زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ادعای جنجالی ترامپ درباره الک بالدوین، بازیگری که فیلمبردار را کشت

  • کد خبر: ۸۶۹۰۹
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
ادعای جنجالی ترامپ درباره الک بالدوین، بازیگری که فیلمبردار را کشت
دونالد ترامپ مدعی شده که الک بالدوین، بازیگر و تهیه کننده سینما، عمدا دو همکارش را سر صحنه فیلمبرداری مورد اصابت گلوله قرار داده است. الک بالدوین که در دوران انتخابات آمریکا در یک برنامه کمدی نفش ترامپ را تقلید می‌کرد، مدتی پیش سر صحنه فیلمبرداری یک فیلم با اسلحه به فیلمبردار فیلم شلیک کرد و او را کشت و کارگردان را نیز مجروح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، دونالد ترامپ بدون ارائه هیچ گونه مدرک محکمی مدعی شده  که الک بالدوین، بازیگر و تهیه کننده سینما، عمدا به دو همکارش را سر صحنه فیلمبرداری مورد اصابت گلوله قرار داده است، این در حالی است که حادثه مذکور یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

آقای ترامپ در یک مصاحبه رادیویی گفت: «او مرد مشکل داری است. چیزی در شخصیت او وجود دارد. من سال‌ها او را تماشا کرده ام. او با خبرنگاران درگیر می‌شود. ببین من از خبرنگاران خوشم نمیاد من برخی را دوست دارم، برخی عالی هستند، برخی با استعداد هستند، اما با آن‌ها وارد دعوا‌های شدید نمی‌شوم. منظورم این است که هر کاری که او انجام می‌دهد، نشان می‌دهد که یک مرد بی ثبات و دمدمی مزاج است.»

ترامپ افزود که در چنین شرایطی اسلحه را به سمت کسی نشانه نمی‌رفت. ترامپ گفت: "اگر تفنگی به من می‌دادند، هرگز آن را به سمت کسی نشانه نمی‌رفتم و با آن شلیک نمی‌کردم. من به چک کردن اسلحه اهمیتی نمی‌دهم، می‌دانی، می‌توانی از هر طرف به [آن]نگاه کنی... بالدوین اسلحه را گرفت و به سمت یک فیلمبردار گرفت، ماشه را کشید و او (فیلمبردار) مرد. عجیب است. "


مقامات در حال بررسی چگونگی ورود گلوله جنگی به تفنگ بودند، اما ترامپ معتقد است، ممکن است خود  بالدوین آن را پر کرده باشد.

ترامپ گفت: "شاید او اسلحه را پر کرده است. چیزی عجیب در او وجود دارد، او یک مرد بیمار است. "

رئیس جمهور سابق آمریکا گفت:"الک بالدوین در تقلید از من وحشتناک بود. من فکر می‌کردم او واقعاً وحشتناک است و اتفاقاً، اگر فکر می‌کردم او خوب است و سیاست او را دوست نداشتم، می‌گفتم او خوب است. اما او وحشتناک بود، در واقع او را نمی‌شناسم، اما در طول سال‌ها او را تماشا کرده‌ام، زیرا او این کار را در برنامه شنبه شب زنده انجام داد. "


رئیس جمهور سابق آمریکا، در اغلب موارد، ثبات ذهنی منتقدان یا مخالفان سیاسی خود را زیر سوال برده است. او در دیدار با وزیر خارجه روسیه در کاخ سفید، جیمز کومی، رئیس سابق اف‌بی‌آی را «یک دیوانه واقعی» خواند و از سناتور برنی سندرز به عنوان "برنی دیوانه" یاد کرد و او را "بی‌عقل" خواند؛ و از کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نیز، به عنوان «یک دیوانه واقعی» یاد کرد.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->