تصویرسازی دیجیتال حسن روح‌الامین برای شعر رهبر انقلاب + عکس مجموعه ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد دبیر بیست‌و‌دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد لیلا حاتمی با «مسیر باد» به ونیز می‌رسد؟ «پرویز خان» سینما آنلاین + زمان اکران آنلاین سریال «رخنه» کلید خورد تولید فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تیزر ماجرای تیراندازی به «کنجی ژیراک» ستاره موسیقی پاپ فرانسه محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ مشخص شد ماجرای تغییر در قوانین فصل آینده جوایز اسکار فصل دوم «آقای قاضی» در شبکه دو + زمان پخش خاطره‌ای از جنس صدا | یادی از شهلا ناظریان، دوبلور پیشکسوت که ۲ سال پیش در چنین روزی درگذشت فیلم سازی در مشهد جاده یک طرفه است | گفتگو با سعید ولی زاده، فیلمساز مشهدی آشنایی با برخی شخصیت‌های ماندگار ویلیام شکسپیر + عکس داستان‌هایی از ذهن آشفته انسان امروزی | گپی با نویسنده «گالری یک ذهن درهم» درباره این مجموعه داستان و حال و هوای آن صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغو جایزه انجمن قلم آمریکا در اعتراض به انفعال درقبال مردم غزه
سرخط خبرها

پخش زنده اربعین همراه با «زیارت نیابتی» در کربلا + لینک مشاهده

  • کد خبر: ۸۱۶۶۷
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
  • ۱
پخش زنده اربعین همراه با «زیارت نیابتی» در کربلا + لینک مشاهده
صداوسیما با راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی حبیب در قالب پویش «زیارت نیابتی» گامی‌کوچک در رفع دل‌تنگی عاشقان حسین (ع) برداشته است.

شهرآرانیوز - عراق کانون اعتاب مقدسه ائمه معصومین (س) در جهان است به طوری که مضجع شریف شش امام معصوم شیعیان در این کشور قرار دارد. به ویژه بارگاه نورانی حضرت سیدالشهدا امام حسین علیه السلام در کربلای معلی، که محل توجه همه عاشقان و ارادتمندان آن حضرت از سرتاسر جهان است.

صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برغم پوشش مداوم رویداد‌های مذهبی در این اعتاب مقدسه در طول سال، تاکنون شبکه یا کانالی را به طور انحصاری برای مخاطبان جهانی عتبات اختصاص نداده بود.

راه‌اندازی «تلویزیون اینترنتی حبیب» در تلوبیون و شبکه سپهر (قابل دسترس در ستاپ‌باکس‌ تلویزیون‌های خانگی) از دیگر اقدامات معاونت فضای مجازی بوده که با ارتباط‌های زنده با شهر کربلا، نجف و مسیر پیاده‌روی و همچنین پخش محتواهای اختصاصی، گامی دیگر در افزایش ضریب نفود مصرف رسانه‌ای اربعین و بهره‌مندی عموم مردم از توفیقات و برکات زیارت حضرت اباعبدالله حسین (ع) است.

مشاهده پخش زنده مراسم ویژه اربعین ۱۴۰۰ در شبکه حبیب

نحوه شرکت در پویش «زیارت نیابتی»

وب‌سایت HabibTv.ir با قابلیت بارگذاری ویدئوی ارسالی از زائران و مشتاقان فراهم شده است تا برای هم‌راهی و استفاده از تولیدات مردمی در پویش زیارت نیابتی استفاده شود.

زائران عراقی و ایرانیانی که امکان حضور در پیاده‌روی دارند با مراجعه به سایت tvzaer.ir تقاضای زیارت می‌فرستند.

پخش زنده اربعین همراه با «زیارت نیابتی» در کربلا + لینک مشاهده

ویدئو | نحوه درخواست زیارت نیابتی در اربعین سال ۱۴۰۰

سپس درخواست آن‌ها پذیرفته می‌شود و حاضران در کربلا به نیابت از آن‌ها زیارت را انجام می‌دهند.

کاربران رسانه‌های اجتماعی نیز می‌توانند با هشتک #به_تو_ازدورسلام و #زیارت_نیابتی به غنای محتوای اربعینی، کمک کرده و در این پویش شرکت کنند.

ویدئو | من ایران‌ام و تو عراقی، چه فراقی...

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یزدانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
0
0
سلام از حالا میشه برای پیاده روی اربعین رفت موکبها برقرارهستند؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->