مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها

برنامه شهرداری مشهد دارای شاخص ارزیابی باشد

  • کد خبر: ۸۳۵۰۲
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
برنامه شهرداری مشهد دارای شاخص ارزیابی باشد
حجت‌الاسلام حسنعلی اخلاقی‌امیری با بیان اینکه شهردار مشهد برنامه‌ای جامع ارائه داده است، افزود: بی‌شک برنامه وقتی می‌تواند درست پیاده شود که مجریان برنامه با اشراف کافی در مسیر درست به‌ثمرنشاندن آن برنامه گام بردارند.

لاله سادات کوثری | شهرآرانیوز؛ پس از آنکه سیدعبدا... ارجائی، سکان مدیریت شهر را به دست گرفت، برنامه‌های خود را برای اداره مشهدالرضا (ع)، جهان‌شهر برکت و کرامت، در قالب ۱۹ راهبرد و ۱۸ چرخش تحول‌آفرین ارائه داد. شهردار مشهد با ارائه این راهبرد‌ها و چرخش‌های تحول‌آفرین، اعلام کرد که شورای انقلابی شهر مشهد به فرد رأی نداده، بلکه به برنامه رأی داده است.

این موضوع را هم مطرح کرد و از نخبگان، متخصصان، هنرمندان و شهروندان خواست که برنامه‌هایش را نقد کنند و پیشنهاد ارائه دهند تا پیوست تکمیلی برای برنامه اداره شهر ایجاد شود. در همین راستا بر آن شدیم تا بند‌های این برنامه راهبردی را در قالب گفتگو‌هایی با اعضای ادوار شورای اسلامی شهر مشهد مرور کنیم و نظرات آن‌ها را جویا شویم.
عضو شورای چهارم شهر مشهد در این‌باره گفت: فرصت خدمتگزاری به این شهر هم‌اکنون در دستان شهردار کنونی مشهد است.

برنامه کنونی جامع، اما کلی است

حجت‌الاسلام حسنعلی اخلاقی‌امیری با بیان اینکه شهردار مشهد برنامه‌ای جامع ارائه داده است، افزود: بی‌شک برنامه وقتی می‌تواند درست پیاده شود که مجریان برنامه با اشراف کافی در مسیر درست به‌ثمرنشاندن آن برنامه گام بردارند.
وی ادامه داد: برنامه باید شاخصه‌هایی داشته باشد که بشود آن را ارزیابی کرد و اگر این مهم محقق نشود، برنامه در حد حرف و شعار باقی خواهد ماند.

عضو شورای چهارم شهر مشهد بیان کرد: توصیه می‌کنم در برنامه به مجموع پیام‌ها و توصیه‌های رهبری در ابعاد مرتبط اجرایی توجه ویژه شود.

حجت‌الاسلام اخلاقی تصریح کرد: رجوع به کتاب آیین شهرداری در این راستا توصیه می‌شود. زیرا این کتاب شامل توصیه‌های مقام معظم رهبری به اعضای شورای شهر است. احساس می‌کنم بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه بسیار راهگشا خواهد بود.

برنامه‌های شهردار به‌صورت جدول ارائه و اجرا شود

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنیم این برنامه‌ها در جدولی قرار گیرد و در کنار آن سهم اجرایی و نفوذ مدیریت‌ها و سازمان‌های گوناگون شهرداری در تحقق برنامه لحاظ شود. البته به این جدول باید شاخصی با عنوان شاخص ارزیابی سازمان‌ها و مدیریت‌ها افزوده شود.

حجت‌الاسلام اخلاقی بیان کرد: در طول مسیر خدمت باید همواره این نکته مدنظر شهردار مشهد و دیگر مدیران حوزه مدیریت‌شهری قرار بگیرد که فرصت خدمت به زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) خیلی زود تمام می‌شود؛ بنابراین بهتر است از این فرصت به‌شایستگی استفاده کرد تا مسیر پیشرفت هرچه زودتر و بهتر به نتیجه برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->