معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

جی تی ای بالاخره برای نینتندو هم منتشر می‌شود

  • کد خبر: ۸۳۲۷۴
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
جی تی ای بالاخره برای نینتندو هم منتشر می‌شود
راک استار اعلام کرده است بالاخره طرفداران نینتندو هم می‌توانند بازی Grand Theft Auto را در قالب سه‌گانه Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition روی کنسول‌ ژاپنی تجربه کنند.

شهرآرانیوز - برخی اتفاقات در دنیای بازی علی‌رغم درخواست‌های زیاد کاربران به چیزی شبیه خواب و خیال و آرزو می‌ماند؛ اما یکی از آن‌ها بالاخره قرار است محقق شود: Grand Theft Auto برای نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد.

۱۰ سال از آخرین باری که یک نسخه از بازی محبوب GTA برای کنسول نینتندو منتشر شد می‌گذرد: Grand Theft Auto: Chinatown Wars روی  Nintendo DS هم قابل بازی بود. از آن زمان تا به اکنون شبیه‌ساز دزدیدن ماشین و مشت‌زدن عابران پیاده در انحصار پلی‌استیشن و ایکس‌باکس بوده‌ است.

خبر خوب برای طرفداران نینتندو و جی‌تی‌ای این است که راک استار به صورت رسمی اعلام کرده است که سه‌گانه GTA با نام Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition علاوه‌بر کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و سری ایکس برای نینتندو سوئیچ (Nintendo switch) هم خواهد آمد. البته این سه‌گانه در سال ۲۰۲۲ برای IOS و اندروید هم در دسترس خواهد بود. راک استار در توضیحی گفته است:

به مناسبت سالگرد بازی جی‌تی‌ای مفتخریم اعلام کنیم پایان سال جاری هرسه بازی سه‌گانه Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition: برای تمام پلتفرم‌های نسل کنونی منتشر خواهد شد. 

این سه‌گانه محبوب‌ترین عناوین مجموعه جی‌تی‌ای را درخود خواهد داشت: GTA ۳، GTA: Vice City و GTA: San Andreas. این سه‌‍بازی با گرافیک بهبودیافته و پیشرفت‌هایی در  گیم‌پلی در همان ظاهر و حس‌وحال کلاسیک به طرفداران تقدیم می‌شود.

به نظر می‌رسد راک استار با انتشار این سه بازی در یک مجموعه قرار است هرکدام از آن‌ها را به‌صورت منفرد و جدا از خرده‌فروشی‌ها جمع کند:

برای اینکه آماده انتشار سه‌گانه شویم، هفته آینده حذف نسخه‌های موجود این عناوین کلاسیک را از خرده‌فروشی‌های دیجیتال آغاز می‌کنیم.

راک‌استار بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition را برای جشن ۲۰سالگی بازی GTA ۳ به بازار می‌فرستد.


تصاویری از ریمستر تریلوژی «جی تی ای» در نینتندو سوییچ

سه بازی «جی‌ تی‌ ای» در تریلوژی جدید راک استار چه تغییراتی خواهند داشت؟


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->