وزیر ارشاد: سال گذشته ۱۲۰هزار مجوز کتاب صادر شد ویدئو | فیلمبرداری فصل دوم سریال «Wednesday» آغاز شد + تیزر «ایزابل هوپر» رئیس هیات داوران ونیز شد مدیرمسئول روزنامه شهرآرا: سبک زندگی و اثرات تهاجم فرهنگی، دغدغه مشترک رسانه‌های ایران و عراق است برگزاری مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودک‌و‌نوجوان در مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) گام جدی برای تقویت تعاملات رسانه‌ای میان ایران و عراق سخنان جنجالی «کیانوش عیاری» درباره پرداخت دستمزد عواملش واکنش محمدرضا شهبازی، مجری «پاورقی» به ماجرای خبر اخراجش از تلویزیون «گودزیلا منهای یک» هم‌زمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی «آبی روشن» با بازی مهران غفوریان و مهران احمدی در راه سینما جایزه نتپک بیست‌وپنجمین جشنواره جئونجو کره جنوبی برای «گیج گاه» شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند اولین کتاب بازیگر «عطرآلود» در نمایشگاه کتاب آغاز به کار سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران آرمین زارعی، خواننده جوان، بستری شد + علت
سرخط خبرها

رونمایی از اولین تماشاخانه سیار خراسان رضوی در مشهد

  • کد خبر: ۸۳۳۰۳
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
  • ۱
رونمایی از اولین تماشاخانه سیار خراسان رضوی در مشهد
همزمان با هفته کودک اولین تماشاخانه سیار خراسان رضوی در مشهد با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی رونمایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز - همزمان با هفته کودک اولین تماشاخانه سیار خراسان رضوی در مشهد با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی رونمایی شد. 

ابراهیم زره‌ساز، رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در این مراسم گفت: ساخت این تماشاخانه سیار با اهدای یک دستگاه تریلی از سوی دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان آغاز شد و با هزینه ۲۲ میلیارد ریال و تجهیز آن به سیستم‌های صوتی و تصویری و سایر امکانات برگزاری نمایش و تئاتر به انجام رسید. با راه‌اندازی این تماشاخانه کودکان نقاط محروم، حاشیه شهر‌ها و روستا‌های دورافتاده نیز از این امکان فرهنگی برخوردار می‌شوند.

محمد حسین صالحی، دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی، هم در این مراسم گفت: برای مبارزه با اعتیاد هم افزایی همه دستگاه‌ها و دست اندرکاران مورد نیاز است که در این راستا طی ۲ سال گذشته با کمک سایر دستگاه‌ها و امضای تفاهمنامه بیش از ۱۸۰ کتابخانه روستایی را تجهیز کردیم.

رونمایی از اولین تماشاخانه سیار خراسان رضوی در مشهد

محبوبه بزم آرا، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان خراسان رضوی نیز گفت: این تماشاخانه سیار که اولین تماشاخانه در نوع خود می‌باشد با هدف بهره‌مندی کودکان و نوجوانان تمامی نقاط استان بویژه کودکان حاشیه شهر، روستا‌ها و مناطق محروم از فعالیت‌های فرهنگی نمایش، تئاتر، انیمیشن و موزیک راه اندازی شده که از آن در مناسبت‌های مختلف در این مکان‌ها استفاده خواهد شد. آموزش دوستیابی، در امان ماندن از آسیب‌های اجتماعی، مهارت‌های زندگی به زبان کودکانه و آموزش تصمیم‌گیری درست در مواقع حساس و توانمندی "نه" گفتن با زبان قصه، تئاتر، نمایش و انیمیشن از دیگر اهداف این تماشاخانه است. ۳۵ مرکز ثابت، هشت مرکز سیار و سه مرکز پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیش از ۴۵ هزار عضو در استان خراسان رضوی فعال است.

دکتر مهدی علی اکبر زاده، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، نیز در سخنان کوتاهی برای جمع کودکان حاضر در این مراسم در باره برخی موضوعات آموزشی به زبان کودکانه صحبت کرد.

منبع: ایرنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شایلین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
0
0
سلام ممنون بابت تئاتر خوبتون ببخشید برای دی ماه ۱۴۰۰ که الان تونیم چه سریال های اجرا میشه و چه تاریخ های مرسی ازتون
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->