فضانوردان جدید ایستگاه فضایی بین‌المللی چه زمانی به فضا اعزام می‌شوند؟ احتمال برگزاری دور جدید مذاکرات روسیه و آمریکا تا پایان تابستان ۲۰۲۵ ویدیو | درمان غیرتهاجمی آلزایمر با عینک نوردرمانی هند رادار جدید برای ردیابی هواپیماهای رادارگریز معرفی کرد ایلان ماسک از Grok 4 به عنوان هوشمندترین هوش مصنوعی جهان رونمایی کرد گلکسی z فلیپ ۷ معرفی شد + ویژگی‌ها و مشخصات گلکسی z فولد و فلیپ ۷ تا چند سال آپدیت اندروید دریافت می‌کنند؟ گلکسی واچ اولترا ۲۰۲۵ معرفی شد + ویژگی‌ها و مشخصات سامسونگ از گلکسی z فولد ۷ رونمایی کرد + مشخصات و ویژگی‌ها دو بسته‌ حمایتی ویژه دانش‌بنیان‌های آسیب‌دیده از جنگ بهترین شغل‌های ده سال آینده + کدام مشاغل پرتقاضا خواهند بود؟ مشخصات گلکسی S25 FE منتشر شد صرافی نوبیتکس بهتر است یا والکس؟ سرپرست پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد بیت‌چت چیست؟ پیام‌رسان بدون اینترنت جک دورسی چگونه کار می‌کند؟ چرا زمان با افزایش سن سریع‌تر می‌گذرد؟ + راهکارهایی برای طولانی‌تر کردن روزها مهلت بازپرداخت اقساط تسهیلات شرکت‌های دانش‌بنیان خسارت‌دیده در جنگ تمدید شد برای اولین‌بار نصب ویندوز ۱۱ از ویندوز ۱۰ بیشتر شد چگونه با شارژ حساب دمو در لایت فارکس، بدون ریسک وارد دنیای معاملات شوید؟ افشای مشخصات گوشی جدید سامسونگ ایلان ماسک در مخالفت با دونالد ترامپ، یک حزب سیاسی جدید تشکیل داد
سرخط خبرها

آیا فیس بوک می‌خواهد نام خود را تغییر دهد؟

  • کد خبر: ۸۴۷۵۳
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
آیا فیس بوک می‌خواهد نام خود را تغییر دهد؟
منابع آگاه می‌گویند فیسبوک هفته آینده می‌خواهد نام شرکت خود را تغییر دهد تا تاکید بیشتری بر تمرکز این کمپانی روی ساخت «متاورس» داشته باشد. متاورس همان دنیای واقعیت مجازی است که کاربران می‌توانند در آن با یکدیگر تعامل داشته باشند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مارک زاکربرگ در کنفرانس سالانه «کانکت» در تاریخ ۶ آبان درباره این تغییر نام صحبت می‌کند اما رونمایی از این اسم ممکن است زودتر رقم بخورد. نام جدید فیسبوک نشان خواهد داد که این شرکت به دنبال چیزی فراتر از شبکه‌های اجتماعی است و دیگر نمی‌خواهد با دردسرهای این حوزه شناخته شود.

این برندسازی دوباره احتمالا اپلیکیشن فیسبوک را در کنار محصولاتی مثل اینستاگرام، واتس‌اپ و آکیلس تحت مدیریت یک شرکت مادر قرار می‌دهد. سخنگوی فیسبوک در حال حاضر از اظهارنظر در این باره خودداری کرده است. این شرکت حالا بیش از ۱۰ هزار نیرو را به ساخت محصولاتی مثل عینک‌های AR مشغول کرده است.


مارک زاکربرگ معتقد است که این محصولات در نهایت جای تلفن‌های هوشمند را می‌گیرند. او قبلا در ماه ژوئیه گفته بود مردم ظرف چند سال آینده خواهند دید که فیسبوک از شرکتی که عمدتا به عنوان یک برند شبکه اجتماعی شناخته می‌شد به یک شرکت متاورس تبدیل می‌شود.

برندینگ مجدد فیسبوک به این شرکت کمک خواهد کرد تا میان پروژه‌های آینده زاکربرگ و جو منفی‌نگرانه‌ای که در حال حاضر پیرامون این شبکه اجتماعی ایجاد شده، فاصله بیندازد. فیسبوک اولین شرکت بزرگ دنیای فناوری نیست که نام خود را تغییر می‌دهد. پیش‌تر گوگل هم در سال ۲۰۱۵ با تغییر ساختار خود کمپانی آلفابت را به عنوان والد تمام مجموعه‌هایش معرفی کرد تا تاکید کند که دیگر فقط یک موتور جستجو نیست.

شنیده‌ها حاکی از آن هستند که نام شرکت والد فیسبوک بسیار محرمانه حفظ شده و حتی برخی مدیران ارشد شرکت هم از آن خبر ندارند. این نام شاید در نهایت ارتباطی به Horizon داشته باشد که اسم محصول VR جدید این شرکت با همکاری Roblox است.

فیسبوک برنامه‌های زیادی برای توسعه متاورس دارد و سرمایه‌گذاری زیادی روی آن کرده است. این شرکت اخیرا اعلام کرد می‌خواهد ۱۰ هزار نیرو برای کار روی متاورس در اروپا استخدام کند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->