معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

آیا اینستاگرام قرار است بالاخره برای سلامت کاربران کودک و نوجوانش فکری کند؟

  • کد خبر: ۸۳۵۷۶
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
آیا اینستاگرام قرار است بالاخره برای سلامت کاربران کودک و نوجوانش فکری کند؟
اینستاگرام قرار است قابلیتی را معرفی کند که کاربران نوجوان بعد از مدتی استفاده از این شبکه اجتماعی حداقل برای مدتی استراحت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز - فیسبوک اخیرا از عرضه قابلیت‌هایی خبر داده که آسیب سرویس‌های این شرکت را برای نوجوانان کمتر می‌کنند. اینستاگرام قرار است قابلیتی برای «استراحت» داشته باشد تا کاربران حداقل برای مدتی از این شبکه اجتماعی استفاده نکنند. همچنین نوجوانان تشویق می‌شوند تا از محتوا‌هایی که ممکن است برایشان مناسب نباشد، دوری کنند.

«نیک کلگ»، معاون ارشد امور جهانی فیسبوک، هنوز نگفته این قابلیت‌ها چه زمانی آماده می‌شوند، اما هر دو ویژگی برای کاهش اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی و سایر رفتار‌های ناسالم طراحی شده‌اند. او صرفا گفته است:

«به‌زودی چیزی معرفی خواهیم کرد که فکر می‌کنم تفاوت قابل‌توجهی ایجاد می‌کند. در این سازوکار اگر سیستم‌های ما متوجه شوند که نوجوانان بار‌ها و بار‌ها محتوایی را دیده‌اند و آن محتوا برای سلامتی‌شان مفید نبوده، آن‌ها را به مشاهده سایر محتوا‌ها هدایت می‌کنیم.»

اینستاگرام با سازوکار‌های جدیدش می‌خواهد به بخشی از نگرانی‌هایی که خانم هاوگن مطرح کرده پاسخ دهد. او گفته بود فیسبوک می‌داند که الگوریتم‌ها مخرب هستند و کودکان را به سمت محتوا‌های مضر هدایت می‌کنند، اما کمترین تلاشی برای مقابله با نفرت‌پراکنی انجام نمی‌دهد. به ادعای هاوگن، فیسبوک سودآوری را به حفظ ایمنی کاربران ارجح می‌داند.

آقای کلگ در پاسخ به سوال سی‌ان‌ان مبنی بر اینکه الگوریتم فیسبوک موجب تقویت خشونت در ماجرای حمله به ساختمان کنگره در تاریخ ۶ ژانویه ۲۰۲۱ شده بود یا نه، گفت نمی‌تواند با «بله» یا «نه» به این سوال پاسخ دهد. هاوگن قرار است به‌زودی با کمیته بررسی سنا به صحبت درباره این حادثه بپردازد.

پیش‌تر مارک زاکربرگ هم در مقابل اتهامات مطرح‌شده از سوی خانم هاوگن سکوت خود را شکست و این گفته‌ها را غیرمنطقی خواند.

منبع: دیجیاتو به نقل از سی‌ان‌ان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->