق هوایی اقدام کنند، اما برای بازگشت می‌توانند از مرز زمینی مهران به کشور برگردند که جزئیات آن در روز‌های آتی اطلاع رسانی می‌شود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->