«لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
سرخط خبرها

رونمایی از اولین تماشاخانه سیار خراسان رضوی در مشهد

  • کد خبر: ۸۳۳۰۳
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
  • ۱
رونمایی از اولین تماشاخانه سیار خراسان رضوی در مشهد
همزمان با هفته کودک اولین تماشاخانه سیار خراسان رضوی در مشهد با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی رونمایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز - همزمان با هفته کودک اولین تماشاخانه سیار خراسان رضوی در مشهد با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی رونمایی شد. 

ابراهیم زره‌ساز، رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در این مراسم گفت: ساخت این تماشاخانه سیار با اهدای یک دستگاه تریلی از سوی دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان آغاز شد و با هزینه ۲۲ میلیارد ریال و تجهیز آن به سیستم‌های صوتی و تصویری و سایر امکانات برگزاری نمایش و تئاتر به انجام رسید. با راه‌اندازی این تماشاخانه کودکان نقاط محروم، حاشیه شهر‌ها و روستا‌های دورافتاده نیز از این امکان فرهنگی برخوردار می‌شوند.

محمد حسین صالحی، دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی، هم در این مراسم گفت: برای مبارزه با اعتیاد هم افزایی همه دستگاه‌ها و دست اندرکاران مورد نیاز است که در این راستا طی ۲ سال گذشته با کمک سایر دستگاه‌ها و امضای تفاهمنامه بیش از ۱۸۰ کتابخانه روستایی را تجهیز کردیم.

رونمایی از اولین تماشاخانه سیار خراسان رضوی در مشهد

محبوبه بزم آرا، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان خراسان رضوی نیز گفت: این تماشاخانه سیار که اولین تماشاخانه در نوع خود می‌باشد با هدف بهره‌مندی کودکان و نوجوانان تمامی نقاط استان بویژه کودکان حاشیه شهر، روستا‌ها و مناطق محروم از فعالیت‌های فرهنگی نمایش، تئاتر، انیمیشن و موزیک راه اندازی شده که از آن در مناسبت‌های مختلف در این مکان‌ها استفاده خواهد شد. آموزش دوستیابی، در امان ماندن از آسیب‌های اجتماعی، مهارت‌های زندگی به زبان کودکانه و آموزش تصمیم‌گیری درست در مواقع حساس و توانمندی "نه" گفتن با زبان قصه، تئاتر، نمایش و انیمیشن از دیگر اهداف این تماشاخانه است. ۳۵ مرکز ثابت، هشت مرکز سیار و سه مرکز پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیش از ۴۵ هزار عضو در استان خراسان رضوی فعال است.

دکتر مهدی علی اکبر زاده، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، نیز در سخنان کوتاهی برای جمع کودکان حاضر در این مراسم در باره برخی موضوعات آموزشی به زبان کودکانه صحبت کرد.

منبع: ایرنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شایلین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
0
0
سلام ممنون بابت تئاتر خوبتون ببخشید برای دی ماه ۱۴۰۰ که الان تونیم چه سریال های اجرا میشه و چه تاریخ های مرسی ازتون
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->